Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Future  (Αναγνώστηκε 218192 φορές)

Spyridon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #645 στις: 18 Απρ 2015, 01:15:04 μμ »
Δε διαφωνώ...Τους ξέρουμε τους λογούς πολύ καλά....και συμφωνούμε όλοι...Εγώ απλά είπα πως νομίζω ότι θα το προσπαθήσουν να το δικαιολογήσουν..Όχι ότι στέκει αυτό βεβαία..

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #646 στις: 18 Απρ 2015, 03:38:33 μμ »
http://xenesglosses.eu/2015/04/katanomi-ton-sxolon-sta-pedia-apo-2016/

Ελαφρώς πιο λογικό σε σύγκριση με το προηγούμενο...
Φυσικά παραμένει παράλογο ότι τα πολυτεχνεία μένουν μόνο στο θετικό πεδίο...
Από τον αρβι στον λοβ, και από τον λοβ στον μπαλτά, η συμπεριφορά των κοινοβουλευτικών δεν αλλάζει, παραμένει το ίδιο φασιστική.

Να λένε οι σχολές ΗΜΜΥ και Μαθηματικών ότι θέλουν πληροφορική, και να λένε αυτοί "όοοοχι, θα μπει χημεία!!!"

Καταρχήν ας περιμένουμε να τοποθετηθούν επισήμως.
Και αν τελικά γίνει αυτό που φοβόμαστε, τότε μήπως θα έπρεπε να εντοπιστούν τα μπαλταδοειδή-κουρακοειδή που εισηγούνται αυτόν τον φασισμό, και να πάμε να κάνουμε παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία τους στο υπουργείο παιδείας ή όπου αλλού κρύβονται;;;;
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Απρ 2015, 04:01:56 μμ από fupat2 »
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #647 στις: 20 Απρ 2015, 11:46:53 πμ »
Ξαναλέω ότι το πρόβλημα είναι δικό μας, είναι πρόβλημα software.

Πρέπει να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να έχει ως εισόδους τον αριθμό των σχολών, τον συνολικό αριθμό των μαθημάτων που εξετάζονται (12+1), τον μέγιστο αριθμό μαθημάτων που μπορεί μια σχολή να διαλέξει  (4+1), και τον συνδυασμό των μαθημάτων που οι σχολές επιλέγουν. Και με βάση αυτά τα δεδομένα το πρόγραμμα να ομαδοποιεί τις σχολές σε επιστημονικά πεδία.

Αυτός που ανέλαβε να φτιάξει το σύστημα , ξεκίνησε ανάποδα!!! Δηλαδή όρισε τα επιστημονικά πεδία και ψάχνει τώρα να βάλει τις σχολες μέσα.  Ενώ το αντίθετο πρέπει να συμβεί, από το πως επιλέγουν οι σχολές μαθήματα πρέπει να δημιουργούνται τα επιστημονικά πεδία.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της κοινοβουλευτικής αναξιοκρατίας που πηγάζει από τον κομματισμό (στην δημοκρατία δεν υπάρχουν κόμματα-μαντριά, αφού ελεύθεροι πολίτες ψηφίζουν για αποφάσεις και όχι για πρόσωπα). Οι κομματικοί κοκκινο-πρασινο-μπλε-ροζ αφισοκολητές, αφού γίνουν κυβέρνηση, προσπαθούν μετά να το παίξουν επιστήμονες. Αλλά στην πράξη μόνο αφίσες ξέρουν να κολάνε, και είναι κατά τα άλλα ανίκανοι να χωρίσουν δυό γαϊδάρων άχυρα.
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Απρ 2015, 12:00:07 μμ από fupat2 »
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3301
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #648 στις: 20 Απρ 2015, 01:54:00 μμ »
Το έστειλα στη λίστα της ΠΕΚΑΠ, αφού το έγραψα στο esos:

Αφού οι μαθητές της Θετικής διδάσκονται (ορθά) όλα τα θετικά μαθήματα, και αφού επιτέλους η Πληροφορική θεωρείται θετικό μάθημα, μπορούν να υπάρξουν 3 ομάδες εξεταστικών πακέτων στην ΘΕΤΙΚΗ κατεύθυνση:

Α. Ν. Γλώσσα, Φυσική, Βιολογία, Χημεία: Επιστήμες Υγείας
Β. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία: Θετικές Σχολές 1
   Μηχανική & Τεχνολογία(όλα), Φυσικές Επιστήμες, Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος, Γεωργικές Επιστήμες, Μαθηματικά ΚΑΙ Παιδαγωγικά
Γ. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική: Θετικές Σχολές 2
    Μηχανική & Τεχνολογία (όλα), Πληροφορικές (όλες), Μαθηματικά ΚΑΙ Παιδαγωγικά κ.λπ.

(ω ναι, Πληροφορική ή Χημεία λέει) Τα Β και Γ έχουν μεγάλο κοινό τόπο κοινών σχολών (λόγων των μαθημάτων Μαθηματικά και Φυσική)

Αφού οι μαθητές διδάσκονται όλες τις επιστήμες, η παραπάνω πρόταση δεν παραβιάζει το κριτήριο εισαγωγής: εξέταση (και όχι απλή διδασκαλία) στο βασικό γνωστικό αντικείμενο της σχολής, έτσι δεν είναι;

Η Πληροφορική είναι Θετική Επιστήμη και όλες οι σχετικές σχολές το ίδιο.
Όχι Διαχωρισμός Πληροφορικών Σχολών (ΦΕΚ 315/τΑ/2003) μεταξύ τους και με τα Μαθηματικά !!!


ΚΟΥΙΖ για την ομάδα "διδασκόμενο και όχι εξεταζόμενο"
1. γιατί αποκόπηκαν τα οικονομικά από τη θεωρητική (αφού όλοι οι μαθητές διδάσκονται μαθηματικά γενικής παιδείας);
2. γιατί δεν εξετάζεται και η κοινωνιολογία (αφού οι μαθητές σχετικοί διδάσκονται λατινικά ή πληροφορική στις κατευθύνσεις τους);
3. Γιατί τα ΑΤΕΙ Πληροφορικής μπορούν να είναι κοινά και ΟΛΑ τα ΑΕΙ Πληροφορικής όχι;

ΚΟΥΙΖ για την ομάδα "Καλό είναι, Ας το αφήσουμε έτσι και το ξαναβλέπουμε του χρόνου"
Το παρακάτω τμήμα που θα καταταχθεί;
"Το Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης (ΦΕΚ Ίδρυσης Τμήματος 72Α’/10.03.2000) ανήκει στη Σχολή Επιστημών της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Το Τμήμα βρίσκεται στη Χίο και ξεκίνησε τη λειτουργία του το ακαδημαϊκό έτος 2000-2001. Είναι πολυτεχνικό τμήμα, οι απόφοιτοι είναι διπλωματούχοι μηχανικοί, και η διάρκεια των σπουδών είναι πενταετής."


bb


ΥΓ: μήνυμα κάποιου GK στο esos
Παράθεση
http://www.esos.gr/comment/26319#comment-26319
    το διλλημα του υπουργειου, για μενα, ηταν πως θα συνδεθει ολη η θετικη κατευθυνση μαζι, ανοιγοντας ολες τις σχολες με διαφορους συνδιασμους! το προβλημα στο 4+1 ηταν η πληροφορικη, και θα στο αναλυσω παρακατω! γι' αυτο και πηγαν στο 3+1+1
    μπηκαν τα τρια βασικα μαθηματα στην θετικη (φυσικη, χημεια, εκθεση) και ο σκοπος ηταν να δωθουν εξ αρχης επιλεγομενα τα μαθηματικα, η βιολογια και η πληροφορικη. μην βιαστεις να πεις γιατι δεν μπηκε η πληροφορικη βασικο!
    αυτο εγινε με σκοπο να δημιουργηθουν οι δυνατες πενταδες με βασικο αξονα να συνδεθουν οι ιατρικες με καποιες απο τις υπολοιπες θετικες! (αλλωστε μην ξεχνας οτι ολοι μιλουσαν για τους αριστους μαθητες), και γυρω απο αυτο δομηθηκε το υπολοιπο.
    αν εμπαινε σαν βασικο η πληροφορικη, τοτε αυτα τα παιδια δεν θα ειχαν την επιλογη των μαθηματικων, αφου θα επρεπε να διαλεξουν υποχρεωτικα την χημεια και την βιολογια(3+1+1) και θα ηταν παλι εγκλωβισμενα. και αυτο, γιατι το βασικο μαθημα ολων των θετικων (πλην των ιατρικων) ειναι τα μαθηματικα! σωστα; ετσι επιλεχθηκε η χημεια σαν ενα απο τα τρια βασικα μαθηματα.
    τωρα που ηταν το προβλημα με την πληροφορικη; θα σου πω αμεσως! απο την μια η πεκαπ και απο την αλλη η επε, η καθεμια γιαι τους δικους της λογους, ηθελαν οποσδηποτε βασικο μαθημα την πληροφορικη και απεριπταν εντελως το σχεδιο ναμπει η πληροφορικη σαν επιλογης, μη σκεπτομενοι το παραπανω ενδεχομενο! (και μαθ. ετ. και οι βιολογοι δεν ειχαν τετοιο θεμα.
    απο την αλλη, με τις δυνατες πενταδες που θα μπορουσαν να δημιουργηθουν, παλι δεν θα δημιουργουνταν σημαντικο προβλημα! και αυτο γιατι:
    1. αν διαλεγαν βιολ και μαθημ θα πηγαιναν για ιατρικες και θετικες (πλην των πληροφορικων σχολων, που τα συγκεκριμενα παιδια ουτως ή αλλως δεν εχουν βλεψεις). ετσι θα εβγαιναν απο το πιεσμενο πεδιο της υγειας.
    2. με επιλογης τα μαθηματικα και την πληροφορικη θα ανοιγε διαπλατα ολη η θετικη με ολες τις σχολες!
    σωστα; και ερχομαι τωρα και σου λεω! γιατι οποσδηποτε βασικη η πληροφορικη;
    αυτο ειχε σαν αποτελεσμα, απο τις διαστασεις αποψεων της πεκαπ και της επε που η μια ζητουσε οποσδηποτε βασικο μαθημα την πληροφορικη και η αλλη την αυξηση των ωρων διδασκαλιας να βαλουν την πληροφορικη σε ασχετο πεδιο, ικανοποιωντας και τις δυο αυτες ενωσεις (γιατι αυξανονται και οι ωρες διδασκαλιας ταυτοχρονα).
    ετσι δημιουργηθηκε μια νεα στρεβλωση! αυτη που ολοι βλεπουμε, αλλα ειναι πλεον λιγο δυσκολο να διορθωθει! (μπορει σε δυο χρονια).

dski

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 197
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #649 στις: 20 Απρ 2015, 09:41:30 μμ »
Από σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής:

"Η χρυσή τομή για την τύχη των Τμημάτων Πληροφορικής στο επόμενο -από το 2016- εξεταστικό σύστημα βρέθηκε, καθώς τα Τμήματα μοιράζονται στον... σκληρό πυρήνα και στα περιφερειακά ηλεκτρόνια. Χωρίς μεγάλες αλλαγές, σε σχέση με το ισχύον εξεταστικό σύστημα, είναι και τα δύο μαθήματα βαρύτητας σε κάθε επιστημονικό πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας κάθε μαθήματος.
...
Τελικά, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ» προκρίνεται ο διαχωρισμός των τμημάτων Πληροφορικής ως εξής:

• Τα τμήματα Ηλεκτρολόγων-Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών σε Πολυτεχνεία και Πολυτεχνικές σχολές θα ενταχθούν στο 2ο πεδίο, στο οποίο οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία.

• Τα τμήματα Πληροφορικής σε πανεπιστήμια, τα οποία δεν έχουν τον αμιγή τεχνολογικό προσανατολισμό θα ενταχθούν στο 5ο πεδίο, οικονομίας και πληροφορικής. Ενδεικτικά, υπάρχουν τμήματα Πληροφορικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο, επίσης με οικονομικό προσανατολισμό, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ενώ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας υπάρχει τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής με δύο κατευθύνσεις: εφαρμοσμένης πληροφορικής και διοίκησης τεχνολογίας. Στο πεδίο αυτό οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε Γλώσσα, Μαθηματικά, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, και στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, όπως επισήμως ονομάζεται το μάθημα της Πληροφορικής στη Γ΄ Λυκείου.

• Τα τμήματα Πληροφορικής ΤΕΙ (ανεξαρτήτως κατεύθυνσης) θα ενταχθούν και στα δύο πεδία."

Ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Όπως το καταλαβαίνω στο 2ο πεδίο μένουν τα πολυτεχνεία ενώ τα πανεπιστήμια πάνε όλα στο 5ο. Τα ΑΤΕΙ και στα δύο πεδία. Σαν μια μικρή υποχώρηση μου μοιάζει αυτό (για να σταματήσουμε να γκρινιάζουμε) και δεν νομίζω ότι λύνει τον βασικό πυρήνα του προβλήματος ότι δηλ. η πληροφορική ταιριάζει στο 2ο και όχι στο 5ο πεδίο...

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2805
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #650 στις: 21 Απρ 2015, 12:22:14 πμ »
Από σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής:

"Η χρυσή τομή για την τύχη των Τμημάτων Πληροφορικής στο επόμενο -από το 2016- εξεταστικό σύστημα βρέθηκε, καθώς τα Τμήματα μοιράζονται στον... σκληρό πυρήνα και στα περιφερειακά ηλεκτρόνια. Χωρίς μεγάλες αλλαγές, σε σχέση με το ισχύον εξεταστικό σύστημα, είναι και τα δύο μαθήματα βαρύτητας σε κάθε επιστημονικό πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας κάθε μαθήματος.
...
Τελικά, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ» προκρίνεται ο διαχωρισμός των τμημάτων Πληροφορικής ως εξής:

• Τα τμήματα Ηλεκτρολόγων-Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών σε Πολυτεχνεία και Πολυτεχνικές σχολές θα ενταχθούν στο 2ο πεδίο, στο οποίο οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία.

• Τα τμήματα Πληροφορικής σε πανεπιστήμια, τα οποία δεν έχουν τον αμιγή τεχνολογικό προσανατολισμό θα ενταχθούν στο 5ο πεδίο, οικονομίας και πληροφορικής. Ενδεικτικά, υπάρχουν τμήματα Πληροφορικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο, επίσης με οικονομικό προσανατολισμό, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ενώ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας υπάρχει τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής με δύο κατευθύνσεις: εφαρμοσμένης πληροφορικής και διοίκησης τεχνολογίας. Στο πεδίο αυτό οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε Γλώσσα, Μαθηματικά, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, και στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, όπως επισήμως ονομάζεται το μάθημα της Πληροφορικής στη Γ΄ Λυκείου.

• Τα τμήματα Πληροφορικής ΤΕΙ (ανεξαρτήτως κατεύθυνσης) θα ενταχθούν και στα δύο πεδία."

Ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Όπως το καταλαβαίνω στο 2ο πεδίο μένουν τα πολυτεχνεία ενώ τα πανεπιστήμια πάνε όλα στο 5ο. Τα ΑΤΕΙ και στα δύο πεδία. Σαν μια μικρή υποχώρηση μου μοιάζει αυτό (για να σταματήσουμε να γκρινιάζουμε) και δεν νομίζω ότι λύνει τον βασικό πυρήνα του προβλήματος ότι δηλ. η πληροφορική ταιριάζει στο 2ο και όχι στο 5ο πεδίο...

Εγώ δεν κατάλαβα το ίδιο! Υπάρχει "δημιουργική ασάφεια", ειδικά στο:

"Τα τμήματα Πληροφορικής σε πανεπιστήμια, τα οποία δεν έχουν τον αμιγή τεχνολογικό προσανατολισμό θα ενταχθούν στο 5ο πεδίο, οικονομίας και πληροφορικής. Ενδεικτικά, υπάρχουν τμήματα Πληροφορικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο, επίσης με οικονομικό προσανατολισμό, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ενώ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας υπάρχει τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής με δύο κατευθύνσεις: εφαρμοσμένης πληροφορικής και διοίκησης τεχνολογίας."

Τι σημαίνει "Τα τμήματα Πληροφορικής σε πανεπιστήμια, τα οποία δεν έχουν τον αμιγή τεχνολογικό προσανατολισμό"; Το ΕΚΠΑ, το ΑΠΘ, κλπ έχουν τέτοιο προσανατολισμό ή όχι; Το κείμενο δεν το διευκρινίζει! Και αμέσως παρακάτω αναφέρει "ενδεικτικά" 3 (ή 4; ) τμήματα που πάνε στο 5ο  (5ο ; ) πεδίο. Μήπως το "ενδεικτικά" είναι και "κυριολεκτικά"; Επειδή πλέον έχουμε γίνει και καχύποπτοι, μου φαίνεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ΑΕΙ-Πολυτεχνείων Πληροφορικής θα είναι στο 2ο πεδίο και θα μπαίνουν φυσικά χωρίς Πληροφορική!

Αθανάσιος Πέρδος

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 288
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #651 στις: 21 Απρ 2015, 08:38:25 πμ »
Δημιουργική ασάφεια προκύπτει και στο θέμα των διακριθέντων στους διαγωνισμούς πληροφορικής. Για να υπάρχει μοριοδότηση θα πρέπει το μάθημα αν δεν κάνω λάθος να εξετάζεται πανελλαδικά. Ένας με ολυμπιακό μετάλλιο θα έχει μοριοδότηση και για το ΑΠΘ και το ΕΚΠΑ ή μόνο για το ΠΑΜΑΚ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών;

 


pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #653 στις: 22 Απρ 2015, 01:14:17 μμ »

Και εσείς περίμενετε αναβάθμιση της ειδικότητας στην δευτεροβάθμια. Να ετοιμαστούμε εμεις στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ για μετάταξη σε διοικητικές θέσεις. 438 θέσεις είναι αυτές.

http://www.alfavita.gr/arthron/8000-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B9%CE%BA-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%81%CF%81%CF%8D%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C

Αποστολάτος Άκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 87
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #654 στις: 22 Απρ 2015, 02:13:35 μμ »
Επιστολή Προέδρων τμημάτων Πληροφορικής προς τον Υπουργό Παιδείας
Για να δούμε. Θα απαντήσει κανείς από το υπουργείο;
http://www.greekinformatics.gr/ekpedeysi/ekpaideusi/epistoli-proedron-pliroforikis-prosypopaith-april2015/

lxart

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 78
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #655 στις: 23 Απρ 2015, 09:22:51 πμ »
Και δεν είναι οι μόνοι .....
http://www.esos.gr/arthra/38000/ypovathmizetai-i-fysiki-sto-lykeio

vtsakan

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • printf("Smile");
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #656 στις: 23 Απρ 2015, 09:43:34 πμ »
Γνωρίζει κάποιος αν ένα παιδί επιλέξει από την Ομάδα προσανατολισμου Πληροφορικής το μάθημα της Βιολογίας, ο βαθμός αυτός θα συνυπολογιζεται στα μόρια του για ένα τμήμα πληροφορικής;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

makisele

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 46
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #657 στις: 23 Απρ 2015, 09:52:27 πμ »
Γνωρίζει κάποιος αν ένα παιδί επιλέξει από την Ομάδα προσανατολισμου Πληροφορικής το μάθημα της Βιολογίας, ο βαθμός αυτός θα συνυπολογιζεται στα μόρια του για ένα τμήμα πληροφορικής;
Δεν θα συνυπολογιζεται, αλλος βαθμος θα βγαινει για τμηματα οικονομιας και πληροφορικης και αλλος βαθμος για τις επιστημες υγειας.

thana$i$

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 242
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #658 στις: 23 Απρ 2015, 11:10:13 πμ »
http://www.esos.gr/arthra/38010/ti-deytera-arhizei-i-syzitisi-toy-shedioy-nomoy-kontoni-poy-periehei-polles-tropologies

Δεν θα βγάλουν το εξεταστικό σε δημόσια διαβούλευση. Πρώτη φορά αριστερά.

Diotima

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #659 στις: 23 Απρ 2015, 01:10:03 μμ »
http://www.esos.gr/arthra/38010/ti-deytera-arhizei-i-syzitisi-toy-shedioy-nomoy-kontoni-poy-periehei-polles-tropologies

Δεν θα βγάλουν το εξεταστικό σε δημόσια διαβούλευση. Πρώτη φορά αριστερά.

Τώρα φαίνεται γιατί το καθυστέρησαν τόσο. Θα πουν τη δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνουν να θέσουν το νέο εξεταστικό σε δημόσια διαβούλευση. Μέχρι χθες το βράδυ το επεξεργάζονταν, έκοβαν και έραβαν σχολές φαίνεται.

Τόσον καιρό αφήνανε να διαρρέουν δημοσιεύματα εντελώς επιτηδευμένα και με δημιουργικές ασάφειες ώστε ότι και να αποφασίσουν να είναι μέσα.
Όπως το τελευταίο δημοσίευμα της Καθημερινής που βγάζει μάτι το πόσο υπαγορευμένα επιτηδευμένο είναι με ειδικά επιλεγμένα παραδείγματα τμημάτων σχολών.

Μάζευαν αντιδράσεις; Ίσως. Ήξεραν ότι θα είναι πολλές από την αρχή αλλά φαίνεται ότι ίσως ήθελαν και να τις δουν μέχρι να αποφασίσουν τι θα κάνουν οριστικά.
Μπορεί και να μην τους ένοιαζε βέβαια και καθόλου αφού είναι της λογικής αποφασίζουμε και διατάζουμε.
Οπότε στα γρήγορα στη Βουλή για ψήφιση, εντελώς...δημοκρατικά, από τον πρώτο αριστερό υπουργό Παιδείας!!!

Είναι ελπιδοφόρο ότι αντέδρασε η Τριτοβάθμια, αν η αντίδραση αυτή γενικευτεί ίσως και να υπάρξει ελπίδα.