Ένα γενικό σχόλιο
Δεν θεωρώ ότι τα θέματα των ΕΠΑΛ ήταν τόσο τραβηγμένα. Τα Α,Β,Γ ήταν πολύ στρωτά και βασικά πράγματα, μερικά μέσα από το βιβλίο αυτούσια..
Το θέμα Δ ήταν αρκετά δύσκολο, ήθελε σκέψη και χρόνο, αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα θέμα λίγο πιο δύσκολο. Πιστεύω ότι υπάρχουν 10-12 δυσκόλες μονάδες σε αυτό το θέμα Δ
Και συνεχίζω, πρέπει ή δεν πρέπει να υπάρχουν αυτές οι δύσκολες μονάδες όταν υπάρχει πλέον πρόσβαση και σε ΑΕΙ?
Το ότι το επίπεδο σε αρκετά - αλλά όχι σε όλα τα ΕΠΑΛ- είναι χαμηλό, δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουμε αστεία θέματα. Ένας καλά διαβασμένος σήμερα δεν έπιανε εύκολα 16-17? Ένας άριστος δεν έπιανε το 19?
Και όσον αφορά τα θέματα από τις άλλες ειδικότητες, ειλικρινά πιστεύετε ότι υπάρχει σύγκριση ύλης και αντικειμένου και εύρος ασκήσεων με κάποιο μάθημα άλλης ειδικότητας?