Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Future  (Αναγνώστηκε 230652 φορές)

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 86
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #375 στις: 02 Απρ 2015, 08:26:26 μμ »
Στο παρελθόν νοιάζονταν για τα "καημένα τα παιδιά" (για τους καλούς μαθητές) που δεν είχαν πολλές επιλογές.
Τώρα;;; Θα μπορούν οι “καλοί” να δηλώνουν ιατρικές και ηλεκτρολόγους/πληροφορικές; Και αν ναι, θα μπαίνουν στους ηλεκτρολόγους με επιλεγόμενο την βιολογία και χωρίς πληροφορική;

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #376 στις: 02 Απρ 2015, 10:13:28 μμ »
Για όποιον έχει λίγο φαντασία,

η θετική κατεύθυνση χωρίς την αοθ που δεν κολλάει εκεί με τίποτα όσο κι αν προσπαθούν να την κολλήσουν είναι:

μαθηματικά, φυσική, χημεία και πληροφορική ή βιολογία (it rings a bell).

Δεδομένου ότι κανείς δε θα μπορεί να τεκμηριώσει γιατί ο γιατρός πρέπει να εξετάζεται στα μαθηματικά
ο πληροφορικός στη χημεία
(και αντίστοιχα ο νοσηλευτής στα λατινικά)

τότε, είναι εκεί ακόμη πιο δυνατή, απλά δεν έχει το παλιό της όνομα: Η 4άδα έκθεση, μαθηματικά, φυσική, πληροφορική.

Diotima  ;)

ΥΓ: 2 μήνες, παλεύουν για να φέρουν ένα σύστημα χειρότερο από του Αρβανιτόπουλου, πρέπει να εκτιμήσουμε τουλάχιστον την προσπάθεια.

Π.Τ.

Eri

  • Καθηγήτρια Πληροφορικής
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 142
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #377 στις: 03 Απρ 2015, 12:46:09 πμ »
Πολύ μπερδεμένα φαίνονται όλα!!
Ερωτηση επι του πρακτέου για όσους έχουν βγάλει ακρη (δεν ειμαι σε αυτούς)
Εστω οτι εχω σε ενα σχολείο ένα τμημα μαθητών που θέλει μονο επιστημες υγείας και ενα άλλο τμημα μαθητών που θέλει επιστήμες υγείας και θετικό τεχνολογικές σχολές.
Ποια μαθήματα και πόσα θα παρακολουθει το καθε τμήμα;

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #378 στις: 03 Απρ 2015, 04:32:17 μμ »
Μηπως νομικα ειναι φαουλ να οριοθετησουν το συστημα του 2016 πλεον; δεν θα επρεπε μεχρι τελους Μαρτιου να εχει ληξει η ιστορια; υπαρχει καμια πληροφορηση;

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 722
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #379 στις: 03 Απρ 2015, 04:41:50 μμ »
Για όποιον έχει λίγο φαντασία,

η θετική κατεύθυνση χωρίς την αοθ που δεν κολλάει εκεί με τίποτα όσο κι αν προσπαθούν να την κολλήσουν είναι:

μαθηματικά, φυσική, χημεία και πληροφορική ή βιολογία (it rings a bell).

Δεδομένου ότι κανείς δε θα μπορεί να τεκμηριώσει γιατί ο γιατρός πρέπει να εξετάζεται στα μαθηματικά
ο πληροφορικός στη χημεία
(και αντίστοιχα ο νοσηλευτής στα λατινικά)

τότε, είναι εκεί ακόμη πιο δυνατή, απλά δεν έχει το παλιό της όνομα: Η 4άδα έκθεση, μαθηματικά, φυσική, πληροφορική.

Diotima  ;)

ΥΓ: 2 μήνες, παλεύουν για να φέρουν ένα σύστημα χειρότερο από του Αρβανιτόπουλου, πρέπει να εκτιμήσουμε τουλάχιστον την προσπάθεια.

Π.Τ.
Πολύ σωστή τοποθέτηση,
Κατά την γνώμη μου το πρόβλημα ξεκινάει από την αρχή της σκέψης τους-και των άμεσα προηγουμένων υπουργών.
Έχουμε το πρόβλημα να τοποθετήσουμε μαθήματα σε ομάδες των 4 ή των 4+1 μαθημάτων σε 2 ή 3 κατευθύνσεις-εγώ θα έλεγα σε 4 ομάδες,αλλά αυτό δεν συζητείται σχεδόν καθόλου.
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να λυθεί.
Ακόμα και η δημιουργία 3 ομάδων με την μια ομάδα να έχει 2 υποομάδες θυμίζει έντονα το άμεσα προηγούμενο σύστημα οπότε μια απλή μετονομασία του δεν είναι επιθυμητή-αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ.
Ναι πράγματι ο γιατρός δεν είναι αναγκαίο να εξετάζεται σε μαθηματικά με ύλη την νυν κατεύθυνσης.
ούτε με ύλη της Α Δέσμης,αλλά την ύλη της τότε Β Δέσμης (ίδιο βιβλίο, τα Μαθηματικά ΙΙ της 2ης και 4ης Δέσμης,περίπου νυν Μαθηματικών γενικής παιδείας) μπορεί κάλλιστα να την έχει ενδοσχολικά εξεταζόμενη ή αν δεν πρέπει να την έχει ούτε ενδοσχολικά ας διδάσκεται στο 1ο έτος σπουδών της Ιατρικής.
Ναι η τετράδα που αναφέρετε είναι η σωστή αλλά δεν αναφέρεται στο(στα) προσχέδια... :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Πέτρος Κ.

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 113
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #380 στις: 03 Απρ 2015, 08:28:41 μμ »
Τροφή για σκέψη...
Ας πούμε ότι πράγματι θέλουν να είναι μόνο 2 οι κατευθύνσεις όπως λέει εδω: http://www.efsyn.gr/arthro/rizikes-allages-stis-panelladikes-exetaseis-toy-2016  Θεωριτική και Θετική... Γιατί πρέπει η κατευθυνση να έχει 4 μαθήματα και επιπλέον 1 επιλογής;
Άραγε δεν θα μπορούσε να είναι 3 κατευθυνσης και 2 επιλογής.

Νομίζω πως τα Λατινικά και η Χημεία πρέπει να γίνουν επιλογής.

Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές  θα διδάσκονται:
Παράθεση
- Γλώσσα έκθεση ... όλοι

Όσοι επιλέγουν Θεωριτική υποχρεωτικά Αρχαία και Ιστορία
και πρέπει να επιλέγουν 2 μεταξύ των (Λατινικά, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ, Μαθημ Στατ, Βιολογ)

Όσοι επιλέγουν Θετική υποχρεωτικά Μαθηματικά και Φυσική
και πρέπει να επιλέγουν 2 μεταξύ των (Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ, Αρχ Οικ Επιστ.)

Τώρα για τις εξετάσεις :
Παράθεση
-Έκθεση όλοι!
-Μετά οι μαθητες θα επιλέγουν σε ποιά μαθήματα θα εξεταστούν και θα ανοίγουν αντίστοιχα πεδία
Από θεωρητική:
Με  Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά -> Ανθρωπιστικές & Νομικές
Με  Αρχαία, Ιστορία, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ -> Κοινονικές & Πολιτικές Επιστήμες
Με  Αρχαία, Ιστορία,  Μαθημ Στατ -> Παιδαγωγικές και Ψυχολογίας
Με  Αρχαία, Ιστορία, Βιολογ -> Υγείας (ΤΕΙ)

Από θετική:
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία -> Θετικές / Τεχνολογικές επιστήμες (οσες επιλέξαν Χημεία μέσω ΑΔΙΠ)
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική -> Θετικές / Τεχνολογικές επιστήμες (οσες επιλέξαν Πληροφορική μέσω ΑΔΙΠ)
Με  Φυσική, Χημεία, Βιολογία -> Υγείας
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ -> Κοινονικές & Πολιτικές Επιστήμες
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Αρ Οικ Επ -> Οικονομικές

Sorry για την ορθογραφία... αλλά βιάζομουνα  :-\

Δημήτρης Αρ.

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 22
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #381 στις: 03 Απρ 2015, 09:17:26 μμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει απαραίτητα να είναι 4+1.
Οι ώρες κατεύθυνσης είναι 20 και το πρόγραμμα είναι 33 ώρες για τη Γ Λυκείου (6 ώρες Έκθεση+Λογοτεχνία + 7 ώρες γ.π.)
Θα μπορούσε κάλλιστα να προστεθεί μια ώρα (21 ώρες κατελυθυνσης) και όλα τα μαθήματα τα οποία είναι για τη Θετική κατεύθυνση  να διδάσκονται και ο μαθητής να επιλέξει σε ποια μαθήματα θα εξεταστεί στο τέλος.
Παράδειγμα:
5 ώρες Μαθηματικά
4 ώρες Φυσική
3 ώρες Χημεία
3 ώρες Πληροφορική
3 ώρες Οικονομία
3 ώρες Βιολογία

Ο μαθητής εκτός από την Έκθεση να μπορεί να διαλέξει από 3 έως και τα 6 μαθήματα. Ο βαθμός ο οποίος θα έδινε τα μόρια να βγαίνει μόνο από τα 4 μαθήματα τα οποία χρειάζεται η κατεύθυνση του ανεξάρτητα από τα πόσα τελικά εξετάστηκε στις Πανελλαδικές.
Ιατρικές: Φυσική - Χημεία -Βιολογία
Θετικές(σχολές που απαιτούν χημεία): Μαθηματικά - Φυσική Χημεία
Θετικές-Τεχνολογικές(σχολές που απαιτούν Πληροφορική): Μαθηματικά- Φυσική - Πληροφορική
Οικονομικές: Μαθηματικά - Οικονομία - Πληροφορική

Οφέλη:
1) Οι επιλογές των υποψηφίων γίνονται περισσότερες
2) Δεν υπάρχει ο κίνδυνος να μην μπορέσουν να δημιουργηθούν τμήματα ειδικά σε μικρά σχολεία
3) Δεν ανατρέπεται η προετοιμασία των παιδιών που ετοιμάζονται για Ιατρικές (χωρίς μαθηματικά)
4) Όλα τα πεδία μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους
5) Δεν υπάρχει ο κίνδυνος μαθητές με διαφορετικά μαθήματα να διεκδικούν την εισαγωγή τους στην ίδια σχολή

(δε θα επιχειρήσω και στη θεωρητική αλλά φαντάζομαι θα μπορούσε να γίνει κάτι αντίστοιχο)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #382 στις: 03 Απρ 2015, 10:44:24 μμ »
Αυτά τα έχουμε πει από την πρώτη μέρα παρουσίασης του Νέου Λυκείου
Είναι τόσο απλά, άλλοι θέλουν να τα κάνουν να φαίνονται δύσκολα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #383 στις: 04 Απρ 2015, 07:58:56 μμ »
Για να μην κουραζόσαστε λόγω "εσωτερικών" διαφωνιών το θέμα φαίνεται ότι μεταφέρεται στην μεθ-επόμενη χρονιά. Του χρόνου συνεχίσουμε με το υπάρχον σύστημα.   
Back to the past!

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #384 στις: 04 Απρ 2015, 10:11:49 μμ »
Ερωτήσεις για (κοινοβουλευτικούς) αγρίους:

1) Ποιές είναι οι "εσωτερικές" κυβερνητικές διαφωνίες; Είναι συγκεκριμένες-μετρήσιμες-καταγεγραμμένες ή διαφωνούν για να διαφωνούν;
2) Αν είναι καταγεγραμμένα τα σημεία στα οποία διαφωνούν, γιατί δεν ψηφίζουν ώστε να προσπεράσουν τις διαφωνίες τους;
3) Στο να μείνει το σύστημα ως έχει για τα επόμενα δύο χρόνια,  εκεί δηλαδή δεν έχουν καμία διαφωνία;;; Συμφωνούν δηλαδή όλοι τους ομόφωνα στην στασιμότητα και στην αναβολή διόρθωσης των κακών κείμενων;

Μάλλον η κυβέρνηση επιβεβαιώνει την παροιμία που λέει: "όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει"



« Τελευταία τροποποίηση: 04 Απρ 2015, 10:26:05 μμ από fupat2 »
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).


nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 369
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #386 στις: 05 Απρ 2015, 09:13:22 πμ »
http://xenesglosses.eu/2015/04/2018-2016/

εδώ έχει και το άρθρο της Καθημερινής με παράδειγμα
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

pmkr

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 18
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #387 στις: 05 Απρ 2015, 02:33:48 μμ »
Η Πληροφορική όμως δεν υπάρχει. Γυρίσαμε στο σύστημα  του Αρβανιτόπουλου;

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 657
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #388 στις: 05 Απρ 2015, 02:42:25 μμ »
Η Πληροφορική όμως δεν υπάρχει. Γυρίσαμε στο σύστημα  του Αρβανιτόπουλου;

Μην αναλίσκεστε σε "διαρροές", κονδυλοφόρους κτλ. Το σχέδιο πλησιάζει. Τότε θα εξετάσουμε το κατά πόσο η Πληροφορική πήρε τη θέση που της αρμόζει.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

Diotima

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #389 στις: 05 Απρ 2015, 06:51:37 μμ »
Έχω την ίδια πληροφόρηση που γράφει και ο Vangelis, ότι τελικά προτάθηκε το υπάρχων σύστημα για φέτος. Όμως και σ' αυτό υπάρχουν διαφωνίες οπότε δεν είναι τίποτα οριστικό ακόμα. Διαφωνίες υπάρχουν σε ότι έχει προταθεί μέχρι τώρα, οπότε μέχρι τη Δευτέρα με Τρίτη που αναμένονται οι τελικές αποφάσεις όλα παίζονται, γι αυτό και δε θα πιστέψω κανένα δημοσίευμα μέχρι τότε. Από στιγμή σε στιγμή όλα μπορεί να αλλάξουν αφού μέχρι την Παρασκευή δεν οριστικοποιήθηκε τίποτα.