Αγαπητοί φίλοι,
Όσον αφορά στην λύση που πρότεινε ο mcalix (ο οποίος επιμένει να μην δημιουργεί λογαριασμό στο στέκι καθώς και να μην αποκαλύπτει το όνομά του

) και άλλοι σε αυτήν την ενότητα, είναι απόλυτα σωστή, αυτή σκέφτηκα πρώτη και γω αν και είναι EXCEL based !! Πολύ δύσκολα κάποιος μαθητής θα την έχει υιοθετήσει !!
Θεωρώ οτι προβλήματα στο υπόβαθρο για τη διδασκαλία του μαθήματος έχουν και απόφοιτοι τμημάτων πληροφορικής οπότε προσωπικά δεν διαχωρίζω με τη ράτσα (=πτυχίο) αλλά με την "αρετή" (=γνώσεις, όρεξη κ.λ.π.)
Η αγωνία λοιπόν που επισημαίνουν όλοι (και γω ανάμεσά τους) είναι μήπως κάποιοι βαθμολογητές δεν κάνουν τον κόπο να αναζητήσουν την ορθότητα μιας ενδεχόμενης "περίεργης" λύσης
Το ερώτημα είναι ένα κυρίες και κύριοι :
Αν το μάθημα παραμείνει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι 10 που φλυαρούμε 3 μέρες τώρα (και οι πολυάριθμοι απλοί αναγνώστες)
για την αναβάθμισή του ?Αλλιώς, τα ξαναλέμε στις 1/6/...2004 για τον σχολιασμό των "ώριμων" θεμάτων που θα πέσουν του χρόνου
Με εκτίμηση σε όλους