Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: gthal στις 26 Νοέ 2015, 10:18:14 πμ

Τίτλος: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: gthal στις 26 Νοέ 2015, 10:18:14 πμ
Καλημέρα συνάδελφοι.
Αναρωτιέμαι πού βρισκόμαστε κατά μέσο όρο στην ύλη?
Εγώ, σε τμήματα που έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι και προχωρούν με "φυσιλογικό" ρυθμό (ούτε γρήγορα, ούτε αργά - πάντως σχετικά άνετα)
Έχω μπει μονοδιάσταστους πίνακες εδώ και 1 ως 2 εβδομάδες, έχω κάνει τις τυπικές επεξεργασίες (αθροίσματα, πλήθη και min, max) και ετοιμάζομαι να πω αναζήτηση (την κάνω πριν την ταξινόμηση)

Πριν από αυτά έχουμε κάνει, εννοείται όλη τη δομή ακολουθίας, επιλογής και επανάληψης και από θεωρία τα περί της έννοιας του αλγορίθμου και το μισό 6ο κεφάλαιο που έχει μείνει εντός ύλης.
Δυστυχώς, από πλευράς θεωρίας φέτος, ένιωθα τα χέρια μου δεμένα ως τώρα καθώς δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο τόσους μήνες πέραν αυτών που έχω ήδη κάνει. Γιατί δεν θεωρούσα ότι μπορούσα να μιλήσω για ανάλυση αλγορίθμου (ίσως θα μπορούσα λίγο τελειώνοντας τη δομή επανάληψης αλλά με τις τόσες ασάφειες που είχα δεν ένιωσα έτοιμος - ασάφειες που πια πήρα απόφαση πως δεν θα μας διευκρινήσει κανείς σε εύλογο χρόνο :( ) αλλά ούτε και για δομές δεδομένων πριν εξοικειωθούν με την έννοια του πίνακα.
Άλλες χρονιές, ίδια εποχή, είχε βγει μεγαλύτερο μέρος θεωρίας γιατί ως τώρα μπορούσα να έχω κάνει επίσης το 2ο κεφ (περί προβλημάτων) και το πρώτο μισό του 6ου, που ήταν ένα σημαντικότατο κομμάτι της συνολικής θεωρίας.

Με άλλα λόγια, μόνο από εδώ και πέρα μπορώ να δουλέψω τα σημαντικότερα και πιο δύσκολα κομμάτια και νιώθω ένα τεράστιο βάρος στους ώμους μου :(
Σαν να μην έφτανε αυτό, το ένα φροντιστήριο θα ήθελε να έχω τελειώσει την ύλη στα μέσα Ιανουρίου (εδώ γελάμε όλοι μαζί!!!)

Εσείς εκεί έξω, πώς την παλεύετε με αυτά άραγε ? ? ?
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 26 Νοέ 2015, 03:08:10 μμ
Καλησπέρα

και εγώ στο ίδιο περίπου σημείο είμαι ... προσωπικά ακολουθώ την εξής λογική: στο μυαλό μου  ύλη είναι τέτοια που το ένα μέρος είναι συνέχεια του άλλου και λειτουργεί και ως επανάληψη ... για παράδειγμα έκανα μονοδιάστατους (αθροίσματα, πλήθη, Max παράλληλους πίνακες κτλ κτλ)  και μπήκα και σοτυς δυσδιάστατους που ουσιαστικά θα πολλές περιπτώσεις θα ξαναδούμε τους μονοδιάστατους (ξανά υπάρχει η παραλληλότητα μονοδιάστατου με γραμμές ή στήλες δισδιάστατου, σε πολλές ασκήσεις δημιουργούμε από δισδιάστατο ένα μονοδιάστατο και τον επεξεργαζόμαστε) ... το ίδιο ξανά στην αναζήτηση, το  ίδιο και μετά στην ταξινόμηση, όπου πέρα από την καθαρή λειτουργία των λειτουργιών αυτών ουσιαστικά όλο και κάπου θα μπλέξουμε και ένα από τα προηγούμενα κομμάτια ... στη συνέχεια σκέφτομαι ουρα και στοίβα με κάποιες ασκήσεις (οπότε ξανά επανάληψη πίνακες) και τις νέες δομες δεδομένων με θεωρητικές ασκήσεις ... στο τέλος τα υποπρογράμματα, όπου θα αρχίσει και η επανάληψη (ξανά θα μπλέξω πχ συνάρτηση με μία άσκηση με δομές επανάληψης ή πχ διαδικασία με ταξιμόμηση κτλ κτλ) .. εγώ προσωπικά την πολυπλοκότητα θα την διδάξω λίγο πριν ή λίγο μετά τα υποπρογράμματα, αλλά θεωρώ ό,τι ζητηθεί σοτ τέλος θα είναι αρκετά ξεκάθαρο και "μέσα από τα παραδείγματα του βιβλίου" ... δεν νομίζω να ξεφύγει κάποιο θέμα εδώ, γιατί από μόνη της η πολυπολοκότητα είναι κάπως δυσνόητη ...

έτσι τα έχω εγώ μέσα στο μυαλό μου, προσπαθώ να κερδίσω χρόνο συνδιάζοντας τα κομμάτια της ύλης
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: GB στις 27 Νοέ 2015, 11:22:40 πμ
Καλημέρα

Και εγώ χειρίζομαι την ύλη όπως ο Μανώλης. Το μάθημα μέχρι στιγμής το πηγαίνω όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Κανονικά ασκήσεις σε όλες τις αλγοριθμικές δομές (95% σε ΓΛΩΣΣΑ), διαγράμματα ροής, εμφάνιση τιμών, συμπλήρωση κενού, μετατροπές. Το ότι το μάθημα έγινε τρίωρο στα φροντιστήρια που δουλεύω με έχει βοηθήσει αρκετά να σταθώ πιο αναλυτικά σε κομμάτια δύσκολα στην κατανόηση.

Επίσης δίδαξα και το 6ο κεφάλαιο (βάζοντας και ολιγόλεπτο τεστ) ώστε να τους "αναγκάσω" να το έχουν διαβασμένο από τώρα και όχι το Πάσχα. Θα μου δώσει τη δυνατότητα να το χρησιμοποιώ και στα μελλοντικά διαγωνίσματα.

Αυτή τη στιγμή είμαι στους πίνακες έχοντας κάνει τις βασικές επεξεργασίες σε μονοδιάστατους και δισδιάστατους. Τώρα δείχνω συγχώνευση και διαχωρισμό. Σε κάποια τμήματα που τραβάνε περισσότερο,  λέω να μπω αυτή την εβδομάδα στην ταξινόμηση. Θα δείξω φυσαλίδα και επιλογή. Δεν θα μακρηγορήσω αναλύοντας πολυπλοκότητες αυτή τη στιγμή. Θέλω να μπορούν να τις χειρίζονται σε προγράμματα (3ο - 4ο θέμα).

Στόχος είναι μέχρι και τις γιορτές να έχω δείξει και την αναζήτηση. Σίγουρα την σειριακή. Την δυαδική αναλόγως τον χρόνο και την ανταπόκριση.

Θέλω στις γιορτές να τους φορτώσω με μερικές εύκολες ασκήσεις που να συνδυάζουν τις παραπάνω επεξεργασίες. Στοίβα, ουρά και πολυπλοκότητα θα δω το 2016 για να μπορέσω στις γιορτές να ασχοληθώ με το επιπλέον υλικό που θα τους δώσω.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: gthal στις 27 Νοέ 2015, 10:34:59 μμ
Χρήσιμες ιδέες, ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: tsak στις 28 Νοέ 2015, 03:44:37 μμ
Φανταζομαι κανετε τρεις ωρες σε φροντιστηριο και προχωρησατε τοσο και στους πινακες γιατι εγω ακομα και σε τμημα που έκανα το καλοκαίρι, ειμαι στο τελος των επαναληψεων.Θεωρω οτι αν δεν καλυφθούν αρκετα θέματα στις δομές επανάληψης, ΔΕΝ πρεπει να βιαστει καποιος να παει στους πινακες.
Νομιζω οτι προτρεχετε..Τα περισσοτερα παιδια εχουν γονατισει ηδη με τις δομες επαναληψης..Αποψη μου..
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: Rathaniel στις 28 Νοέ 2015, 04:53:24 μμ
Φανταζομαι κανετε τρεις ωρες σε φροντιστηριο και προχωρησατε τοσο και στους πινακες γιατι εγω ακομα και σε τμημα που έκανα το καλοκαίρι, ειμαι στο τελος των επαναληψεων.Θεωρω οτι αν δεν καλυφθούν αρκετα θέματα στις δομές επανάληψης, ΔΕΝ πρεπει να βιαστει καποιος να παει στους πινακες.
Νομιζω οτι προτρεχετε..Τα περισσοτερα παιδια εχουν γονατισει ηδη με τις δομες επαναληψης..Αποψη μου..
Συμφωνώ απόλυτα. Σε ιδιαίτερο που έχω αρχίσει από το καλοκαίρι (4 μαθήματα) έχω άλλα 3 μαθήματα στις δομές επανάληψης και διαγώνισμα γερό τα Χριστούγεννα.
Αλλά έχω κάνει και μετατροπές,δ.ροής, και άλλα.
Σύνολο ασκήσεων προβλημάτων "άλυτων" (δεν ξέρουν λύση οι μαθητές) = 168
Σύνολο λυμένων = 50
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: Obelix στις 30 Νοέ 2015, 10:02:24 πμ
Πίνακες πριν από Χριστούγεννα μου φαίνεται πολύ δύσκολο...Άντε κανένα ιδιαίτερο που "τραβάει" πολύ.Σε φροντιστήριο (2ωρο) δεν νομίζω πως  είναι εύκολο να καλύψεις τη δομή επανάληψης πλήρως χωρίς να μπει ο Δεκέμβρης.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 30 Νοέ 2015, 12:06:28 μμ
Φανταζομαι κανετε τρεις ωρες σε φροντιστηριο και προχωρησατε τοσο και στους πινακες γιατι εγω ακομα και σε τμημα που έκανα το καλοκαίρι, ειμαι στο τελος των επαναληψεων.Θεωρω οτι αν δεν καλυφθούν αρκετα θέματα στις δομές επανάληψης, ΔΕΝ πρεπει να βιαστει καποιος να παει στους πινακες.
Νομιζω οτι προτρεχετε..Τα περισσοτερα παιδια εχουν γονατισει ηδη με τις δομες επαναληψης..Αποψη μου..

+++++++++
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: petrosp13 στις 30 Νοέ 2015, 12:38:30 μμ
Η κατάσταση έχει γίνει μπάχαλο στα φροντιστήρια
Άλλος κάνει 2 ώρες, άλλος κάνει 2,5 ώρες, άλλος κάνει 3 ώρες για παιδιά της ίδιας πόλης με τους ίδιους ακριβώς στόχους
Το μπάχαλο του νέου συστήματος και ο τρόπος που μας παραγκώνισε φάνηκε και στην ιδιωτική εκπαίδευση
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: tsak στις 30 Νοέ 2015, 02:35:53 μμ
Ιδιαιτερα στην ιδιωτική εκπαίδευση προκληθηκε προβλημα κατα την αποψη μου..Στα σχολεια δυστυχως η κατασταση που μου μεταφερουν τα παιδιά είναι περίπου η ίδια..Καποιοι κάνουν μάθημα όποτε θελουν,καποιοι κανουν σε ένα μάθημα και τις τρεις δομες επαναληψης, αλλοι δινουν δυο ασκησεις σε μια ενοτητα και ξεμπερδευουν και καποιοι αγχωνονται για το τι μελλει γενεσθαι..Δεν θελω να τσουβαλιασω ολο τον κοσμο, αλλα αυτα μου μεταφερουν καιδεν ειναι κατι καινούργιο που ακουω.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: gthal στις 30 Νοέ 2015, 02:54:10 μμ
Φανταζομαι κανετε τρεις ωρες σε φροντιστηριο και προχωρησατε τοσο και στους πινακες γιατι εγω ακομα και σε τμημα που έκανα το καλοκαίρι, ειμαι στο τελος των επαναληψεων.Θεωρω οτι αν δεν καλυφθούν αρκετα θέματα στις δομές επανάληψης, ΔΕΝ πρεπει να βιαστει καποιος να παει στους πινακες.
Νομιζω οτι προτρεχετε..Τα περισσοτερα παιδια εχουν γονατισει ηδη με τις δομες επαναληψης..Αποψη μου..
Συμφωνώ μαζί σου.
Αλλά κοίταξε, αν υπολογίσεις ότι τις 5 εβδομάδες το καλοκαίρι σε τμήματα που "τσουλάνε" μπορώ να καλύψω πλήρως μέχρι και τις δομές επιλογής, από αρχές Σεπτέμβρη μέχρι αρχές-μέσα Νοέμβρη έχω καλύψει αρκετά ικανοποιητικά τις δομές επανάληψης. Αλλά τέλος Νοέμβρη είναι το deadline για όλους αλλιώς δε θα βγαίνει η ύλη.

Στα σχολεια δυστυχως η κατασταση που μου μεταφερουν τα παιδιά είναι περίπου η ίδια..Καποιοι κάνουν μάθημα όποτε θελουν,καποιοι κανουν σε ένα μάθημα και τις τρεις δομες επαναληψης, αλλοι δινουν δυο ασκησεις σε μια ενοτητα και ξεμπερδευουν και καποιοι αγχωνονται για το τι μελλει γενεσθαι..Δεν θελω να τσουβαλιασω ολο τον κοσμο, αλλα αυτα μου μεταφερουν καιδεν ειναι κατι καινούργιο που ακουω.
Το ίδιο βλέπω κι εγώ δυστυχώς... σε δυο μαθήματα όλες οι δομές επανάληψης. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή τα σχολεία με προσπερνάνε και είναι αστείο. Ευτυχώς τα παιδιά καταλαβαίνουν αλλά οι φροντιστηριάδες όχι πάντα ... :(
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: tsak στις 30 Νοέ 2015, 03:20:52 μμ
Οντως gthal με το καλοκαιρινο τμημα ειμαι σχεδν ετοιμος να μπω στους πινακες.Το παω λιγο πιο χαλαρα τωρα γιατι ειναι και η περιοδος των εκδρομων τωρα(εχουμε και αυτα) και δισταζω να μπω σε νεα πραγματα οταν το μισο τμημα λειπει τωρα και οι αλλοι μισοι την αλλη εβδομαδα.
Για τα τμηματα που δεν εκαναν καλοκαιρινη προετοιμασία ομως θα παλεψω λιγο απ οτι φαινεται αν και νομιζω οτι δεν ειναι τελικα τοσο τραγικη η κατασταση με τη νεα υλη.Οτι για πρωτη χρονια θα προβληματιστουμε λιγο ειναι δεδομενο.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: Obelix στις 01 Δεκ 2015, 12:43:44 πμ
Η ύλη πιστεύω πάντως πως βγαίνει μια χαρά και ξεκινώντας πίνακες το Γενάρη, αλλά έχοντας κάνει σοβαρή δουλειά στις δομές επανάληψης.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: GB στις 02 Δεκ 2015, 09:45:48 πμ
Φανταζομαι κανετε τρεις ωρες σε φροντιστηριο και προχωρησατε τοσο και στους πινακες γιατι εγω ακομα και σε τμημα που έκανα το καλοκαίρι, ειμαι στο τελος των επαναληψεων.Θεωρω οτι αν δεν καλυφθούν αρκετα θέματα στις δομές επανάληψης, ΔΕΝ πρεπει να βιαστει καποιος να παει στους πινακες.
Νομιζω οτι προτρεχετε..Τα περισσοτερα παιδια εχουν γονατισει ηδη με τις δομες επαναληψης..Αποψη μου..

Ναι, κάνω τρεις ώρες και τα περισσότερα από αυτά έχουν ξεκινήσει το καλοκαίρι. Έχω και ένα τμήμα που ξεκίνησε Αύγουστο με 2ωρο και παλεύουμε ακόμα στις δομές επανάληψης.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 02 Δεκ 2015, 10:52:32 πμ
Καλημέρα σε όλους

να συμφωνήσω και εγώ με τη σειρά μου στα εξής

1) σίγουρα το 3 ωρο μάθημα που κάνω και εγώ στο φροντιστήριο δίνει μεγαλύτερη άνεση να κάνει κάποιος παραπάνω πράγματα  .. με 2 ωρα μάθημα για να αλύψει κάποιος όλη την ύλη μέχρι Φλεβάρη, για να αρχίσουν επαναλήψεις από Μάρτιο είναι περισσότερο δύσκολο ... για να διδάξει βέβαια κάποιος πράγματα από όλο το φάσμα της ύλής και  των ασκήσεων ,

2) επίσης οι δομές επανάληψης είναι και για εμένα η βάση όλου του μαθήματος, οπότε κάποιος είναι καλό να αφιερώσει όσες ώρες χρειάζονται ... αν κάποιος μαθητής "χαθεί " στο κομμάτι αυτό, θα είναι δύσκολη και η συνέχεια
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: pvs στις 03 Δεκ 2015, 01:10:30 πμ
Να πω και εγώ με τη σειρά μου ότι σε 3ωρο (από το καλοκαίρι) μάθημα στο φροντιστήριο έχω μπει στους μονοδιάστατους πίνακες εδώ και 2 εβδομάδες. Έχω αγχωθεί λίγο με την ύλη ως προς τα πρόσθετα στην αναζήτηση και ταξινόμηση καθώς θεωρώ ότι μαζί με τις ασκήσεις  στοίβα και ουρά ξεφεύγει ο όγκος της που πρέπει να μάθουν τα παιδιά.
Θεωρώ ότι έδωσαν το τυράκι της μείωσης στη θεωρίας αλλά η "πραγματική" ύλη έχει αυξηθεί πάρα πολύ το οποίο φαίνεται στην πράξη. Για την εικόνα που έχω από τα σχολεία όπως κάθε χρόνο υπάρχουν συνάδελφοι (ευτυχώς η μειοψηφία) που κάνει ότι θέλει.
Σε ότι αφορά για το περιβοήτο πότε θα βγεί την ύλη, θεωρώ ότι δεν γίνεται να βγει πριν τα μέσα Φεβρουαρίου ή αρχές Μαρτίου ειδικά φέτος εκτός και αν μιλάμε για απλό πέρασμα. Προσωπικά προτιμώ να κάνω παράλληλα θέματα 3 και 4 παρά να τα αφήνω για το τέλος. Ο προγραμματισμός δεν είναι ιστορία να χρειάζεται πολλές επαναλήψεις για να τον μάθεις παπαγαλία, χρειάζεται ασκήσεις και τα παιδιά εκτός από τις ασκήσεις κατανόησης πρέπει να αντιμετωπίζουν τα "πραγματικά" προβλήματα που θα τεθούν να λύσουν. 
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: pvs στις 03 Δεκ 2015, 01:14:31 πμ
Καλημέρα συνάδελφοι.
Αναρωτιέμαι πού βρισκόμαστε κατά μέσο όρο στην ύλη?
Εγώ, σε τμήματα που έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι και προχωρούν με "φυσιλογικό" ρυθμό (ούτε γρήγορα, ούτε αργά - πάντως σχετικά άνετα)
Έχω μπει μονοδιάσταστους πίνακες εδώ και 1 ως 2 εβδομάδες, έχω κάνει τις τυπικές επεξεργασίες (αθροίσματα, πλήθη και min, max) και ετοιμάζομαι να πω αναζήτηση (την κάνω πριν την ταξινόμηση)

Πριν από αυτά έχουμε κάνει, εννοείται όλη τη δομή ακολουθίας, επιλογής και επανάληψης και από θεωρία τα περί της έννοιας του αλγορίθμου και το μισό 6ο κεφάλαιο που έχει μείνει εντός ύλης.
Δυστυχώς, από πλευράς θεωρίας φέτος, ένιωθα τα χέρια μου δεμένα ως τώρα καθώς δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο τόσους μήνες πέραν αυτών που έχω ήδη κάνει. Γιατί δεν θεωρούσα ότι μπορούσα να μιλήσω για ανάλυση αλγορίθμου (ίσως θα μπορούσα λίγο τελειώνοντας τη δομή επανάληψης αλλά με τις τόσες ασάφειες που είχα δεν ένιωσα έτοιμος - ασάφειες που πια πήρα απόφαση πως δεν θα μας διευκρινήσει κανείς σε εύλογο χρόνο :( ) αλλά ούτε και για δομές δεδομένων πριν εξοικειωθούν με την έννοια του πίνακα.
Άλλες χρονιές, ίδια εποχή, είχε βγει μεγαλύτερο μέρος θεωρίας γιατί ως τώρα μπορούσα να έχω κάνει επίσης το 2ο κεφ (περί προβλημάτων) και το πρώτο μισό του 6ου, που ήταν ένα σημαντικότατο κομμάτι της συνολικής θεωρίας.

Με άλλα λόγια, μόνο από εδώ και πέρα μπορώ να δουλέψω τα σημαντικότερα και πιο δύσκολα κομμάτια και νιώθω ένα τεράστιο βάρος στους ώμους μου :(
Σαν να μην έφτανε αυτό, το ένα φροντιστήριο θα ήθελε να έχω τελειώσει την ύλη στα μέσα Ιανουρίου (εδώ γελάμε όλοι μαζί!!!)

Εσείς εκεί έξω, πώς την παλεύετε με αυτά άραγε ? ? ?
Αυτό που σου ζητάνε θεωρώ ότι είναι αδύνατο και τεράστιο για εσένα ρίσκο για το αποτέλεσμα που στην τελική ενδιαφέρει. Πιστεύω ότι είναι αδύνατο να έχεις κάνει καλά όλη την ύλη μέχρι τότε. Δυστυχώς ακόμη και σήμερα επειδή μας πάνε πακέτο με το ΑΟΘ θεωρούν ότι επειδή οι οικονομόλογοι την ύλη μπορούν να την βγάλουν πρίν από τα Χριστούγεννα ότι τα μαθήματα είναι τα ίδια και κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει και σε εμάς.
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: petrosp13 στις 03 Δεκ 2015, 02:21:58 πμ
Δυστυχώς ακόμη και σήμερα επειδή μας πάνε πακέτο με το ΑΟΘ θεωρούν ότι επειδή οι οικονομόλογοι την ύλη μπορούν να την βγάλουν πρίν από τα Χριστούγεννα ότι τα μαθήματα είναι τα ίδια και κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει και σε εμάς.

Πακέτο μας πάνε και σε επίπεδο δυσκολίας
Μαθηματικά δεν θα γράψει κανένας, οπότε ας γράψει στα άλλα 2, τα "εύκολα"
Βέβαια, σχεδόν όλα τα φροντιστήρια έχουν πάει το ΑΟΘ σε 3ωρο λόγω σχολείου με την ίδια ύλη και άφησαν εμάς με 2ωρο με αυξημένη ύλη!!
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: tsak στις 04 Δεκ 2015, 06:45:23 πμ
Όποιος κανει δυωρο και βγαλει την ύλη πριν από τις 20 Μαρτιου, να εκδώσει μετά και ένα πρακτικό οδηγο για το πώς κοροιδευεις ταυτοχρονα τον εαυτό σου, παιδιά που παιζουν σε μερικα τριωρα το μελλον τους και τους γονείς που ακουμπανε χρηματα και εμπιστοσύνη σε εμας.
Ετσι να πειτε στα αφεντικά σας που θελουν να βγει η υλη μας μεχρι το Γενάρη. Έλεος...
Α..και δείξτε τους πάλι τα τρομερά στατιστικά του μαθήματος εδω και 15 χρόνια..
Τίτλος: Απ: Πορεία Διδασκόμενης Ύλης 2015-16
Αποστολή από: gthal στις 04 Δεκ 2015, 09:14:19 πμ
Έτσι ακριβώς