Αποστολέας Θέμα: Γενικός σχολιασμός  (Αναγνώστηκε 14879 φορές)

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 620
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #75 στις: 21 Ιούν 2014, 11:19:59 μμ »
Εντύπωση μου προκαλεί και το γεγονός της παροχής τυπολογίου για (σχεδόν) όλα τα μαθήματα...
Εδώ δεν μπορούμε να διανοηθούμε κάτι τέτοιο.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #76 στις: 01 Ιούλ 2014, 12:44:04 μμ »
Δεν ξέρω αν έχουν βγει επίσημα στατιστικά ακόμα, αλλά βλέπω μεγάλη πανωλεθρία στους βαθμούς
Ελάχιστα γραπτά πάνω από 90 και τα περισσότερα μέχρι το 92-93
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #77 στις: 01 Ιούλ 2014, 01:48:19 μμ »
Επίσης, πρώτη φορά βλέπω ότι οι περισσότεροι μαθητές έχουν μεγαλύτερο αριθμό μορίων από τον βαθμό τους στον προγραμματισμό!!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1466
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #78 στις: 01 Ιούλ 2014, 02:53:44 μμ »
..... Είδες Πέτρο που δεν ήταν ευκολότερα για τα παιδιά τελικά ;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #79 στις: 01 Ιούλ 2014, 02:56:39 μμ »
Μην το λες
Βλέπω συνωστισμό στο 12-18 μεγαλύτερη από πέρσι
Πάνω από 18 είναι το θέμα

Επίσης, τα αυξημένα μόρια οφείλονται στα άλλα μαθήματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #80 στις: 01 Ιούλ 2014, 03:27:08 μμ »
Αυτό που θα πρέπει να απαιτήσουμε πέρα από το να μπούμε στις Πανελλαδικές είναι να είμαστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μάθημα βαρύτητας σε κάποιες σχολές. Κατάντησε κουραστικό να είμαστε το τελευταίο μάθημα σε ενδιαφέρον από τα παιδιά γιατί Μαθηματικά και Φυσική είναι βαρύτητας και το ΑΟΔΕ γελοίο.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

noname

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #81 στις: 01 Ιούλ 2014, 04:00:33 μμ »
Από τα λίγα που είδα και άκουσα σε σχέση με τους βαθμούς και τα αποτελέσματα, τελικά τα φετινά θέματα ήταν τα πιο απαιτητικά που έχουν ζητηθεί. Τα στατιστικά βγαίνουν σε καναδυό μέρες;

freedomst

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #82 στις: 01 Ιούλ 2014, 04:05:31 μμ »
Για τα γενικά στατιστικά δεν ξέρω, αλλά στο σχολείο μου το 70% έγραψε κάτω από τη βάση, το 10% 17 - 18 και οι υπόλοιποι 10 - 16.

Υ.Γ.1 Πάνω από 18 κανένας...
Υ.Γ.2 Μακράν οι χειρότεροι βαθμοί όλων των ετών...
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

Obelix

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 119
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #83 στις: 01 Ιούλ 2014, 04:42:14 μμ »
Αρκετά χαμηλές βαθμολογίες, ελάχιστες επιδόσεις πάνω από 90....

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #84 στις: 01 Ιούλ 2014, 05:51:09 μμ »
Σε ολόκληρο νομό (Λευκάδα) μόνο 2 μαθητές με βαθμό μεγαλύτερο του 18 !
Εύκολα εύκολα …. Ναι αμέ!   
 >:(  FUBAR !!!!!!!


marvic

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 46
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #85 στις: 02 Ιούλ 2014, 12:23:19 πμ »
Όπως και να έχει και για οποιαδήποτε σκοπιμότητα μπορεί να έγινε φέτος όλο αυτό το θέμα είναι πως για άλλη μία φορά την πλήρωσαν τα παιδιά.. Και σε δεύτερη μοίρα εμείς..
Θα ήθελα όμως να κάνω μία ερώτηση..
Με την αναβαθμολόγηση τί γίνεται?
Περίπτωση μαθητή του 18 με 19 έγραψε 13.. Κακή στιγμή? Λάθη άγχους?
Να ελπίζει σε κάτι?
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί δεν το γνωρίζω..

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 512
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #86 στις: 02 Ιούλ 2014, 01:22:38 πμ »
Όπως και να έχει και για οποιαδήποτε σκοπιμότητα μπορεί να έγινε φέτος όλο αυτό το θέμα είναι πως για άλλη μία φορά την πλήρωσαν τα παιδιά.. Και σε δεύτερη μοίρα εμείς..
Θα ήθελα όμως να κάνω μία ερώτηση..
Με την αναβαθμολόγηση τί γίνεται?
Περίπτωση μαθητή του 18 με 19 έγραψε 13.. Κακή στιγμή? Λάθη άγχους?
Να ελπίζει σε κάτι?
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί δεν το γνωρίζω..

Δεν υπάρχει τίποτα. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι, με αίτησή του στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας, να δει το γραπτό του κάποια στιγμή τον Οκτώβριο αν θυμάμαι καλά. Αλλά περίπτωση αναβαθμολόγησης δεν προβλέπεται με κανένα τρόπο.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #87 στις: 02 Ιούλ 2014, 09:52:26 πμ »
Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Αλλά όσον αφορά το αν έγινε λάθος ή όχι, από τη στιγμή που και οι 2 βαθμολογητές είναι πολύ κοντά, είναι πολύ δύσκολο να έκαναν λάθος και οι δυο. Και μάλιστα να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά. Μόνο αν υπάρχει διαφορά μεταξύ των βαθμολογητών ίσως να έχει το παιδί δίκιο. Αλλιώς έγραψε κάτι το οποίο νόμιζε ότι είναι σωστό ή ξέχασε κάτι. Με τόσο άγχος είναι λογικό να συμβεί κάτι τέτοιο.

Θα ήθελα όμως να κάνω μία ερώτηση..
Με την αναβαθμολόγηση τί γίνεται?
Περίπτωση μαθητή του 18 με 19 έγραψε 13.. Κακή στιγμή? Λάθη άγχους?
Να ελπίζει σε κάτι?
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί δεν το γνωρίζω..
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dg69

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Όλα καλά, όλα ανθηρά
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #88 στις: 02 Ιούλ 2014, 11:22:17 πμ »
Υπάρχει και άλλος τρόπος... Αλλά θέλει ψάξιμο ... σε σχέση με το τι αίτηση πρέπει να γίνει..
Λοιπόν κάνοντας αυτή την αίτηση, καλείται ο επόπτης του συγκεκριμένου μαθήματος στο συγκεκριμένο βαθμολογικό που βαθμολογήθηκε το γραπτό, να δει το γραπτό. Αν κρίνει ότι η βαθμολόγηση του γραπτού είναι λάθος, τότε ενημερώνει τον πρόεδρο του βαθμολογικού και καλούνται οι 2 βαθμολογητές που βαθμολόγησαν το γραπτό να το ξαναβαθμολογήσουν.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #89 στις: 02 Ιούλ 2014, 11:34:48 πμ »
Δεν την ξέρω αυτή τη διαδικασία, αν θες δώσε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά από αυτά που ξέρω
ως συντονιστής/επόπτης που ήμουν είναι πως κάτι τέτοιο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
Από τη στιγμή που έχουν κλειδώσει οι βαθμολογίες στο σύστημα και έχουν κοπεί τα αποκόμματα οι βαθμολογίες δεν αλλάζουν με τίποτα.
Επίσης ο επόπτης δεν μπορεί (επίσημα) να παρέμβει και να υποδείξει στους βαθμολογητές πως θα βαθμολογήσουν, είναι παράνομο.

Υπάρχει και άλλος τρόπος... Αλλά θέλει ψάξιμο ... σε σχέση με το τι αίτηση πρέπει να γίνει..
Λοιπόν κάνοντας αυτή την αίτηση, καλείται ο επόπτης του συγκεκριμένου μαθήματος στο συγκεκριμένο βαθμολογικό που βαθμολογήθηκε το γραπτό, να δει το γραπτό. Αν κρίνει ότι η βαθμολόγηση του γραπτού είναι λάθος, τότε ενημερώνει τον πρόεδρο του βαθμολογικού και καλούνται οι 2 βαθμολογητές που βαθμολόγησαν το γραπτό να το ξαναβαθμολογήσουν.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr