Ωραίο το πινακάκι σου. Έφτιαξα και εγώ ένα παρόμοιο για το δικό μου σχέδιο. Θα μπορούσαμε το δικό σου, του nektar αλλά και οποιουδήποτε άλλου, να τα βάζαμε όλα μαζί σε ένα μέρος για να τα συγκρίνουμε.
Ακολουθεί το πινακάκι το δικό μου:
1 μάθημα | 2 μάθημα | 3 μάθημα | 4 μάθημα | Σχολή | 5 μάθημα | Έξτρα Πεδία |
νελ | ιστορια | αρχαια | λατινικα | -->ανθρωπιστικές | κοινωνιολογία | --> νομικές |
| | | | | μαθηματικά | --> παιδαγωγικές |
νελ | ιστορια | αρχαια | κοινωνιολ | -->νομικές | αρχαία | --> ανθρωπιστικές |
| | | | | μαθηματικά | --> παιδαγωγικές |
νελ | ιστορια | μαθηματικα | ---------> | -->παιδαγωγικά | (δεν αναλύω | τους συνδυασμούς 4ου και 5ου μαθήματος) |
νελ | ιστορια | μαθηματικα | κοινωνιολ | -->κοινωνιολ, παιδαγωγ | πληροφορική | --> πληροφορικής |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | ---------> | -->πληροφορικης | | |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | ιστορία | -->πληροφορ, παιδαγωγ | φυσική | --> πληροφορ Φ |
| | | | | χημεία | --> πληροφορ Χ |
| | | | | κοινωνιολογία | --> κοινωνιολογικές |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | χημεια | -->πληροφ, πληροφ Χ | φυσική | --> θετικές, πληροφορ Φ, πληροφορ Φ+Χ |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
| | | | | βιολογία | --> παραιατρικά |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | φυσικη | -->πληροφ, πληροφ Φ | χημεία | --> θετικές, πληροφορ Χ, πληροφορ Φ+Χ |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | αοθ | -->οικονομικά, πληροφορ | φυσική | -->πληροφορικής Φ |
| | | | | χημεία | -->πληροφορικής Χ |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
νελ | χημεία | βιολογια | ---------> | -->παραιατρικα | (δεν αναλύω | τους συνδυασμούς 4ου και 5ου μαθήματος) |
νελ | χημεία | φυσική | βιολογια | --> υγείας, παραιατρικά | μαθηματικά | --> θετικές |
νελ | χημεία | φυσική | μαθηματικα | --> θετικές | βιολογία | --> υγείας, παραιατρικά |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
| | | | | πληροφορική | --> πληρ, πληρ Φ, πληρ Χ, πληρ Φ+Χ |
Παρατηρώντας το δικό μου πινακάκι (που τονίζω ότι ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΑ από ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ, πάντα βέβαια κατά την εκτίμησή μου και ως πρόβλεψη) και συγκρίνοντάς το με το σχέδιο του κουράκη είναι ξεκάθαρο γιατί Ο ΓΙΑΤΡΟΣ κουράκης επέλεξε το σχέδιό του. Το σχέδιο του Κουράκη είναι κατ' αρχήν κομμένο και ραμμένο ώστε να μπορούν οι "καλοί μαθητές" υποψήφιοι της ιατρικής, με τα μαθήματά τους αλλά και με το πέμπτο μάθημα ως μπαλαντερ, να έχουν πολλές επιλογές αν αποτύχουν στις ιατρικές σχολές. Και κατά δεύτερον να ευνοηθούν οι παιδαγωγικές και οι παραιατρικές σχολές με αθρόα εισαγωγή φοιτητών, σε βάρος όμως της κοινής λογικής που ορίζει ότι δεν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε δυο εξεταζόμενους όταν δίνει ο καθένας τους διαφορετικό μάθημα!
Οι χημικοί είναι απλά οι παράπλευρες ωφέλειες του σχεδίου του κουράκη, και εμείς για μια ακόμα φορά οι παράπλευρες απώλειες.
Στα πλαίσια της τυποποίησης των συστημάτων πρόσβασης, παραθέτω τυποποιημένο με την
μέθοδο μου και με την μέθοδο του πίνακα του petrosp13 , το περιβόητο
σύστημα πρόσβασης των κουράκη-μπαλτάΤο υπουργείο διαλέγει τα μαθήματα:νελ, ιστορια, ιστορια ΓΠ, αρχαία, λατινικα, βιολογια, βιολογια ΓΠ,μαθηματικα, μαθηματικα ΓΠ, φυσική,χημεια, πληροφορική, αοθ
Οι σχολές "επέλεξαν": (

συγνώμη παρασύρθηκα)
ανθρωπιστικές: (νελ, ιστορια, αρχαια, λατινικα)
υγείας: (νελ, ιστορια, αρχαία, βιολογια ΓΠ) ή (νελ, μαθηματικα, πληροφορική, βιολογια ΓΠ) ή (νελ, χημεια, φυσική, βιολογια)
παιδαγωγικές:(νελ, ιστορια, αρχαια, μαθηματικα ΓΠ) ή ( νελ. μαθηματικα, πληροφορικη, ιστορια ΓΠ) ή (νελ, χημεια, φυσική, ιστορια ΓΠ)
οικονομικές: (νελ, μαθηματικα, πληροφορική, αοθ)
πληροφορικής: (νελ, μαθηματικά, πληροφορική, αοθ)
θετικές: (νελ, χημεια, φυσική, μαθηματικα)
Αλγόριθμος:Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά.
Ο πίνακας:1 μάθημα | 2 μάθημα | 3 μάθημα | 4 μάθημα | Σχολή | 5 μάθημα | Έξτρα Πεδία |
νελ | ιστορια | αρχαια | λατινικα | -->ανθρωπιστικές | | |
| | | βιολογία ΓΠ | --> υγείας | | |
| | | μαθηματικά ΓΠ | --> παιδαγωγικά | | |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | βιολογία ΓΠ | -->υγείας | | |
| | | ιστορία ΓΠ | --> παιδαγωγικά | | |
| | | αοθ | -->οικονομικά, πληροφορ | | |
νελ | χημεία | φυσική | βιολογια | --> υγείας | | |
| | | μαθηματικα | --> θετικές | | |
| | | ιστορία ΓΠ | --> παιδαγωγικά | | |
Αν μας άφηναν οι διαχειριστές ίσως βάζαμε και μια ψηφοφορία ανάμεσα στα πιθανά συστήματα πρόσβασης. Αλλά ξέχασα, οι ψηφοφορίες απαγορεύονται.....