Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Future  (Αναγνώστηκε 218200 φορές)

ΠΛΑΤΑΝ

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 35
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #165 στις: 07 Φεβ 2015, 10:33:06 μμ »
Καλό φαίνεται το σύστημα εισαγωγής που προτείνεται στην Ημερησία. Μοιάζει αρκετά με το σύστημα που προτείνεται στο esos με τέσσερα μαθήματα συν ένα επιλογής.  Εδώ: http://www.esos.gr/arthra/36857/lykeio-aei-kai-panelladikes-sto-epikentro-ton-programmatikon-diloseon-toy-prothypoyrgoy
Δείτε κάτω στα σχόλια, από τον Κώστας Δημητρίου.
 

Eri

  • Καθηγήτρια Πληροφορικής
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 142
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #166 στις: 07 Φεβ 2015, 11:31:22 μμ »
Το θεμα ειναι με ποιο τρόπο θα μπει το μαθημα επιλογης;
2ωρο extra στις ωρες του ωρολογιου; Δηλαδη 33 + 2 =35 ωρες;
Υποχρεωτικα θα επιλέγεται ή οποιος θελει συγκεκριμένες σχολες θα δινει μονο 4 μαθηματα, οποτε δε θα υποχρεωνεται να παρακολουθει το 5ο κ αρα αυτο θα πρεπει να ειναι εβδομες ωρες μονο στο ωρολογιο;
Σε μικρα σχολεια θα δημιουργηθουν πολλά τμηματα με (λίγους) 1 ή 2 ή 3 μαθητες, αυτο θα μπορεσουν να το αντιμετωπίσουν οι διευθύνσεις;

thana$i$

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 242
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #167 στις: 08 Φεβ 2015, 07:47:23 πμ »
Καλό φαίνεται το σύστημα εισαγωγής που προτείνεται στην Ημερησία. Μοιάζει αρκετά με το σύστημα που προτείνεται στο esos με τέσσερα μαθήματα συν ένα επιλογής.  Εδώ: http://www.esos.gr/arthra/36857/lykeio-aei-kai-panelladikes-sto-epikentro-ton-programmatikon-diloseon-toy-prothypoyrgoy
Δείτε κάτω στα σχόλια, από τον Κώστας Δημητρίου.

Το διάβασα. Περιέχει τον ενδιαφέρον νεολογισμό «πληροφορικές επιστήμες». Εκεί σταμάτησα να το διαβάζω.

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3301
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis

dski

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 197
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #169 στις: 11 Φεβ 2015, 05:01:35 μμ »
Ενδιαφέρον άρθρο στο "Έθνος": "Τα τμήματα Πληροφορικής αντέχουν στην αγορά εργασίας". Δείτε εδώ

ΠΛΑΤΑΝ

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 35
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #170 στις: 11 Φεβ 2015, 05:52:10 μμ »
Τελικά παιδιά τί καταλάβατε από τις προγραμματικές δηλώσεις του υπουργού? Πώς θα δώσουν οι μαθητές που είναι σήμερα Β' Λυκείου? Από τη μία είπε ότι δεν αλλάζει τίποτα στις πανελλήνιες για τα επόμενα δύο χρόνια, από την άλλη λέει, θα δώσουμε τη δυνατότητα στα παιδιά της Β' Λυκείου, του χρόνου να μπορέσουν να δηλώσουν περισσότερα του ενός επιστημονικά πεδία.
Δηλαδή τελικά η Β' Λυκείου θα δώσει με το υπάρχον, δηλ 6+1(ΑΟΘ) μαθήματα, ή με το νέο (Αρβανιτόπουλου-Λοβέρδου) σύστημα στο οποίο θα  κάνει κάποιο <<λίφτινγκ>> ώστε να μπορούν να δηλώσουν και δεύτερο πεδίο? Λίγο μας μπέρδεψε ο υπουργός. Δεν το ξεκαθάρισε επακριβώς.

Eri

  • Καθηγήτρια Πληροφορικής
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 142
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #171 στις: 11 Φεβ 2015, 08:00:15 μμ »
Απο την ομιλία του Κουράκη στη Βουλή νομίζω ητάν ξεκάθαρο οτι η φετινή Β Λυκείου κ η φετινή Α Λυκείου θα δώσουν με το Νέο Λύκειο των Αρβ και Λοβ.
Μίλησε όμως για διεύρυνση πεδίων, αυτό εχει ενα ενδιαφέρον για το πως θα υλοποιηθεί (απαιτούνται αλλαγές ή/και προσθήκες σε βιβλία, ωρολόγιο, μαθήματα), δεδομένου ότι ο χρόνος που απομένει για αλλαγές ειναι περιορισμένος.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2303
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #172 στις: 11 Φεβ 2015, 09:08:56 μμ »
4 μαθήματα
+1 για επιλογή δεύτερου πεδίου
Αλλαγή ωρολόγιου προγράμματος ώστε να χωρέσει το +1
Βιβλία τα σημερινά
Αύξηση της ύλης, αλλά όχι μεγάλη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 370
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #173 στις: 11 Φεβ 2015, 09:17:43 μμ »
4 μαθήματα
+1 για επιλογή δεύτερου πεδίου
Αλλαγή ωρολόγιου προγράμματος ώστε να χωρέσει το +1
Βιβλία τα σημερινά
Αύξηση της ύλης, αλλά όχι μεγάλη
Συμφωνώ.
Το 5ο μάθημα φαίνεται πιο λογικό να μπει και από το εξής: Οι βαθμοί της Α, Β και Γ Λυκείου θα συμμετείχαν στο σύνολο των μορίων του μαθητή σαν ένα (επιπλέον) μάθημα, μαζί με τα υπόλοιπα 4.
Έχει ανακοινωθεί ήδη ότι οι βαθμοί Α, Β και Γ δε θα λαμβάνονται υπόψη. Μένει λοιπόν χώρος (σε αντικατάσταση) για την προσθήκη ενός 5ου μαθήματος χωρίς να αλλάξει το σύστημα στον υπολογισμό των μορίων.

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 654
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #175 στις: 13 Φεβ 2015, 11:59:47 πμ »
http://www.esos.gr/arthra/36957/mono-sto-esos-i-protasi-gia-himeia-i-pliroforiki-stis-panelladikes
Tο Μαθηματικό Αθήνας θέλει και τα 2 και των Ιωαννίνων μόνο Πληροφορική. Ελεος πια!!!

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 654
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #176 στις: 13 Φεβ 2015, 12:01:08 μμ »
ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί πλέον να αμφισβητήσει την αναγκαιότητα της επιστήμης των υπολογιστών. Ακόμα και οι Χημικοί Μηχανικοί δήλωσαν και τα δύο..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #177 στις: 13 Φεβ 2015, 12:06:32 μμ »
 http://www.esos.gr/arthra/36648/t-koyrakis-sto-esos-gia-trapeza-thematon-pollaplo-vivlio-sta-sholeia-parelaseis-xenes
 <Ο κ.  Καραμανλής είχε εφαρμόσει πρόγραμμα δωρεάν χορήγησης laptop  στους μαθητές. Εσείς πως σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τη νέα τεχνολογία για τους μαθητές?

Τα προγράμματα χορήγησης ηλεκτρονικού υλικού από τις νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις είχαν ως αποκλειστικό σκοπό να δείξουν τον δήθεν εκσυγχρονισμό των σαθρών πολιτικών τους. Με επιφανειακές τέτοιες κινήσεις  -και ενώ το σύνολο της εκπαίδευσης κατέρρεε και συνεχίζει να καταρρέει  από την πρωτοφανή στην ιστορία της χώρας υποχρηματοδότησή της,-   προσπάθησαν να καμουφλάρουν την απαξίωση τους για τη δημόσια παιδεία. Είναι προφανές ότι θα αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες.Στοχεύοντας όμως στην παιδαγωγική χρήση των δυνατοτήτων τους και όχι τόσο στην τεχνολογική τους διάσταση. Γιατί εκπαίδευση δεν είναι η διδασκαλία του υπολογιστή ως ξεχωριστού γνωστικού αντικειμένου αλλά η παιδαγωγική του χρήση (μέσω της οποίας φυσικά επιτυγχάνεται έμμεσα και η τεχνολογική μάθηση). >

ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ. Αν καταλάβατε κάτι εξηγήστε μου παρακαλώ.

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 605
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #178 στις: 13 Φεβ 2015, 12:18:13 μμ »
Όπως φαίνεται η κατάσταση πάμε για 5 μαθήματα υποχρεωτικά για όλους.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2303
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #179 στις: 13 Φεβ 2015, 12:23:26 μμ »
Όπως φαίνεται η κατάσταση πάμε για 5 μαθήματα υποχρεωτικά για όλους.

Από πού προκύπτει αυτό;
Κι αν πάμε σε 5, για ποιο λόγο άλλαξε το υπάρχον σύστημα και απλά δεν έγινε μια αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων και αναδιανομή των σχολών σε πεδία;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής