Το έστειλα στη λίστα της ΠΕΚΑΠ, αφού το έγραψα στο esos:Αφού οι μαθητές της Θετικής διδάσκονται (ορθά) όλα τα θετικά μαθήματα, και αφού επιτέλους η Πληροφορική θεωρείται θετικό μάθημα, μπορούν να υπάρξουν 3 ομάδες εξεταστικών πακέτων στην ΘΕΤΙΚΗ κατεύθυνση:
Α. Ν. Γλώσσα, Φυσική, Βιολογία, Χημεία: Επιστήμες Υγείας
Β. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία: Θετικές Σχολές 1
Μηχανική & Τεχνολογία(όλα), Φυσικές Επιστήμες, Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος, Γεωργικές Επιστήμες, Μαθηματικά ΚΑΙ Παιδαγωγικά
Γ. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική: Θετικές Σχολές 2
Μηχανική & Τεχνολογία (όλα), Πληροφορικές (όλες), Μαθηματικά ΚΑΙ Παιδαγωγικά κ.λπ.
(ω ναι, Πληροφορική ή Χημεία λέει) Τα Β και Γ έχουν μεγάλο κοινό τόπο κοινών σχολών (λόγων των μαθημάτων Μαθηματικά και Φυσική)
Αφού οι μαθητές διδάσκονται όλες τις επιστήμες, η παραπάνω πρόταση δεν παραβιάζει το κριτήριο εισαγωγής: εξέταση (και όχι απλή διδασκαλία) στο βασικό γνωστικό αντικείμενο της σχολής, έτσι δεν είναι;
Η Πληροφορική είναι Θετική Επιστήμη και όλες οι σχετικές σχολές το ίδιο.
Όχι Διαχωρισμός Πληροφορικών Σχολών (ΦΕΚ 315/τΑ/2003) μεταξύ τους και με τα Μαθηματικά !!!
ΚΟΥΙΖ για την ομάδα "διδασκόμενο και όχι εξεταζόμενο"
1. γιατί αποκόπηκαν τα οικονομικά από τη θεωρητική (αφού όλοι οι μαθητές διδάσκονται μαθηματικά γενικής παιδείας);
2. γιατί δεν εξετάζεται και η κοινωνιολογία (αφού οι μαθητές σχετικοί διδάσκονται λατινικά ή πληροφορική στις κατευθύνσεις τους);
3. Γιατί τα ΑΤΕΙ Πληροφορικής μπορούν να είναι κοινά και ΟΛΑ τα ΑΕΙ Πληροφορικής όχι;
ΚΟΥΙΖ για την ομάδα "Καλό είναι, Ας το αφήσουμε έτσι και το ξαναβλέπουμε του χρόνου"
Το παρακάτω τμήμα που θα καταταχθεί;
"Το Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης (ΦΕΚ Ίδρυσης Τμήματος 72Α’/10.03.2000) ανήκει στη Σχολή Επιστημών της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Το Τμήμα βρίσκεται στη Χίο και ξεκίνησε τη λειτουργία του το ακαδημαϊκό έτος 2000-2001. Είναι πολυτεχνικό τμήμα, οι απόφοιτοι είναι διπλωματούχοι μηχανικοί, και η διάρκεια των σπουδών είναι πενταετής."
bb
ΥΓ: μήνυμα κάποιου GK στο esos
http://www.esos.gr/comment/26319#comment-26319
το διλλημα του υπουργειου, για μενα, ηταν πως θα συνδεθει ολη η θετικη κατευθυνση μαζι, ανοιγοντας ολες τις σχολες με διαφορους συνδιασμους! το προβλημα στο 4+1 ηταν η πληροφορικη, και θα στο αναλυσω παρακατω! γι' αυτο και πηγαν στο 3+1+1
μπηκαν τα τρια βασικα μαθηματα στην θετικη (φυσικη, χημεια, εκθεση) και ο σκοπος ηταν να δωθουν εξ αρχης επιλεγομενα τα μαθηματικα, η βιολογια και η πληροφορικη. μην βιαστεις να πεις γιατι δεν μπηκε η πληροφορικη βασικο!
αυτο εγινε με σκοπο να δημιουργηθουν οι δυνατες πενταδες με βασικο αξονα να συνδεθουν οι ιατρικες με καποιες απο τις υπολοιπες θετικες! (αλλωστε μην ξεχνας οτι ολοι μιλουσαν για τους αριστους μαθητες), και γυρω απο αυτο δομηθηκε το υπολοιπο.
αν εμπαινε σαν βασικο η πληροφορικη, τοτε αυτα τα παιδια δεν θα ειχαν την επιλογη των μαθηματικων, αφου θα επρεπε να διαλεξουν υποχρεωτικα την χημεια και την βιολογια(3+1+1) και θα ηταν παλι εγκλωβισμενα. και αυτο, γιατι το βασικο μαθημα ολων των θετικων (πλην των ιατρικων) ειναι τα μαθηματικα! σωστα; ετσι επιλεχθηκε η χημεια σαν ενα απο τα τρια βασικα μαθηματα.
τωρα που ηταν το προβλημα με την πληροφορικη; θα σου πω αμεσως! απο την μια η πεκαπ και απο την αλλη η επε, η καθεμια γιαι τους δικους της λογους, ηθελαν οποσδηποτε βασικο μαθημα την πληροφορικη και απεριπταν εντελως το σχεδιο ναμπει η πληροφορικη σαν επιλογης, μη σκεπτομενοι το παραπανω ενδεχομενο! (και μαθ. ετ. και οι βιολογοι δεν ειχαν τετοιο θεμα.
απο την αλλη, με τις δυνατες πενταδες που θα μπορουσαν να δημιουργηθουν, παλι δεν θα δημιουργουνταν σημαντικο προβλημα! και αυτο γιατι:
1. αν διαλεγαν βιολ και μαθημ θα πηγαιναν για ιατρικες και θετικες (πλην των πληροφορικων σχολων, που τα συγκεκριμενα παιδια ουτως ή αλλως δεν εχουν βλεψεις). ετσι θα εβγαιναν απο το πιεσμενο πεδιο της υγειας.
2. με επιλογης τα μαθηματικα και την πληροφορικη θα ανοιγε διαπλατα ολη η θετικη με ολες τις σχολες!
σωστα; και ερχομαι τωρα και σου λεω! γιατι οποσδηποτε βασικη η πληροφορικη;
αυτο ειχε σαν αποτελεσμα, απο τις διαστασεις αποψεων της πεκαπ και της επε που η μια ζητουσε οποσδηποτε βασικο μαθημα την πληροφορικη και η αλλη την αυξηση των ωρων διδασκαλιας να βαλουν την πληροφορικη σε ασχετο πεδιο, ικανοποιωντας και τις δυο αυτες ενωσεις (γιατι αυξανονται και οι ωρες διδασκαλιας ταυτοχρονα).
ετσι δημιουργηθηκε μια νεα στρεβλωση! αυτη που ολοι βλεπουμε, αλλα ειναι πλεον λιγο δυσκολο να διορθωθει! (μπορει σε δυο χρονια).