Κάθε χρόνο, βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια.
Έχουμε ένα βιβλίο,
- με ύλη θεωρίας σκορπισμένη άτσαλα, σ' όλα τα κεφάλαια, κρυμμένη σε περιθώρια (με μικρότερα γράμματα) και σε κίτρινα πλαίσια (που μοιάζουν άσχετα),
- με διατυπώσεις που δεν είναι οι καλύτερες,
- με αρκετά κενά στην συνέχεια της παρουσίασης της ύλης,
- με ένα Κεφάλαιο 6, που δεν ξέρω τι να πω στα παιδιά να προσέξουν-εκτός από την ενότητα που έπεσε τελικά (και που χαίρομαι που δεν δίνω εγώ εξετάσεις),
κτλ
Και με αυτό το βιβλίο, έρχεται η επιτροπή και βάζει ερωτήσεις θεωρίας, όπως το Α1.2 , Α2.δ και το Α4.α (ή ακόμα και τα Α4.β,γ,δ) !
Τόσο έλλειψη φαντασίας; Τόσο έλλειψη ευρηματικότητας;
Πόσοι από όσους διδάσκουν το μάθημα, μπορούσαν με σιγουριά να απαντήσουν τα "περίεργα" θέματα θεωρίας, χωρίς να κρυφοκοιτάξουν μετά, για να δουν "πως το γράφει το βιβλίο";
Μετά έχουμε ασκήσεις που τις χαρακτηρίζουμε εύκολες ή δύσκολες.
Αν το μάθημα αυτό (με αυτό το βιβλίο) διδασκόταν για 1η φορά εφέτος, θα είχαν προετοιμαστεί μαθητές για τέτοια θέματα (Γ4);
Που στο βιβλίο, παρουσιάζει αντίστοιχα προβλήματα;
Μπορεί ένας μαθητής μόνος του (ή ακόμα και απόφοιτος), χωρίς φροντιστήριο, που θα διαβάσει αυτό το διδακτικό σχολικό πακέτο,
να δώσει με επιτυχία εξετάσεις (όσο και να μελετήσει);
Τέλος, είναι προβλήματα αυτά; Για ποιο λόγο να υπολογίζεις το σύνολο από τα τεμάχια με την μέγιστη τιμή (Γ4);
Φαίνεται τόσο άσχετο, που σχεδόν νομίζεις ότι κάτι άλλο ζητείται που σου διαφεύγει.
Δεν μπορούν να σκεφτούν κάτι πιο καλύτερο; Όλο το βράδυ έχουν στην διάθεσή τους.
Είναι διατυπώσεις αυτές (Δ3); Δεν μπορούσαν να προσθέσουν "... 500 επισκέψεις ανά ημέρα";
Τέλος, μετά το θόρυβο το 2010(; με το θέμα με την χρήση ή όχι πινάκων, είναι απαράδεκτο στο θέμα Γ να ζητείται αλγόριθμος. Έπρεπε να είναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σε ΓΛΩΣΣΑ.
Η επανάληψη του προβλήματος, δείχνει ή αδιαφορία της επιτροπής ή άγνοια (και τα δύο είναι απαράδεκτα).
Μιλάμε για Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου.
Πόσο βαθμολογείτε την επιτροπή;
Ας ανοίξουν οι διαχειριστές ένα topic, να βαθμολογήσουμε την επιτροπή (στην σαφήνεια, στη διατύπωση, στην κλιμάκωση δυσκολίας, στο εύρος της ύλης, στην ευρηματικότητα, στην σχέση με τους στόχους του μαθήματος, κ.α.).
Τα θέματα δεν είναι χειρότερα άλλων ετών. Απλώς, δεν είναι όπως θα έπρεπε. Κάνουμε ότι μπορούμε να σπρώξουμε τους μαθητές μακρυά ......