Πραγματικά πιστεύετε πως υπήρξε μαθητής από αυτούς που έδιναν που να έκανε όλες αυτές τις σκέψεις; Ο καθένας απλά έκανε την πρώτη δομή επανάληψης που σκέφτηκε εκείνη την ώρα, αφού όλες, εν προκειμένω, δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα. Μέτα κάποιοι εφηύραν από το τίποτα μία παγίδα, αγνοώντας τι λέει το βιβλίο. Τώρα, τόσες μέρες μετά, και αφού προσωρινά το θέμα φάνηκε να έχει λήξει, έρχεστε και μας λέτε πως στο σύνολό του θέμα είναι προβληματικό. Μήπως, για να μην υπάρξουν αποκλίσεις και αδικίες από βαθμολογικό σε βαθμολογικό η ΠΕΚΑΠ θα έπρεπε να βγάλει ανακοίνωση και, βάσει του προαναφερθέντος ορισμού, όλα να γίνουν δεκτά και να ησυχάσουμε; Γιατί να πληρώνουμε εμείς οι μαθητές τις αστοχίες της επιτροπής και την αναποφασιστικότητα των καθηγητών που, αν και διδάσκουν 15 χρόνια το μάθημα, λόγω της προβληματικής του φύσης, αδυνατούν να καταλήξουν αν είναι αλγοριθμική ή προγραμματισμός, όπως φαίνεται στην ανάρτηση για το φετεινό τελικό διαγώνισμα; Όσο καθυστερείτε, τόσο διορθώνονται γραπτά και μαθητές αδικούνται. Δεν συνεχίζω άλλο γιατί αύριο δίνω. Καλή σας νύχτα!