Το υπάρχον εξεταστικό σύστημα έχει μία βασική αδυναμία: Εισάγονται υποψήφιοι σε σχολές χωρίς να έχουν εξεταστεί στα ίδια μαθήματα. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα δεν είναι δίκαιο......Διαπιστώνουμε ότι το πρόβλημα είναι σημαντικό. Το νέο εξεταστικό σύστημα προσπάθησε να λύσει αυτό το πρόβλημα. Η λύση, όμως, του προβλήματος απαιτεί δραστική μείωση των επιλογών των υποψηφίων για να επιτευχθεί πιο δίκαιη εισαγωγή. Η μείωση των επιλογών έφερε την αντίδραση των υποψηφίων, που δεν μπορούσαν να καταλάβουν ότι δεν μπορεί να λυθεί διαφορετικά το πρόβλημα της δίκαιης εισαγωγής, παρά μόνο αν όσοι εισάγονται έχουν εξεταστεί στα ίδια μαθήματα.Γι’ αυτό η προηγούμενη κυβέρνηση δεν κατάφερε επί ενάμιση χρόνο να εντάξει τις σχολές σε επιστημονικά πεδία. Τώρα, που εξετάζεται η διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων, θα έχουμε ένα νέο σύστημα που δεν θα λύνει το πρόβλημα που είχε το παλιό. Αυτό σημαίνει ότι όλη η φασαρία γίνεται για το τίποτα.Πολλές φορές αναρωτιόμαστε πως γίνεται να εργαζόμαστε πολύ περισσότερο από πολλούς άλλους λαούς και να έχουμε τόσο χαμηλή παραγωγικότητα. Ιδού το παράδειγμα που έχουμε μπροστά μας.Πολλοί άνθρωποι θα εργαστούν για να σχεδιάσουν ένα σύστημα, πολλοί άνθρωποι θα εργαστούν για να εξηγήσουν το σύστημα, πολλοί μαθητές και γονείς θα αφιερώσουν χρόνο για να μάθουν τι καινούριο θα υπάρξει και όλα αυτά χωρίς να πετύχουμε τη λύση του προβλήματος. Κάνουμε κύκλους γύρω από τον εαυτό μας, όπως κυνηγάει ο σκύλος την ουρά του, με μηδενική αποτελεσματικότητα.Αν οι ιθύνοντες διαπίστωναν ότι η ανισότητα που δημιουργούν οι πολλές επιλογές ενοχλεί τους μαθητές και τους γονείς τους, τότε θα έπρεπε να φτιάξουν ένα σύστημα που θα έλυνε το πρόβλημα. Αν διαπίστωναν (ότι) προτιμούν την ανισότητα από τις λίγες επιλογές σχολών δεν έπρεπε να αλλάξουν τίποτα. Τώρα και αλλάζουμε το σύστημα και δεν λύνουμε το πρόβλημα.
Που τα βλέπετε αυτα ρε παιδιά; το αρθρο αυτο μπάζει.
http://www.efsyn.gr/arthro/rizikes-allages-stis-panelladikes-exetaseis-toy-2016