Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Future  (Αναγνώστηκε 227616 φορές)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2812
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #120 στις: 12 Ιαν 2015, 10:21:07 πμ »
Κάτσε βρε συνάδελφε, για να καταλάβω, γιατί μάλλον με μπλέκεις με κάποιον άλλο.

 ;D

Να βοηθήσω λίγο στο ξέμπλεγμα:

arliba -> mirtilo -> escobr -> stpdt -> fupat -> fupat2

(μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κανένας!)

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #121 στις: 12 Ιαν 2015, 11:30:43 πμ »
;D

Να βοηθήσω λίγο στο ξέμπλεγμα:

arliba -> mirtilo -> escobr -> stpdt -> fupat -> fupat2

(μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κανένας!)

Είναι προφανές ότι ο fupat2 έχει προϊστορία τον fupat, και το ερώτημα είναι, τι είπε ο fupat και τον διαγράψατε;  :)
Από εκεί και πέρα, ναι, κάποιοι σου ξεφύγανε, και κάποιοι μπήκαν εμβόλιμοι στην λίστα σου.
Τουλάχιστον όμως, υπάρχει ποικιλία.
Ενώ εσύ; Πάντα ίδιος και ίδια η συμπεριφορά σου.
Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος
Καταντάει βαρετός ο ρόλος σου. :P

Βαρετό επίσης είναι να παρουσιάζουμε ως απάντηση σε επιχειρήματα ή ώς επιβεβαίωση των επιχειρημάτων,  φάκελο με τον βίο και την πολιτεία αυτού που τα εκφράζει. Τα επιχειρήματα υπάρχουν από μόνα τους, δεν έχουν ανάγκη από ονοματεπώνυμο.
« Τελευταία τροποποίηση: 15 Ιαν 2015, 09:44:09 μμ από fupat2 »
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 656
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #122 στις: 12 Ιαν 2015, 12:13:40 μμ »
Είναι προφανές ότι ο fupat2 έχει προϊστορία τον fupat, και το ερώτημα είναι, τι είπε ο fupat και τον διαγράψατε;  :)
Από εκεί και πέρα, ναι, κάποιοι σου ξεφύγανε, και κάποιοι μπήκαν εμβόλιμοι στην λίστα σου.
Τουλάχιστον όμως, υπάρχει ποικιλία.
Ενώ εσύ; Πάντα ίδιος και ίδια η συμπεριφορά σου.
Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος -> Νίκος Αδαμόπουλος
Καταντάει βαρετός ο ρόλος σου. :P

Βαρετό επίσης είναι να παρουσιάζουμε ως απάντηση σε επιχειρήματα ή ώς επιβεβαίωση των επιχειρημάτων,  φάκελο μα τον βίο και την πολιτεία αυτού που τα εκφράζει. Τα επιχειρήματα υπάρχουν από μόνα τους, δεν έχουν ανάγκη από ονοματεπώνυμο.

Να υπενθυμίσω σε όσους το έχουν ξεχάσει ότι το νήμα αυτό σχετίζεται με το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και όσα το πλαισιώνουν. Κάθε μακροχρόνια συζήτηση πέρα από αυτό μόνο κουραστική ή/και προβοκατόρικη μοιάζει. Άλλωστε υπάρχει και το pm ...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

thana$i$

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 242
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #123 στις: 15 Ιαν 2015, 12:02:43 μμ »

peter13

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 49
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #124 στις: 15 Ιαν 2015, 01:08:04 μμ »
Θα ήταν πολύ σημαντικό να δούμε και τις επιλογές του ερωτηματολογίου....
Π.χ.
Σενάριο 1:
1)πληροφορική 2) Χημεία
Διαλέξτε ένα από τα δύο

Σενάριο 2:
1)Πληροφορική 2)Χημεία 3)Πληροφορική ή Χημεία....

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #125 στις: 15 Ιαν 2015, 02:04:04 μμ »
Θετικότατο το ότι όλες οι σχολές μπαίνουν στο παιχνίδι χωρίς διαχωρισμό πιο πριν
Έχουν εξαιρεθεί μόνο οι σχολές Πληροφορικής και Χημείας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 716
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #126 στις: 15 Ιαν 2015, 02:12:35 μμ »
Πότε περιμένουμε αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο;
θα δημοσιοποιηθούν;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

vtsakan

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • printf("Smile");
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #127 στις: 15 Ιαν 2015, 06:47:24 μμ »
...και τι θα γίνει εάν το μαθηματικό Πάτρας πεί Πληροφορική και το Μαθηματικό Ιωαννίνων πει Χημεία;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #128 στις: 15 Ιαν 2015, 09:34:13 μμ »
...και τι θα γίνει εάν το μαθηματικό Πάτρας πεί Πληροφορική και το Μαθηματικό Ιωαννίνων πει Χημεία;

Το ένα θα είναι σχολή μαθηματικο-χημείας και το άλλο σχολή μαθηματικο-πληροφορικής.
no problem.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #129 στις: 16 Ιαν 2015, 12:18:14 μμ »
...και τι θα γίνει εάν το μαθηματικό Πάτρας πεί Πληροφορική και το Μαθηματικό Ιωαννίνων πει Χημεία;
Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Λογικά στα μαθηματικά τμήματα δε θα υπάρξει διαφωνία, αλλά σχολές όπως οι μηχανολόγοι μηχανικοί των πολυτεχνείων χρειάζονται και πληροφορική και χημεία και μπορεί να έχουμε διαφωνίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις η λογική λέει ότι θα υπάρξει κεντρική διαχείριση. Δηλαδή θα τους βάλουν όλους μαζί σε ένα τραπέζι να τα βρούνε πχ πλειοψηφικά. Αν δεν τα βρουν αποφασίζει η ΑΔΙΠ (έστω και φασιστικά) γιατί πρέπει να ληφθεί απόφαση.
Είναι πολύ θετικό πάντως το ότι ρωτήθηκαν τα τμήματα. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί.  Και το ότι η απόφαση θα λαμβάνεται κάθε χρόνο είναι πολύ θετικό. Αν γίνει καμιά ματσολιά, δε θα διατηρηθεί για πολύ.

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 608
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #130 στις: 17 Ιαν 2015, 10:44:01 μμ »
Δεν ξέρω ποιες σχολές θα είναι, αλλά αυτοί που είναι υπεύθυνοι στη διαμόρφωση της ύλης του μαθήματος, ΔΕΝ θα πρέπει να θεωρήσουν προαπαιτούμενες γνώσεις την ύλη της Β΄Λυκείου. Θα πρέπει τα περισσότερα μην πω όλα να διδαχτούν ξανά.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 716
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #131 στις: 19 Ιαν 2015, 03:59:18 μμ »
Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Λογικά στα μαθηματικά τμήματα δε θα υπάρξει διαφωνία, αλλά σχολές όπως οι μηχανολόγοι μηχανικοί των πολυτεχνείων χρειάζονται και πληροφορική και χημεία και μπορεί να έχουμε διαφωνίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις η λογική λέει ότι θα υπάρξει κεντρική διαχείριση. Δηλαδή θα τους βάλουν όλους μαζί σε ένα τραπέζι να τα βρούνε πχ πλειοψηφικά. Αν δεν τα βρουν αποφασίζει η ΑΔΙΠ (έστω και φασιστικά) γιατί πρέπει να ληφθεί απόφαση.
Είναι πολύ θετικό πάντως το ότι ρωτήθηκαν τα τμήματα. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί.  Και το ότι η απόφαση θα λαμβάνεται κάθε χρόνο είναι πολύ θετικό. Αν γίνει καμιά ματσολιά, δε θα διατηρηθεί για πολύ.

Οι Μηχανολόγοι εξειδικεύονται στην Μηχανική (αναφέρομαι ως κλάδος της Φυσικής) με αυξημένες απαιτήσεις σε μαθηματικά και γνώσεις Χημείας π.χ καύσεις για ΜΕΚ κλπ,
Οι κατευθύνσεις τους που ασχολούνται με οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, ασχολούνται ουσιαστικά με μαθηματικά,η Μέθοδος Simplex κ.α. είναι μαθηματικά εργαλεία,όπως και η Μαθηματική Διοίκηση.
http://www.mech.ntua.gr/gr/studies/ugrads/studyguide/ME_GR_2013-2014.pdf
Ελπίζω να τα λάβουν υπόψιν τους

Δεν νομίζω να δηλώσουν Χημεία,θα έλεγα ότι τα τμήματα Μηχανολόγων  θα τους ταίριαζε να δηλώσουν τα Μαθηματικά,όπως άλλωστε τους είχε αποδωθεί ως βασικό μάθημα στις Δέσμες. Πλην Χημικών Μηχανικών που και επί Δεσμών η Χημεία ήταν το βασικό μάθημα-αν δεν κάνω λάθος.
Βέβαια άγνωσται αι βουλαί...
εκτός αν έχουμε κάποια πληροφόρηση για τα μαθήματα που θα δηλώσουν τα τμήματα αυτά.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2812
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #132 στις: 19 Ιαν 2015, 04:48:13 μμ »
Αυτό που κοιτάμε κυρίως είναι ποια τμήματα θα επιλέξουν Πληροφορική και ποια Χημεία. Μαθηματικά έτσι κι αλλιώς θα έχουν. Όσον αφορά στο μάθημα βαρύτητας νομίζω ότι δεν πολυενδιαφέρει...

Επίσης, θα πρέπει να έχουμε το νου μας γιατί οι άσπονδοι φίλοι μας θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την πιθανή αλλαγή ηγεσίας για να σκορπίσουν από την αρχή την τράπουλα!

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 716
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #133 στις: 20 Ιαν 2015, 05:46:29 μμ »
Αυτό που κοιτάμε κυρίως είναι ποια τμήματα θα επιλέξουν Πληροφορική και ποια Χημεία. Μαθηματικά έτσι κι αλλιώς θα έχουν. Όσον αφορά στο μάθημα βαρύτητας νομίζω ότι δεν πολυενδιαφέρει...

Επίσης, θα πρέπει να έχουμε το νου μας γιατί οι άσπονδοι φίλοι μας θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την πιθανή αλλαγή ηγεσίας για να σκορπίσουν από την αρχή την τράπουλα!
Πολύ σωστη τοποθέτηση.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3304
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #134 στις: 20 Ιαν 2015, 10:12:21 μμ »
Αφού έμεινε ακέφαλο επι μήνες το ΙΕΠ το 2012, αφού συγκρατήθηκαν οι αλλαγές σε Δημοτικό και Γυμνάσιο κάτι πιλοτικά χρόνια, αφού σχεδιάστηκε το ΝΕΟ (sic) Λύκειο των Δεσμών με ύλη και υλικό του 1999 (εκτός από τα βιβλία πολιτικής παιδείας), αφού παρέλυσε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, αφού σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στο πόδι τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση κ.λπ. και το ΙΕΠ από πυλώνας χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής μετατράπηκε σε απλό διεκπεραιωτή.... τώρα γίνεται επίκληση σε χρονοδιαγράμματα και σχεδιασμό.

Τελικά δεν έχουμε χάσει την αίσθηση του χιούμορ σε αυτή τη χώρα, είναι βέβαιο.

Το επομενο σχολικό έτος, άραγε, ακόμη κι αν είχατε τη δυνατότητα να τρέξετε το παραπάνω χρονοδιάγραμμα , θα είχαμε βιβλία στη Γ', κ. Γκλαβά;; Ποιό μήνα;


http://www.esos.gr/arthra/36673/iep-gia-ta-nea-programmata-spoydon-kai-ta-nea-vivlia-gia-lykeio