Να παραθέσω και την πρότασή μου με την λόγική ότι πρώτα ορίζουμε τα μαθήματα, μετά ρωτάμε τις σχολές και μετά φτιάχνουμε τις ομάδες προσανατολισμού.
Το υπουργείο αρχικά ορίζει τα Μαθήματα: νελ, ιστορια, αρχαια, λατινικα, βιολογια, κοινωνιολογία, μαθηματικά, χημεια, φυσική, πληροφορική, αοθ
Οι σχολές επιλέγουν:Οι ανθρωπιστικές επέλεξαν: νελ, ιστορια, αρχαια, λατινικα
Οι παραιατρικές επέλεξαν: νελ, βιολογία, χημεία <--- με τρία μαθήματα εισαγωγή στις σχολές
Οι κοινωνικές επέλεξαν: νελ, κοινωνιολογία, ιστορία, μαθηματικά
Οι παιδαγωγικές επελεξαν: νελ, ιστορία, μαθηματικά <--- με τρία μαθήματα εισαγωγή στις σχολές
Οι νομικές επέλεξαν: νελ, ιστορια, αρχαία, κοινωνιολογία
Οι θετικές επέλεξαν: νελ, χημεία, φυσική, μαθηματικά
Οι επιστήμες υγείας επέλεξαν: νελ, χημεία, φυσική, βιολογία
Οι τεχνολογικές και οι πληροφορικές επέλεξαν: νελ, πληροφορική, μαθηματικά, (φυσική Ή χημεία Ή και τα δύο Ή τίποτα) <---εισαγωγή με τρία ως πέντε μαθήματα
Οι οικονομικές επέλεξαν: νελ, αοθ, μαθηματικά, πληροφορική
Αλγόριθμος:Για να μπεις δηλαδή σε τεχνολογικές-πληροφορικής μπορεί να χρειαστείς (ανάλογα με την σχολή) από 3 εως και 5 μαθήματα να διαβάσεις, στις άλλες σχολές είναι υποχρεωτικά 4 τα μαθήματα, και στα παιδαγωγικά-παραιατρικά 3 μόνο μαθήματα.
Έτσι με βάση τα παραπάνω δημιουργείται ο κορμός του δέντρου, που έχει μόνο το νελ.
Δημιουργούνται οι 3 ομάδες προσανατολισμού (δυάδες), τα κλαδιά του κορμού, η (νελ, ιστορία) η (νελ,χημεία) και η (νελ, μαθηματικά)
Δημιουργούνται οι 5 υπο-ομαδες προσανατολισμού (τριάδες), κλαδιά των κλαδιών:
(νελ,ιστορια)----->
(νελ, ιστορια, αρχαια) με πρόσβαση στις ανθρωπιστικές (+λατινικά) ή στις νομικές (+κοινωνιολογία)
(νελ, ιστορία, μαθηματικά) με πρόσβαση στις κοινωνιολογικές(+κοινωνιολογία) ή στις παιδαγωγικές
(νελ, μαθηματικα) --->
(νελ, μαθηματικα, πληροφορική) με πρόσβαση σε όλες τις τεχνολογικές-πληροφορικης(+φυσική ή/και χημεία) ή στις οικονομικές (+αοθ) ή στα παιδαγωγικά (+ιστορια)
(νελ, χημεία) --->
(νελ, χημεία, φυσική) με πρόσβαση στις επιστήμες υγείας (+βιολογία) ή στις θετικές (+μαθηματικά).
(νελ, χημεία, βιολογία) με πρόσβαση στα παραιατρικά ή και στις επιστήμες υγείας (+φυσική),
Οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν από τρία εώς πέντε μαθήματα για να δώσουν, ξεκλειδώνοντας ανάλογα πεδία και σχολές, αλλά σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται για την ίδια σχολή να συγκρίνονται μαθητές που έχουν δώσει διαφορετικά μαθήματα.
Ακουλουθεί
ο πίνακας για καλύτερη κατανόηση:
1 μάθημα | 2 μάθημα | 3 μάθημα | 4 μάθημα | Σχολή | 5 μάθημα | Έξτρα Πεδία |
νελ | ιστορια | αρχαια | λατινικα | -->ανθρωπιστικές | κοινωνιολογία | --> νομικές |
| | | | | μαθηματικά | --> παιδαγωγικές |
νελ | ιστορια | αρχαια | κοινωνιολ | -->νομικές | αρχαία | --> ανθρωπιστικές |
| | | | | μαθηματικά | --> παιδαγωγικές |
νελ | ιστορια | μαθηματικα | ---------> | -->παιδαγωγικά | (δεν αναλύω | τους συνδυασμούς 4ου και 5ου μαθήματος) |
νελ | ιστορια | μαθηματικα | κοινωνιολ | -->κοινωνιολ, παιδαγωγ | πληροφορική | --> πληροφορικής |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | ---------> | -->πληροφορικης | | |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | ιστορία | -->πληροφορ, παιδαγωγ | φυσική | --> πληροφορ Φ |
| | | | | χημεία | --> πληροφορ Χ |
| | | | | κοινωνιολογία | --> κοινωνιολογικές |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | χημεια | -->πληροφ, πληροφ Χ | φυσική | --> θετικές, πληροφορ Φ, πληροφορ Φ+Χ |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
| | | | | βιολογία | --> παραιατρικά |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | φυσικη | -->πληροφ, πληροφ Φ | χημεία | --> θετικές, πληροφορ Χ, πληροφορ Φ+Χ |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
νελ | μαθηματικα | πληροφορικη | αοθ | -->οικονομικά, πληροφορ | φυσική | -->πληροφορικής Φ |
| | | | | χημεία | -->πληροφορικής Χ |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
νελ | χημεία | βιολογια | ---------> | -->παραιατρικα | (δεν αναλύω | τους συνδυασμούς 4ου και 5ου μαθήματος) |
νελ | χημεία | φυσική | βιολογια | --> υγείας, παραιατρικά | μαθηματικά | --> θετικές |
νελ | χημεία | φυσική | μαθηματικα | --> θετικές | βιολογία | --> υγείας, παραιατρικά |
| | | | | ιστορία | --> παιδαγωγικά |
| | | | | πληροφορική | --> πληρ, πληρ Φ, πληρ Χ, πληρ Φ+Χ |