Αποστολέας Θέμα: Γενικός σχολιασμός  (Αναγνώστηκε 14883 φορές)

elenitaaaaa

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 90
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #60 στις: 08 Ιούν 2014, 11:11:50 πμ »
Για να μην πουμε γιατις απαραδεκτες εκφωνησεις! που σε κανουν να αναρωτιέσαι: Θέλει ΑΥΤΟ ή ΕΚΕΙΝΟ;
« Τελευταία τροποποίηση: 08 Ιούν 2014, 11:30:38 πμ από elenitaaaaa »

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #61 στις: 10 Ιούν 2014, 11:38:30 πμ »
Έχει κάποιος άποψη για τα θέματα Φυσικής σήμερα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

noname

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #62 στις: 10 Ιούν 2014, 12:09:27 μμ »
Βατά. Όπως όλα.  ;D

Obelix

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 119
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #63 στις: 10 Ιούν 2014, 06:53:01 μμ »
Προσωπικά δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ότι τα θέματα ήταν δυσκολότερα από τα περσινά.Το γιατί το εξήγησε παραπάνω ο petrosp13 με σαφήνεια.
Όταν τα έλυσα, πίστευα ότι οι μαθητές θα αντιμετωπίσουν λιγότερα προβλήματα από αυτά που μου εξήγησαν από κοντά.
Δεν μπορούμε να μιλάμε για τα απαιτητικότερα θέματα, όταν δεν εξετάζονται τα υποπρογράμματα.

Σχετικά με τη διαφαινόμενη αφαίρεση του μαθήματος από τις πανελλαδικές, η άποψη των μαθητών μόνο ικανοποίηση και ταυτόχρονα λύπη μου δίνει. Το 95% απορεί με την απόφαση και διαφωνεί κάθετα. Είτε πρόκειται για μαθητές με άσχημες επιδόσεις είτε με καλές....

demy pap

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #64 στις: 11 Ιούν 2014, 01:34:48 πμ »
Συμφωνώ με τον Obelix για τη δυσκολία των θεμάτων. Πιστεύω πως κάποια ήταν "κακά" (κακώς διατυπωμένα, κακώς τεθειμένα, κακώς...) Πιστεύω ακόμη, πως ΠΡΕΠΕΙ να διαμαρτυρόμαστε όταν η επιτροπή ΕΠΙΜΕΝΕΙ σε κακές εκφωνήσεις (όπως του τρίτου θέματος, που, πολύ απλά, θα μπορούσε να ζητείται να γραφεί σε ΓΛΩΣΣΑ - όπως πολλές φορές σημειώθηκε κι εδώ, αλλά και το 2010), γιατί σε τελική ανάλυση ΕΚΘΕΤΕΙ κι εμάς. Το είπε ήδη κάποιος μαθητής (πολύ σωστά) εδώ στο φόρουμ, ότι κάποιοι από μας είναι που στελεχώνουν την επιτροπή (και κάθε επιτροπή, ένωση, ομοσπονδία ή δεν ξέρω κι εγώ πως αλλιώς μπορεί να λέγεται) που κάνει τέτοια "χοντρά" λάθη (ή που δίνει λύσεις του τύπου "ΟΧΙ(έκφραση)"-βλ. θέμα Β2, λύσεις ΠΕΚΑΠ).

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #65 στις: 11 Ιούν 2014, 09:04:34 πμ »
Επειδή από ότι φαίνεται σε λίγες μέρες θα φθίνει το θέμα μια και η βαθμολόγηση ξεκίνησε, είπα να επαναφέρω ένα πρόσφατο μήνυμά μου στο οποίο προσπαθώ να σκιαγραφήσω τα κίνητρα πολλών συναδέλφων οι οποίοι εμφανίζονται στο στέκι συνήθως τέτοια εποχή, δεν διαβάζουν αυτά που γράφει ο συνομιλητής τους αλλά προσπαθούν με νύχια και με δόντια να περάσουν τη δική τους άποψη, η οποία συνήθως παραπέμπει στο να μην κοπούν μόρια από κάποια θέμα.

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5793.msg65491#msg65491

Μακάρι όλοι να επεδείκνυαν τον ίδιο ζήλο όταν πέφτουν λάθος θέματα στα εσπερινά και στις επαναληπτικές.
Σύμφωνα με την οικονομική επιστήμη όμως όλα γίνονται βάσει κινήτρων, χωρίς να σημαίνει ότι αυτό είναι απαραίτητα μεμπτό

Καλή διόρθωση σε όλους και ένα ήρεμο καλοκαίρι
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #66 στις: 11 Ιούν 2014, 10:54:12 πμ »
Επειδή από ότι φαίνεται σε λίγες μέρες θα φθίνει το θέμα μια και η βαθμολόγηση ξεκίνησε, είπα να επαναφέρω ένα πρόσφατο μήνυμά μου στο οποίο προσπαθώ να σκιαγραφήσω τα κίνητρα πολλών συναδέλφων οι οποίοι εμφανίζονται στο στέκι συνήθως τέτοια εποχή, δεν διαβάζουν αυτά που γράφει ο συνομιλητής τους αλλά προσπαθούν με νύχια και με δόντια να περάσουν τη δική τους άποψη, η οποία συνήθως παραπέμπει στο να μην κοπούν μόρια από κάποια θέμα.

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5793.msg65491#msg65491

Μακάρι όλοι να επεδείκνυαν τον ίδιο ζήλο όταν πέφτουν λάθος θέματα στα εσπερινά και στις επαναληπτικές.
Σύμφωνα με την οικονομική επιστήμη όμως όλα γίνονται βάσει κινήτρων, χωρίς να σημαίνει ότι αυτό είναι απαραίτητα μεμπτό

Καλή διόρθωση σε όλους και ένα ήρεμο καλοκαίρι

Θα προσέθετα εγώ ότι θα μπορούσαν να συμμετέχουν περισσότερο εδώ σε γόνιμο διάλογο ώστε να έχουμε κοινές γραμμές στην διδασκαλία και την διόρθωση πριν τις εξετάσεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sakisnemkav

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 73
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #67 στις: 11 Ιούν 2014, 01:28:03 μμ »
 Θέμα Α : Οι ερωτήσεις Σ Λ ήταν άστοχες κατά γενική ομολογία. Η Θεωρία έπιανε πολλές μονάδες εξετάζοντας μόνο δύο σημεία του βιβλίου. Θα πρέπε να χε μεγαλύτερο άπλωμα μέσα στην ύλη.
               Τα υπόλοιπα θέματα ήταν αρκετά εύστοχα και διαβαθμισμένα.

 Θέμα Β : Ένα αρκετά πετυχημένο θέμα με ένα εύκολο και ένα μέτριας δυσκολίας ερώτημα.

 θέμα Γ: Ένα αρκετά εύστοχο θέμα σαφώς διατυπωμένο, κλιμακούμενης δυσκολίας

 ΘΕΜΑ Δ: Είχε κάποιες μικρές αδυναμίες στη διατύπωση , αλλά ορθή διαβάθμιση

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 677
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #68 στις: 13 Ιούν 2014, 05:01:45 μμ »
Καλησπέρα σε όλους...να ρωτήσω, βγαίνουν κάπου οι "επίσημες" σωστές λύσεις των θεμάτων ??

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #69 στις: 13 Ιούν 2014, 05:52:37 μμ »
Οι επίσημες λύσεις δεν βγαίνουν δήμοσια.
Τις έχουν μόνο τα βαθμολογικά, οπότε τις βλέπουν μόνο όσοι εμπλέκονται στη βαθμολόγηση
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 620
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #70 στις: 16 Ιούν 2014, 01:34:05 μμ »
Σε αντίθεση με του Κυπρίους που αναρτούν Θέματα και Απαντήσεις:
http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/themata_exams2014.html
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #71 στις: 18 Ιούν 2014, 11:20:12 πμ »
Πραγματικά δεν γνώριζα ότι δημοσιοποιούνται οι λύσεις στην Κύπρο. Συγχαρητήρια.

Άραγε πως θα υποδεχόμασταν μια αντίστοιχη κίνηση από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας;

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #72 στις: 18 Ιούν 2014, 02:04:11 μμ »
Πραγματικά δεν γνώριζα ότι δημοσιοποιούνται οι λύσεις στην Κύπρο. Συγχαρητήρια.

Άραγε πως θα υποδεχόμασταν μια αντίστοιχη κίνηση από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας;


Αλήθεια, ξέρει κάποιος τι προγραμματίζουν οι Κύπριοι για το μέλλον του μαθήματος της Πληροφορικής ?
Κάποιο link να πάμε να διαβάσουμε ?

meteo_xampos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 182
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #73 στις: 19 Ιούν 2014, 11:05:57 πμ »
3 ώρες για όλα αυτά τα θέματα;;; (άσχετο...)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Γενικός σχολιασμός
« Απάντηση #74 στις: 19 Ιούν 2014, 03:40:53 μμ »
Το πρώτο και το δεύτερο θέμα είχε από λίγο έως ελάχιστο γράψιμο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής