Το παράδειγμα που αναφέρεις δεν αποδεικνύει τίποτα, γιατί δεν ξέρουμε πως υλοποιείται ο μηχανισμός μεταβίβασης παραμέτρων στην ΓΛΩΣΣΑ.
Για παράδειγμα μπορείς να πεις τι θα εμφανίσει το παρακάτω πρόγραμμα;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Σ
ΑΡΧΗ
Σ <- 1
ΚΑΛΕΣΕ ΛΑΘΟΣ(Σ, Σ, Σ)
ΓΡΑΨΕ Σ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΑΘΟΣ(Α, Β, Σ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Σ
ΑΡΧΗ
Σ <- Α + Β
Β <- Α
Α <- 0
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Για αυτό δεν μπορούμε να πούμε αν το πέρασμα σταθερών ή εκφράσεων είναι λάθος. Ειδικά δε
όταν υπάρχουν 2 παραδείγματα στο διδακτικό πακέτο!!!κάτι που μάλλον αποδεικνύει το αντίθετο, οπότε πρέπει να το δεχτούμε.
Πέρα φυσικά από το επιχείρημα ότι προφανώς είναι παράλογο να ορίσει κάποιος υποπρογράμματα σε μια γλώσσα και να απαγορέψει το πέρασμα σταθερών ως παραμέτρους