Ακριβώς επειδή χρησιμοποιούμε ψευδογλώσσα και όχι κάποια συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού, ο καθένας μπορεί να δώσει τη δική του ερμηνεία. Για το λόγο αυτό επισημαίνω ότι δεν πρέπει να είμαστε αυστηροί σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά να επικεντρωνόμαστε κυρίως στην αξιολόγηση της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητών.
Ναι αλλά εσύ είσαι αυτός που ξεκίνησε να "είναι ιδιαίτερα αυστηρός" στη λεπτομέρεια αυτή.
Τώρα που μοιάζει λάθος, "ο καθένας δίνει τη δικιά του ερμηνεία"?
Τελοσπάντων... δε διακόπτει το πρόγραμμα η εκχώρηση τιμής συνάρτησης στην Pascal, ούτε το σχολικό βιβλίο λέει κάτι τέτοιο. Η ΓΛΩΣΣΑ είναι πρακτικά μεταφρασμένη Pascal, οπότε η συζήτηση αυτή είναι ανούσια.