Συνάδελφοι , Χρόνια Πολλά !
Έστειλα, ιεραρχικά, τις παρακάτω βελτιωτικές προτάσεις στον αναπληρωτή υπουργό κ. Κουράκη.
1. Πληροφορική στις «Θετικές επιστήμες». Στην ομάδα προσανατολισμού «Θετικές Επιστήμες» αντικατάσταση του μαθήματος Ιστορία Γενικής Παιδείας που διανοίγει σχολές Επιστημών Εκπαίδευσης, με το μάθημα Πληροφορικής (Α.Ε.Π.Π.) ώστε να δώσει στους μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού τη δυνατότητα πρόσβασης στις Τεχνολογικές Επιστήμες (Τμήματα Πληροφορικής). Διαφορετικά, αποκόπτονται συναφή τμήματα, ανατρέποντας το σχεδιασμό των μαθητών και δεν συνάδει με τις εξαγγελίες του υπουργείου.
2. Φυσική στην «Οικονομία και Πληροφορική». Το μάθημα της Φυσικής κατεύθυνσης να επιλέγεται στην ομάδα προσανατολισμού ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές χωρίς απώλεια μορίων να επιλέγουν σχολές από τις ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ και να υπάρχει ουσιαστική διεύρυνση των επιλογών τους. Ο μαθητής με αυτόν τον τρόπο μπορεί να εισέλθει και να φοιτήσει με επιτυχία σε όλες τις σχολές των Θετικών Σπουδών, εκτός από τα Τμήματα Χημείας και γενικά τα Τμήματα Υγείας και Ζωής.
3. Συντελεστής βαρύτητας. Η ομάδα προσανατολισμού «Οικονομία και Πληροφορική» να έχει συντελεστή βαρύτητας για όλες τις σχολές Πληροφορικής στο τρίτο βασικό πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορική (Α.Ε.Π.Π.) ενώ για τις οικονομικές στο επιλεγόμενο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Α.Ο.Θ. (Αρχές Οικονομικής Θεωρίας).
Πυρόβολος Ανδρέας
3 ΓΕΛ Δράμας
Εσύ μπορεί να τα έστειλες, αλλά πόσους καθηγητές πληροφορικής εκφράζουν αυτά που έστειλες;;;
Αν δεν υπάρχουν και άλλοι που να συμφωνούν με τις παρεμβάσεις σου, και αν αυτοί δεν είναι όχι μόνο αρκετοί αλλά και μετρήσιμοι, τότε κανένα απολύτως αντίκτυπο δεν έχουν αυτά που έστειλες στην κυβέρνηση. Στα κοινοβουλευτικά αυτία της κυβέρνησης, η δικιά σου αλλά και όλων των άλλων οι μεμονωμένες προτάσεις, ακούγονται όχι ως μια πρόταση δομημένη, αλλά ως ένας μη αναγνωρίσιμος θόρυβος διαμαρτυρίας.
Δεν μπορούμε να μετρήσουμε λοιπόν την απήχηση οποιασδήποτε πρότασης στο σύνολο των καθηγητών πληροφορικής, αλλά έστω, μπορούμε άραγε να μετρήσουμε πόσοι εδώ μέσα στο στέκι συμφωνούν με αυτά που έστειλες;;;;
Δυστυχώς όχι, δεν δικαιούμαστε να μετρήσουμε τι απήχηση έχουν οι προτάσεις σου (και οποιουδήποτε άλλου οι προτάσεις) ούτε καν εδώ στο στέκι. Γιατί οι διαχειριστές έχουν απαγορεύσει (εδώ και πολλά χρόνια) τις λογικά δομημένες ψηφοφορίες οι οποίες ίσως να μπορούσαν να βοηθούσαν να ξεφύγουμε από την μεμονωμένη φλυαρία του καθενός, και να βγάλουμε τελικά μια κοινά αποδεκτή πρόταση.
Ο κοινοβουλευτικά εκπαιδευμένος εγκέφαλος, ο συνηθισμένος μόνο σε λογίδρια φλυαρίας, επειδή ακριβώς δεν καταλαβαίνει την λογική των δομημένων ψηφοφοριών, δυστυχώς τις αντιλαμβάνεται ως έναν ενοχλητικό θόρυβο. Ακριβώς δηλαδή όπως ένας αναλφάβητος βλέπει μουτζούρες αντί για γράμματα σε ένα κείμενο, ή ακριβώς όπως ένας που δεν γνωρίζει μια γλώσσα προγραμματισμού θεωρεί ότι ο κώδικας που διαβάζει είναι λόγια χωρίς νόημα.
Για να κατανοήσει κάποιος πως μπορεί να δομηθεί ένα δέντρο με εξαρτημένες μεταξύ τους ψηφοφορίες (που η καθεμία τους έχει ως επιλογές όλες τις πιθανές καταστάσεις), και πως όλο αυτό το κατασκεύασμα μπορεί τελικά να οδηγεί σε κοινά συμπέρασματα και αποτελέσματα, αυτό που χρειάζεται καταρχήν είναι να έχει εξαιρετικά ανεπτυγμένη την αποκλίνουσα σκέψη. Η αποκλίνουσα σκέψη, ενώ είναι στην φύση του ανθρώπου (98% των παιδιών στο νηπιαγωγείο είναι ιδιοφυίες στην αποκλίνουσα σκέψη) τελικά καταστρέφεται σχεδόν ολοσχερώς με την εκπαίδευση, όπως φανερώνουν και
σύγχρονες μελέτες.
Με κατεστραμένη την ικανότητα για αποκλίνουσα σκέψη, οι εναλλακτικές επιλογές μια ψηφοφορίας και οι ψηφοφορίες που ακολουθούν και εξαρτώνται από τις επιλογές αυτές, ζαλίζουν και προκαλούν ναυτία στους δημοκρατικά απαίδευτους. Ζαλίζονται οι απαίδευτοι ακόμα περισσότερο, γιατί για να κατανοήσει κάποιος την δημοκρατία, δεν αρκεί η αποκλίνουσα σκέψη για την κατανόηση των πολλαπλών επιλογών, χρειάζεται εκπαίδευση και στην συγκλίνουσα σκέψη. Έτσι ώστε αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της αποκλίνουσας σκέψης, οι ιδέες και οι πληροφορίες να οργανώθούν και να διαμορφωθούν χρησιμοποιώντας την συγκλίνουσα.
Εξαιτίας λοιπόν αυτής της έντονης ενόχλησης και των διαμαρτυριών των δημοκρατικά απαίδευτων (που αποτελούν την πλειοψηφία, αφού αποκλίνουσα σκέψη έχουν μόνο το 2% των ενηλίκων) οι διαχειριστές στο στέκι απαγόρευσαν στο παρελθόν οτιδήποτε πάει προς την κατεύθυνση των ψηφοφοριών. Και αυτή η απαγόρευση δυστυχώς κρατάει ακόμα.