θέμα1.Α.4 Ο διερμηνευτής διαβάζει μία προς μία τις εντολές του πηγαίου προγράμματος και για κάθε μια εκτελεί αμέσως μια ισοδύναμη ακολουθία εντολών μηχανής
Σωστό γιατί η παράγραφος είναι αυτούσια όπως του βιβλίου.
Αλλά ένας συνάδελφος στο βαθμολογικό παρατήρησε τα εξής:
Στο σχήμα 6.6 σελ 139 Ο διερμηνευτής αναλύει-ελέγχει-ανιχνεύει και μετά εκτελεί. Επομένως πιστεύει ότι ένας μαθητής μπορεί να απαντήσει: λάθος δεν εκτελεί αμέσως μια ισοδύναμη ακολουθία αλλά πρώτα πρέπει να περάσει από άλλα στάδια.
Δεν θα έλεγα ότι συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο, αλλά θα έλεγα ότι η επιτροπή καλά θα έκανε να διάλεγε ένα άλλο κομμάτι πιο ξεκάθαρο. (να θυμίσω και την προηγούμενη χρονιά με τον μισό ορισμό του αλγορίθμου είχαμε αντίστοιχα προβλήματα)
Τέλος να ρωτήσω γιατί η επιτροπή θέλει να δώσει και τις 10 μονάδες από τις ερωτήσεις Σ/Λ μέσα από 2 σελίδες (όπως και την προηγούμενη χρονιά) και δεν κάνει διασπορά των ερωτήσεων; Τελικά τα πρώτα ερωτήματα είναι για να βοηθούν ποιους μαθητές;