Αποστολέας Θέμα: ΘΕΜΑ Β  (Αναγνώστηκε 4354 φορές)

novaro

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 37
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #60 στις: 14 Ιούν 2017, 06:59:27 μμ »
Η λύσεις του Υπουργείου τι λένε; Ας το πάρουν σωστό και μόνο για τη σύνθετη σκέψη που έκαναν τα παιδιά να φιλτράρουν λανθασμένα δεδομένα εισόδου.
Άρα καταλήγουμε στην αμφισημία της πρότασης " Να διαβάζει 10 θετικούς" και το διπλό νόημα της σαν υπαίτιο του προβλήματος που προέκυψε.
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Ιούν 2017, 07:20:12 μμ από novaro »

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #61 στις: 14 Ιούν 2017, 07:15:58 μμ »
Η λύσεις του Υπουργείου τι λένε;


Παρουσιάζουν το 1ο σκεπτικό ;)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #62 στις: 14 Ιούν 2017, 07:24:20 μμ »
Ας το πάρουν σωστό και μόνο για τη σύνθετη σκέψη που έκαναν τα παιδιά να φιλτράρουν λανθασμένα δεδομένα εισόδου.
Άρα καταλήγουμε στην αμφισημία της πρότασης " Να διαβάζει 10 θετικούς" και το διπλό νόημα της σαν υπαίτιο του προβλήματος που προέκυψε.
+1
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

DmitrijPyc

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #63 στις: 14 Ιούν 2017, 07:43:13 μμ »
Γνωμη μαθητη.Το β1 ευκολο,το β2  πιο δυσκολο απο το β1.Στο β2 δεν καταλαβα  αν επρεπε να αλλαξουμε την εντολη ΓΙΑ και να βαλουμε οσο με εναν μετρητη για να διαβασει ακριβως 10 θετικους αριθμους.

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #64 στις: 14 Ιούν 2017, 09:46:48 μμ »
Γνωμη μαθητη.Το β1 ευκολο,το β2  πιο δυσκολο απο το β1.Στο β2 δεν καταλαβα  αν επρεπε να αλλαξουμε την εντολη ΓΙΑ και να βαλουμε οσο με εναν μετρητη για να διαβασει ακριβως 10 θετικους αριθμους.

Αν εννοείς πως έδωσες λύση της μορφής:
Κώδικας: [Επιλογή]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Αριθμοί
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ρ, i, Χ, π
ΑΡΧΗ
  Ρ <- 1
  π <- 0
  ΟΣΟ π < 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
    ΑΝ Χ > 0 ΤΟΤΕ
      π <- π + 1
      ΑΝ Χ mod 3 = 0 Η Χ mod 5 = 0 ΤΟΤΕ
        Ρ <- Ρ*Χ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

δε νομίζω πως θα χάσεις κάποια από τις μονάδες του Β2.

Μάλλον το σκέφτηκες περισσότερο απ' όσο ήθελε το θέμα, όμως η "μερική" ασάφεια στην εκφώνηση πιστεύω πως δικαιολογεί "και" μια τέτοια απάντηση.

Καλά αποτελέσματα!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #65 στις: 14 Ιούν 2017, 11:38:05 μμ »
Καλός μαθητής να υποθέσω ..

Αστέρι που λύνει τα πάντα

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1015
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #66 στις: 15 Ιούν 2017, 09:43:33 πμ »
ΑΝ Χ mod 3 = 0 Η ΚΑΙ Χ mod 5 = 0 ΤΟΤΕ

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #67 στις: 15 Ιούν 2017, 10:18:09 πμ »
Αν x mod 15 = 0 Τότε  ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #68 στις: 15 Ιούν 2017, 11:34:35 πμ »
Αν x mod 15 = 0 Τότε  ;)

Ενώ αν το είχαν διατυπώσει "..το γινόμενο όσων από αυτούς είναι πολλαπλάσιοι του 3 αλλά και εκείνων που είναι πολλαπλάσιοι του 5..". ούτε μαθηματικές "τρίπλες" θα επέτρεπαν, αλλά ΚΑΙ θα εξέταζαν την αντίληψη του μαθητή να μετατρέψει το "συνδετικό" και σε λογικό "Η" ;)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

michaeljohn

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 129
  • "Είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας"
Απ: ΘΕΜΑ Β
« Απάντηση #69 στις: 18 Ιούν 2017, 02:39:33 πμ »
Από απάντηση μαθητή στο Β1
1)  4
2)  40
3)   mod 2
4)  1
5)  + i mod 12
                        !!!!