Λοιπόν εντάξει . για τη θεωρία προφανώς κάνω πλάκα, αλλά αυτό με τις μεταθέσεις έχει ενδιαφέρον. Βγαίνει με αυτά που ξέρουν οι μαθητές, είναι εντός ύλης απλά θέλει πολύ σκέψη.
Υπάρχουν γνωστοί αλγόριθμοι που λύνουν το πρόβλημα αλλά δεν αναφέρομαι σε κάποιον από αυτούς. Αυτοί είναι απαραίτητοι για την γενικευμένη έκδοση του προβλήματος για Ν αριθμούς. Εδώ όμως για 5 υπάρχει λύση που μπορεί να σκεφτεί μαθητής.
Ξεκινάς φυσικά από 3 αριθμούς και βλέπεις τι γίνεται.
Σχετικά με την πρόβλεψη πάντως συνεχίζω

:
Θέμα Δ : θέμα με 3 πίνακες 2 διαστάσεων,
θέμα Β: διάγραμμα ροής χωρίς δομή επανάληψης
θέμα Γ: εδώ θα πέσει σίγουρα δομή επανάληψης και μέσα θα έχει πολλές δομές επιλογής
θέμα Α: Τι γνωρίζετε για τους αλγορίθμους