Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Future  (Αναγνώστηκε 201064 φορές)

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #795 στις: 06 Μάι 2015, 12:13:09 μμ »
Πάντως, αν η Φυσική τελικά παραμείνει μόνο στην Θετική, θα τεθούν και οι Φυσικοί απέναντι μας ως προς την ορθή κατανομή των σχολών στα πεδία

Σύμφωνα με το σχέδιο μου η φυσική βρίσκεται στις θετικές, στις τεχνολογικές-πληροφορικής και στις υγείας. Μπορεί να μην είναι στις 3 αρχικές διάδες, αλλά οι συνδυασμοί την καλύπτουν νομίζω.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

makisele

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #796 στις: 06 Μάι 2015, 12:40:09 μμ »

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2246
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #797 στις: 06 Μάι 2015, 12:43:44 μμ »
Γύρω στα 5646849 ορθογραφικά λάθη έχει το "ρεπορτάζ"
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2246
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #798 στις: 06 Μάι 2015, 12:45:13 μμ »
Πάντως, αν η Φυσική τελικά παραμείνει μόνο στην Θετική, θα τεθούν και οι Φυσικοί απέναντι μας ως προς την ορθή κατανομή των σχολών στα πεδία

Ο έτερος εκπρόσωπος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών κ. Κασσίδης δήλωσε με τη σειρά του ότι  δεν πρέπει να υπάρχουν Σχολές που στο αναλυτικό τους πρόγραμμα περιλαμβάνεται η Φυσική στη τρίτη ομάδα και αντίθετα θα πρέπει αυτές οι Σχολές να περιλαμβάνονται στο άλλο επιστημονικό πεδίο, δηλαδή, να μεταφερθούν στην ομάδα θετικού προσανατολισμού.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

soc_h

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 71
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #799 στις: 06 Μάι 2015, 12:50:21 μμ »
Σύμφωνα με το σχέδιο μου όλες οι σχολές πληροφορικής, τεχνολογίας και οικονομικών επιλέγουν υποχρεωτικά την τριάδα (νελ,μαθηματικά, αεππ)
Η εισαγωγή στις σχολές που "παράγουν" τεχνολόγους (ηλεκτρολόγοι, ηλεκτρονικοί, μηχανολόγοι, δομικοί κ.λπ.) θα πρέπει να έχει ως ένα από τα εξεταζόμενα τη φυσική.
Σωκράτης

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #800 στις: 06 Μάι 2015, 01:37:15 μμ »
Ο Χημικός ζητάει τα πάντα. Αύξηση ωρών στο Γυμνάσιο, 2ωρο κατεύθυνσης στην Β Λυκείου κλκ κλπ. Εμεις που στο Γυμνάσιο ήμαστε πλήρως υποβαθμισμένοι, στο Λύκειο χάσαμε όλες τις ώρες των μαθημάτων επιλογών που είχαμε, ριγμένοι στο νέο εξεταστικό τι πρέπει να πούμε άραγε;

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #801 στις: 06 Μάι 2015, 01:38:19 μμ »
Πολυ το ζαλιζουν... Βλεπω στο τελος να μην μενει καμια σχολη στο τριτο πεδιο εκτος απο καμια τριανταρια... Μεχρι και η πυροσβεστικη οδευει για θετικη... Θα παρουν ολα τα τεχνολογικα τει... Ολες τις στρατιωτικες.... Δεν νομιζω να αφησουν τις αστυνομικες... Και θα μας αφησουν τους μαθητες της παλιας 5ης δεσμης για οσους θυμουνται που δυσκολα θα περναγαν εξετασεις δημοτικου ποσο δε μαλλον πανεληνιων. Στη θεση των οικονομολογων θα ζηταγα να μπω επιλογης στη θετικη... και θα καθαριζα... καλα κρασια.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2246
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #802 στις: 06 Μάι 2015, 01:43:09 μμ »
Ο Χημικός ζητάει τα πάντα. Αύξηση ωρών στο Γυμνάσιο, 2ωρο κατεύθυνσης στην Β Λυκείου κλκ κλπ. Εμεις που στο Γυμνάσιο ήμαστε πλήρως υποβαθμισμένοι, στο Λύκειο χάσαμε όλες τις ώρες των μαθημάτων επιλογών που είχαμε, ριγμένοι στο νέο εξεταστικό τι πρέπει να πούμε άραγε;

Ο χημικός πήγε χθες στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων για να τους πει να μην αλλάξουν τίποτα. Αυτή ήταν η πρόταση
Οι άλλες ενώσεις πήγαν να προτείνουν αλλαγές και ο χημικός πήγε να απασχολήσει την επιτροπή με την πρόταση "μην αλλάζετε τίποτα"
Κάθε πρόταση εμπεριέχει εξ ορισμού τις λέξεις "στρέβλωση 15 ετών"
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #803 στις: 06 Μάι 2015, 01:47:45 μμ »
Ο Χημικός ζητάει τα πάντα. Αύξηση ωρών στο Γυμνάσιο, 2ωρο κατεύθυνσης στην Β Λυκείου κλκ κλπ. Εμεις που στο Γυμνάσιο ήμαστε πλήρως υποβαθμισμένοι, στο Λύκειο χάσαμε όλες τις ώρες των μαθημάτων επιλογών που είχαμε, ριγμένοι στο νέο εξεταστικό τι πρέπει να πούμε άραγε;
Ισως να τους ευχαριστησεις που υπαρχεις μηπως;;;; και να τους κανεις ολες τις δουλειες.... Και κανενα καφεδακι να μαθαινες να φτιαχνεις χρησιμο θα ηταν... Α να αναλαβεις και τα ψωνια του supermarket γιατι θα ειναι πνιγμενοι στα ιδιαιτερα.... Χιουμορ κανω ε;;; το επομενο ομως δεν ειναι καθολου χιουμορ.... Γιατι δεν ξεκινας με καταγγελιες με αυτους που εργαζονται παρανομα;;; ενω ειναι δημοσιοι υπαληλοι;

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #804 στις: 06 Μάι 2015, 02:13:35 μμ »
Η εισαγωγή στις σχολές που "παράγουν" τεχνολόγους (ηλεκτρολόγοι, ηλεκτρονικοί, μηχανολόγοι, δομικοί κ.λπ.) θα πρέπει να έχει ως ένα από τα εξεταζόμενα τη φυσική.

Ναι σωστά.
Αυτό προβλέπεται σύμφωνα με το σχέδιο μου , αφού την υποχρεωτική τριάδα (νελ, μαθηματικά, αεππ) στις τεχνολογικές-πληροφορικής συμπληρώνουν είτε η φυσική, είτε η χημεία, είτε και τα δύο, είτε και τίποτα από τα δύο, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την απολύτως ελεύθερη βούληση των σχολών να επιλέξουν οτι ακριβώς προτιμούν.

Για να μπεις δηλαδή σε τεχνολογικές-πληροφορικής μπορεί να χρειαστείς (ανάλογα με την σχολή) από 3 εως και 5 μαθήματα να διαβάσεις, στις άλλες σχολές είναι υποχρεωτικά 4 τα μαθήματα, και στα παιδαγωγικά-παραιατρικά 3 μόνο μαθήματα.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #805 στις: 06 Μάι 2015, 02:19:25 μμ »
Πάντως οι «βασικότεροι των βασικών» εντελώς υπεράνω!
Άραγε απαξιούν ή απλά είναι 100% ευχαριστημένοι?

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 624
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #806 στις: 06 Μάι 2015, 02:23:46 μμ »
Ναι σωστά.
Αυτό προβλέπεται σύμφωνα με το σχέδιο μου , αφού την υποχρεωτική τριάδα (νελ, μαθηματικά, αεππ) στις τεχνολογικές-πληροφορικής συμπληρώνουν είτε η φυσική, είτε η χημεία, είτε και τα δύο, είτε και τίποτα από τα δύο, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την απολύτως ελεύθερη βούληση των σχολών να επιλέξουν οτι ακριβώς προτιμούν.

Για να μπεις δηλαδή σε τεχνολογικές-πληροφορικής μπορεί να χρειαστείς (ανάλογα με την σχολή) από 3 εως και 5 μαθήματα να διαβάσεις, στις άλλες σχολές είναι υποχρεωτικά 4 τα μαθήματα, και στα παιδαγωγικά-παραιατρικά 3 μόνο μαθήματα.
Πολύ σωστή τοποθέτηση!
Η εισαγωγή στις σχολές που "παράγουν" τεχνολόγους (ηλεκτρολόγοι, ηλεκτρονικοί, μηχανολόγοι, δομικοί κ.λπ.) θα πρέπει να έχει ως ένα από τα εξεταζόμενα τη φυσική.
Επίσης σωστή τοποθέτηση!
Όλα αυτά τα τμήματα εξειδικεύονται σε κάποιο γνωστικό αντικείμενο της Φυσικής.
Άντε καταχρηστικά να εχουν τα Μαθηματικά όπως ήταν στις Δέσμες,το οποίο το θεωρώ -και θεωρούσα και τότε- λάθος όπως το είχαν εφαρμόσει την περίοδο εκείνη.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tb_stk

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #807 στις: 06 Μάι 2015, 02:27:25 μμ »
Ναι σωστά.
Αυτό προβλέπεται σύμφωνα με το σχέδιο μου , αφού την υποχρεωτική τριάδα (νελ, μαθηματικά, αεππ) στις τεχνολογικές-πληροφορικής συμπληρώνουν είτε η φυσική, είτε η χημεία, είτε και τα δύο, είτε και τίποτα από τα δύο, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την απολύτως ελεύθερη βούληση των σχολών να επιλέξουν οτι ακριβώς προτιμούν.

Για να μπεις δηλαδή σε τεχνολογικές-πληροφορικής μπορεί να χρειαστείς (ανάλογα με την σχολή) από 3 εως και 5 μαθήματα να διαβάσεις, στις άλλες σχολές είναι υποχρεωτικά 4 τα μαθήματα, και στα παιδαγωγικά-παραιατρικά 3 μόνο μαθήματα.


Έχεις καταλάβει ότι το σύστημα έχει σχεδόν κλειδώσει? Τι κάθεσαι και κάνεις σχέδια?

Μας πετάξαν με τις κλωτσιές έξω απο την εκπαίδευση.

Έχει υπολογίσει κανείς πόσες θέσεις θα χαθούν ?

Πάλι θα είμαστε υπεράριθμοι???
Θα γίνουν μετατάξεις???
Οι αναπληρωτές τέλος? ?????????

Γιατί δεν ενημερώνετε τον κόσμο με αριθμούς, τι πρόκειται να γίνει????

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #808 στις: 06 Μάι 2015, 02:28:51 μμ »
Fupat2 … Να ρωτήσω και κάτι άλλο που το έχω απορία.
Αυτά τα Νέα Ελληνικά, γιατί πρέπει να είναι υποχρεωτικά εξεταζόμενα σε επίπεδο Πανελληνίων, για την Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση?
Το ότι έχουν διδαχτεί «άπειρες» ώρες και το έχουν περάσει σε επίπεδο Λυκείου (O level), δεν αποδεικνύει ότι γνωρίζουν τη γλώσσα αρκετά καλά για τις ανάγκες μια πολυτεχνικής ή θετικής σχολής?


fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #809 στις: 06 Μάι 2015, 02:29:08 μμ »

Έχεις καταλάβει ότι το σύστημα έχει σχεδόν κλειδώσει? Τι κάθεσαι και κάνεις σχέδια?

Μας πετάξαν με τις κλωτσιές έξω απο την εκπαίδευση.

Έχει υπολογίσει κανείς πόσες θέσεις θα χαθούν ?

Πάλι θα είμαστε υπεράριθμοι???
Θα γίνουν μετατάξεις???
Οι αναπληρωτές τέλος ?????????

Γιατί δεν ενημερώνετε τον κόσμο με αριθμούς, τι πρόκειται να γίνει????

Τίποτα το παράλογο δεν κρατάει πολύ.
Ας φτιάξουμε εμείς μια σωστή πρόταση, και όταν οι άχρηστοι κοινοβουλευτικοί χάσουν την εξουσία τους, τότε αυτή η σωστή πρόταση που βασίζεται στην λογική, στην δικαιοσύνη και στην θέληση των πολλών, είναι σίγουρο ότι θα επικρατήσει.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).