Γιατί δεν κάνεις bold και το absence of value?Γιατί το αποφεύγεις?
Με συγχωρείς, ομολογώ: Ένοχος!
Ξεκίνησα μια συζήτηση για την επιστροφή τιμής από συνάρτηση και το μετάνιωσα. Βλέπω σχεδόν επιθετικά σχόλια. Παραλογισμός! Το ξαναλέω (αν και το έγραψα ξεκάθαρα) γιατί κάποιοι δεν καταλαβαίνουν φαίνεται:
Θεωρώ το θέμα
άστοχο. Δεν έπρεπε να μπει γιατί
και οι δυο απαντήσεις μπορούν και
πρέπει να θεωρηθούν σωστές.
Ήμαρτον...
Δηλαδή θεωρείς λάθος που επαναλαμβάνονται αρκετά πράγματα σε Β και Γ. Αυτό δεν βοηθάει τους μαθητές?
Πιστεύεις ότι αρκεί μια φορά να τα ακούσουν και θα τα καταλάβουν?
Διδάσκεις σε ΕΠΑΛ?
Έβγαλες εντελώς αυθαίρετα συμπεράσματα από τα γραφόμενά μου.
Κατ' εμε είναι τραβηγμένο να καλύπτεται τόση πολλή ύλη στην Β.
Επιλογή, επανάληψη, συναρτήσεις, λίστες, strings, αλγόριθμοι, γραφικό περιβάλλον. Και όταν τους βάλεις μια απλή άσκηση τα κάνουν μαντάρα.
Έσυ πως δικαιολογείς το 77% κάτω από την βάση με 2 χρόνια σωστά δομημένης διδιασκαλίας;
Αν θες, να συζητήσουμε με επιχειρήματα, χωρίς ανούσιες ερωτήσεις, όπως οι τελευταίες δυο που μου απευθύνεις.