Αν λάβουμε υπόψιν ότι
1) το νέο μάθημα δεν θα είναι 6-ωρο, λογικά θα παραμείνει 2-ωρο όπως είναι, άντε να πάει 3ωρο, αφού μάλλον είναι λίγο απίθανο να αυξηθεί η ύλη (αδυνατώ να φανταστώ υποψήφιους οικονομικών σχολών να μαθαίνουν για την αναδρομή)
2) πλέον δεν έχουμε σχέση με πολυτεχνεία και γενικότερα θετικές επιστήμες (το μάθημα μετονομάστηκε βλέπω σε αρχές εφαρμογών σε ΠΠ, τώρα αρχές και εφαρμογές δεν κολλάνε αλλά αυτό κάτι δείχνει, και ας είναι λάθος του άρθρου. Από κάτι τέτοια λάθη βγαίνουν αλήθειες)
3)η συγκεκριμένη κατεύθυνση δεν μπορεί να είναι πάνω από ένα τμήμα σε κάθε σχολείο
4) Το μάθημα που ξεκλειδώνει την δική μας κατεύθυνση είναι το ΑΟΘ
5) Ασχολούμαστε όλοι με το εξεταστικό, αλήθεια τι γίνεται με τα αλλά μαθήματα στο λύκειο? τα επιλογής που είχαμε θα ισχύουν ακόμα ή τα χάνουμε? (μάλλον το 2ο θα έλεγα)
6) Ακόμα και αν οι σχολές πληροφορικής ξεκλειδωθούν από ένα 5ο μάθημα πληροφορικής τότε ποιος μαθητής θα επιλέξει να δώσει ένα ακόμα πανελλαδικό μάθημα (ή αν θέλετε να χρησιμοποιήσει/χαραμίσει το δικαίωμα του 5ου μαθήματος) μόνο για σχολές πληροφορικής;
άρα
οι ώρες μας μειώνονται ακόμα πιο δραστικά
το επίπεδο του μαθήματος θα μειωθεί ακόμα πιο δραστικά
συμπέρασμα:
δυστυχώς χάσαμε
ΥΓ. Μελλοντική πρόβλεψη: Μετά από διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών σχετικά με το ότι είναι παράλογο να χρειαστεί να επιλέξεις την οικονομική κατεύθυνση για να περάσεις σε τμήμα πληροφορικής, η κυβέρνηση θα ικανοποιήσει το άνοιγμα του πεδίου των θετικών επιστημών και στην πληροφορική. Τώρα όμως το μάθημα της πληροφορικής δεν θα έχει λόγο ύπαρξης στην τεχνολογική/οικονομική κατεύθυνση που θα μετονομαστεί σε καθαρά οικονομική. Οπότε χαιρετάμε και το μάθημα αργά ή γρήγορα από πανελλαδικά εξεταζόμενο. Κατά τη γνώμη μου το μάθημά μας δεν ταιριάζει εκεί και αργά ή γρήγορα θα αντικατασταθεί από άλλο μάθημα στυλ ΑΟΔΕ ή κοινωνικών επιστημών, πιθανότατα τελευταία στιγμή που δεν θα μπορούμε και να αντιδράσουμε