Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Λαμπράκης Μανώλης στις 05 Μάρ 2020, 01:53:21 μμ

Τίτλος: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 05 Μάρ 2020, 01:53:21 μμ
Καλησπέρα σε όλους

ανεβάζω ένα διαγώνισμα, με θέματα κυρίως από τη νέα ύλη και τα υποπρογράμματα

παρακαλώ στείλτε μου τις παρατηρήσεις σας, όποιος επιθυμεί μπορεί να το χρησιμοποιήσει

Μανώλης

EDIT ανεβάζω ξανά το αρχείο με τις παρατηρήσεις των συναδέλφων, με αλλαγή στο Γ3 και το Δ4 για να γίνει λίγο πιο δύσκολο .. @ Βαγγέλη κατάλαβα τι εννοείς, νομίζω το διόρθωσα, ευχαριστώ

UPDATE: ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 05 Μάρ 2020, 06:18:41 μμ
Στο Δ2 ο πίνακας με τιμές "ναι" / "όχι" είναι ο ΔΙΑΓΝΩΣΗ και όχι ο ΣΥΜΠΤΩΜΑ   >:D :angel:
Και το τελευταίο ερώτημα Δ5 αντί Δ4
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: bagelis στις 05 Μάρ 2020, 06:47:01 μμ
φίλε στο θέμα Γ ξεκαθάρισε αν μιλάς για λέξεις ή χαρακτήρες...  :)
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 05 Μάρ 2020, 06:57:22 μμ
Γεια σου Βαγγέλη

σε ευχαριστώ .. να σε ρωτήσω, για ποιο κομμάτι λες ?? γιατί γενικά υποτίθεται την έκανα την διάκριση  >:D :angel:

Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: ilias_s στις 17 Μάρ 2020, 09:35:38 πμ
Μανώλη στο θέμα Β2 (πίνακας τιμών) ο πίνακάς σου θεωρώ πως μπορεί να μπερδέψει κάποιους. Ο πίνακάς σου έχει τις στήλες :

             |ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |Συνάρτηση|
|Εντολή|    α | β | γ     |  α | β | γ   | Συνθήκη | Εξοδος|

Και εξηγώ ... :

1) Έχεις αριθμήσει τις εντολές του προγράμματος. Στον πίνακα υπάρχει στήλη "Εντολή". Τι περιμένεις να γράψει κάποιος εκεί και τι στις στήλες που ακολουθούν; Θα περιμένα να έχεις τον αριθμό επανάληψης όπως γίνεται συνήθως.

2) Στη στήλη "Συνθήκη" προφανώς περιμένεις την αποτίμηση της συνθήκης της ΑΝ της συνάρτησης και όχι αυτής του Κυρίως Προγράμματος (η οποία καθορίζει και την "Έξοδο"). Αυτό μπορώ να το συμπεράνω εγώ αλλά ο μέσος μαθητής πιθανώς θα μπερδευτεί και θα του πάρει αρκετή ώρα να καταλάβει την εκφώνηση και μόνο. Νομίζω πως πρέπει ή να δίνεις οδηγίες ή να κάνεις κάνεις τον πίνακα λίγο πιο ξεκάθαρο.

Αν βρω κάτι άλλο θα σου πω. Γενικά όμως, καλή δουλειά και ευχαριστούμε.



Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 17 Μάρ 2020, 09:52:06 πμ
Ηλία καλημερα

σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις ... αντί εντολές έγραψα "αριθμός εντολής", ώστε να γράψουν τον αριθμό γραμμής και την εντολή που εκτελείται ... συνθήκη ανάλογα με τον αριθμό γραμμμής θα γράφουν Αληθής ή Ψευδής σε κάθε γραμμή που περιέχει συνθήκη ... βασικά ο πίνακας τιμών είναι στην ουσία γενικής φύσης θεωρητική άσκηση, προφανώς χρειάζεται μία επεξήγηση για το τι απαιτείται

μιας που μιλάμε για το διαγώνισμα, χρειάζεται μία καλή επεξήγηση και στο θέμα Γ, καθώς ο καθένας μπορεί να υποθέσει τον τρόπο που εισάγονται τα κενα και οι τελείες...πχ εγώ έχω στο νου μου την απλή εκδοχή, δηλαδή οι λέξεις και οι προτάσεις δημιουργούνται "σωστά" , οπότε πρόσθεσα τις ακόλουθες παρατηρήσεις μαζί με ενα πίνακα με ένα παράδειγμα:

Παρατήρηση: Υποθέστε πως υπάρχει τουλάχιστον μία λέξη και μία πρόταση και πως ο τελευταίος χαρακτήρας του κειμένου θα είναι τελεία (.). Επίσης οι λέξεις και οι προτάσεις δημιουργούνται «σωστά», δηλαδή δεν υπάρχουν δύο η περισσότεροι διαδοχικοί χαρακτήρες κενού ή τελείας. Τέλος, μετά από κάθε τελεία εκτός της τελευταίας, υπάρχει κενό. Για παράδειγμα μία ενδεικτική μορφή του πίνακα ΚΕΙΜΕΝΟ είναι η ακόλουθη (με ‘’ εμφανίζονται τα κενά για καλύτερη επεξήγηση):
 
Γ   Ε   Ι   Α   ‘’   Χ   Α   Ρ   Α   .    ‘’   Σ   Ε    ‘’   Ο   Λ   Ο   Υ   Σ   .      
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   ….   1000

ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις

ΥΓ: γενικά στα διαγωνίσματα δεν έχω αυστηρές και συγκεκριμένες λύσεις στο μυαλό μου, όλες οι διαφορετικές προσσεγγίσεις των μαθητών είναι δεκτές  και θέμα προς συζήτηση :angel: >:D

Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα στη νέα ύλη
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 09 Απρ 2020, 03:34:07 μμ
Καλησπέρα σε όλους

ανέβασα κάποιες ενδεικτικές λύσεις των μαθητών μου, αν έχετε κάποια παρατήρηση παρακαλώ ενημερώστε