Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για εξορθολογισμό της ύλης από την επόμενη χρονιά  (Αναγνώστηκε 1529 φορές)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2279
Αφαίρεση αντικειμενοστραφούς, εκσφαλμάτωσης, δομών δεδομένων, υποπρογραμμάτων και πινάκων
 :D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2279
Κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν ασκήσεις:
1. Στο Κεφάλαιο της Εκσφαλμάτωσης, καλό θα είναι να δοθεί μια συγκεκριμένη δομή επίλυσης ασκήσεων για την εύρεση λαθών, με μια ενιαία μορφή πίνακα, όπως στην μέθοδο «μαύρο κουτί».
2. Στο Κεφάλαιο του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού, οι ασκήσεις να γίνουν περισσότερο σαφείς, να δίνουν τα πλήρη δεδομένα ώστε να μην αφήνονται κλάσεις και αντικείμενα στην φαντασία του λύτη και να οδηγούν σε 1-2 πιθανές λύσεις.
3. Να δοθεί εντός διδακτικού εγχειριδίου παράδειγμα με δομή Επίλεξε και διάστημα τιμών από…έως.
4. Η προγραμματιστική υλοποίηση της λειτουργίας μιας Ουράς παρουσιάζει διάφορες προσεγγίσεις και λύσεις και οι περισσότερες ίσως ξεφεύγουν σε επίπεδο δυσκολίας και λεπτομέρειας ενός μαθήματος Πληροφορικής Λυκείου. Καλό θα είναι να αφαιρεθούν ή να δοθούν σαφέστατες οδηγίες.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

akalest0s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 208
3. Να δοθεί εντός διδακτικού εγχειριδίου παράδειγμα με δομή Επίλεξε και διάστημα τιμών από…έως.
Συμφωνώ με τα παραπάνω. Μια ερώτηση, οι προτεινόμενες από το υπουργείο λύσεις, θεωρούνται τυπικά εκτός διδακτικού πακέτου;
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3390
  • to Iterate is human to Recurse divine
Το ότι ο συμβολισμός .. υπάρχει στις λύσεις δε σημαίνει τίποτα. Είναι ακόμα εκτός ύλης, από τη στιγμή που το συγκεκριμένο εγχειρίδιο όχι μόνο δεν αποτελεί μέρος της εξεταστέας ύλης αλλά δεν έχει μοιραστεί στους μαθητές. Επίσης δεν είναι βέβαιο ότι έχουν ενημερωθεί και όλοι οι καθηγητές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 208
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
@ Ακαλεστ0ς
Χα χα. Πολυ καλο φιλε. Ακριβως ετσι ειναι.
Θα γραψω και κατι ασχετο και σχετικο συναμα, με  ολα αυτα που λεμε για την υλη.
ξεχναμε μαλλον το εξης:
Εμεις οι διδασκοντες,καθε χρονο γινομαστε καλυτεροι και εμπειροτεροι στο μαθημα. Πραγματα που μας προβληματισαν τα λυσαμε και παμε για αλλα...
Καθε χρονο ομως εχουμε καινουρια παιδια  τα οποια τα ξεκιναμε απο την αρχη... Δεν υπαρχει επαρκης προετοιμασια και εξοικοιωση στα παιδια απο τις προηγουμενες ταξεις και ολη αυτη η υλη, με ολα αυτα τα "βαθεια σημεια" που συζηταμε, χωρις την προετοιμασια που απαιτειται... ειναι μεν ωραια και ενδιαφερουσα αλλα ειναι πολυ για τα παιδια.
Ανεξαρτητως διδακτικων ωρων.
Λαμβανοντας υπ οψιν ακομα, οτι το μαθημα ειναι μια αλυσιδα οπως τα μαθηματικα και καθως και τα δυο ειναι πολυ σημαντικα εργαλεια για τη συνεχεια σε ολους τους κλαδους, ποσο αραγε μπορουμε να τρεξουμε;

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 917
Συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σου και συμφωνώ Δημήτρη Χ
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 791
@ Ακαλεστ0ς
Χα χα. Πολυ καλο φιλε. Ακριβως ετσι ειναι.
Θα γραψω και κατι ασχετο και σχετικο συναμα, με  ολα αυτα που λεμε για την υλη.
ξεχναμε μαλλον το εξης:
Εμεις οι διδασκοντες,καθε χρονο γινομαστε καλυτεροι και εμπειροτεροι στο μαθημα. Πραγματα που μας προβληματισαν τα λυσαμε και παμε για αλλα...
Καθε χρονο ομως εχουμε καινουρια παιδια  τα οποια τα ξεκιναμε απο την αρχη... Δεν υπαρχει επαρκης προετοιμασια και εξοικοιωση στα παιδια απο τις προηγουμενες ταξεις και ολη αυτη η υλη, με ολα αυτα τα "βαθεια σημεια" που συζηταμε, χωρις την προετοιμασια που απαιτειται... ειναι μεν ωραια και ενδιαφερουσα αλλα ειναι πολυ για τα παιδια.
Ανεξαρτητως διδακτικων ωρων.
Λαμβανοντας υπ οψιν ακομα, οτι το μαθημα ειναι μια αλυσιδα οπως τα μαθηματικα και καθως και τα δυο ειναι πολυ σημαντικα εργαλεια για τη συνεχεια σε ολους τους κλαδους, ποσο αραγε μπορουμε να τρεξουμε;

Συμφωνώ και εγώ ..

stam12

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 118
Όντως η ύλη είναι πολύ ακόμη και για το 7-ωρο κι αυτό το κεφάλαιο του Αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού, είναι πολύ θεωρητικό, με "πλαδαρά" παραδείγματα. Δεν το 'χω διδάξει ακόμα και σκέφτομαι πως θα το διδάξω!

akalest0s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 208
Δεν το 'χω διδάξει ακόμα και σκέφτομαι πως θα το διδάξω!
Είπαμε, με καφεδάκι και chit chat  ;D
(και γω όπου να'ναι το ξεκινάω και προβληματίζομαι..)
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK