Αποστολέας Θέμα: Δηνατότητες πολυνηματικής επεξερασίας και διανεμημένου προγραμματισμού.  (Αναγνώστηκε 1003 φορές)

Thurely

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Καλησπέρα παιδια,

Ιωάννης εδώ. Πριν από λίγα χρόνια είχα την επιθυμία να μάθω να προγραμματιζω. Γι αυτο αρπαξα ενα βιβλιο ΑΕΠΠ της Γ Λυκειου. Ανακαλυψα λοιπον σιγα-σιγα τον μαγικο κοσμο της αλγοριθμικης επιλυσης προβλημάτων. Παρολα αυτα δεν μου αρκουσε να γράφω τα προγραμματα μου στο χαρτι. Σε μία απελπισμενη προσπαθεια μου να βρω μια λύση στο προβλημα μου ανακάλυψα την ΓΛΩΣΣΑ. Αρχισα λοιπον, να γραφω προγραμματα και να γινομαι ολο και καλυτερος. Καποια στιγμη συνειδητοποιησα οτι το βιβλιο της Γ Λυκειου δεν με καλυπτε πλεον. Γι αυτο εψαξα στο διαδικτυο ετσι ώστε να βαθυνω τις γνωσεις μου και την αντιληψη μου σε θεματα προγραμματισμου.

Ενα βροχερο φθινοπωρινο απογευμα που αερας λυσσομανουσε στα κλαδια του πευκου εξω απο την πολυκατοικια μου και οι γατες νιαουριζαν σε μια παραφωνη συμφωνια, προσπαθωντας να αποσφαλματωσω τον κωδικα που ειχα γραψει για την εκπαιδευση ενος συνελικτικου νευρωνικου δικτυου εφθασα στο συμπερασμα οτι οι δυνατοτητες του διερμηνευτη της ΓΛΩΣΣΑΣ δεν με καλυπταν πλεον.

Θα ηθελα λοιπον να προτεινω στην κοινοτητα που συντηρει και αναπτυσσει αυτο το πακετο λογισμικου, να εξετασει σοβαρα το ενδεχομενο της εισαγωγης βιβλιοθηκων που να επιτρεπουν την πολυνηματική επεξερασία και τον διανεμημένο προγραμματισμο πολυπυρηνων συστοιχιων επεξεργαστων σε καρτες γραφικων.

Σας ευχαριστω προκαταβολικα για το χρονο σας.


ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 265
Αν και δεν έφτιαξα ούτε συντηρώ τον διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ, μπορώ να σου πω πως η ΓΛΩΣΣΑ και το αντίστοιχο λογισμικό αναπτυχθηκαν για τις ανάγκες του μαθήματος της ΑΕΠΠ και σε αυτά τα πλαίσια είναι πάρα πολύ καλά.

Αν όμως, θες να γράψεις κώδικα που να αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες θα πρέπει να ψάξεις σε γλώσσες πραγματικές που έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες και δεν έχουν αποκλειστικά εκπ/κό προσανατολισμό. Π.χ threading υποστηρίζει, με τη χρήση καταλληλων modules, η python.

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 428
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Καλησπέρα παιδια,

Ιωάννης εδώ. Πριν από λίγα χρόνια είχα την επιθυμία να μάθω να προγραμματιζω. Γι αυτο αρπαξα ενα βιβλιο ΑΕΠΠ της Γ Λυκειου. Ανακαλυψα λοιπον σιγα-σιγα τον μαγικο κοσμο της αλγοριθμικης επιλυσης προβλημάτων. Παρολα αυτα δεν μου αρκουσε να γράφω τα προγραμματα μου στο χαρτι. Σε μία απελπισμενη προσπαθεια μου να βρω μια λύση στο προβλημα μου ανακάλυψα την ΓΛΩΣΣΑ. Αρχισα λοιπον, να γραφω προγραμματα και να γινομαι ολο και καλυτερος. Καποια στιγμη συνειδητοποιησα οτι το βιβλιο της Γ Λυκειου δεν με καλυπτε πλεον. Γι αυτο εψαξα στο διαδικτυο ετσι ώστε να βαθυνω τις γνωσεις μου και την αντιληψη μου σε θεματα προγραμματισμου.

Ενα βροχερο φθινοπωρινο απογευμα που αερας λυσσομανουσε στα κλαδια του πευκου εξω απο την πολυκατοικια μου και οι γατες νιαουριζαν σε μια παραφωνη συμφωνια, προσπαθωντας να αποσφαλματωσω τον κωδικα που ειχα γραψει για την εκπαιδευση ενος συνελικτικου νευρωνικου δικτυου εφθασα στο συμπερασμα οτι οι δυνατοτητες του διερμηνευτη της ΓΛΩΣΣΑΣ δεν με καλυπταν πλεον.

Θα ηθελα λοιπον να προτεινω στην κοινοτητα που συντηρει και αναπτυσσει αυτο το πακετο λογισμικου, να εξετασει σοβαρα το ενδεχομενο της εισαγωγης βιβλιοθηκων που να επιτρεπουν την πολυνηματική επεξερασία και τον διανεμημένο προγραμματισμο πολυπυρηνων συστοιχιων επεξεργαστων σε καρτες γραφικων.

Σας ευχαριστω προκαταβολικα για το χρονο σας.

Όπως αναφέρθηκε και πάνω, δεν υπάρχει κάποιος λόγος να υλοποιηθεί τέτοιο functionality στη ΓΛΩΣΣΑ.

Αν κάποιος έχει φτάσει να χρειάζεται την GPU να κάνει υπολογισμούς, υπάρχουν εργαλεία να χρησιμοποιήσει, id est εργαλεία που υπάρχουν για να καλύπτουν τέτοιες ανάγκες.

mikezante

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 29
Πολύ ενδιαφέρον πάντος που ξεκίνησε να μαθαίνει προγραμματισμό με την ΓΛΩΣΣΑ, εν έτει 2019.

Θέλω να πω ότι αν ξεκινούσε με Python τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο απλά:
Μαθαίνεις απευθέιας τα βασικά, εύκολα, σωστά και γρήγορα, χωρίς να μπλέκεις με τμήματα δηλώσεων, περιοσρισμόυς στις μεταβλητές/δομές και πίνακες.
Μαθαίνεις λίγο αντικειμενοστραφή πργραμματισμό, κατεβάζεις τις βιβλιοθηκούλες που σου ταιριάζουν (πχ Pandas και Numpy) και έτοιμο το Machine Learning σου.
Γ. Βαρδακαστάνης