Να πω και εγώ με τη σειρά μου ότι σε 3ωρο (από το καλοκαίρι) μάθημα στο φροντιστήριο έχω μπει στους μονοδιάστατους πίνακες εδώ και 2 εβδομάδες. Έχω αγχωθεί λίγο με την ύλη ως προς τα πρόσθετα στην αναζήτηση και ταξινόμηση καθώς θεωρώ ότι μαζί με τις ασκήσεις στοίβα και ουρά ξεφεύγει ο όγκος της που πρέπει να μάθουν τα παιδιά.
Θεωρώ ότι έδωσαν το τυράκι της μείωσης στη θεωρίας αλλά η "πραγματική" ύλη έχει αυξηθεί πάρα πολύ το οποίο φαίνεται στην πράξη. Για την εικόνα που έχω από τα σχολεία όπως κάθε χρόνο υπάρχουν συνάδελφοι (ευτυχώς η μειοψηφία) που κάνει ότι θέλει.
Σε ότι αφορά για το περιβοήτο πότε θα βγεί την ύλη, θεωρώ ότι δεν γίνεται να βγει πριν τα μέσα Φεβρουαρίου ή αρχές Μαρτίου ειδικά φέτος εκτός και αν μιλάμε για απλό πέρασμα. Προσωπικά προτιμώ να κάνω παράλληλα θέματα 3 και 4 παρά να τα αφήνω για το τέλος. Ο προγραμματισμός δεν είναι ιστορία να χρειάζεται πολλές επαναλήψεις για να τον μάθεις παπαγαλία, χρειάζεται ασκήσεις και τα παιδιά εκτός από τις ασκήσεις κατανόησης πρέπει να αντιμετωπίζουν τα "πραγματικά" προβλήματα που θα τεθούν να λύσουν.