Αποστολέας Θέμα: 30 μέρες αντί 31  (Αναγνώστηκε 5617 φορές)

flou21

  • Επισκέπτης
30 μέρες αντί 31
« στις: 31 Μάι 2006, 03:48:03 μμ »
Αν και είναι ανευ ουσιαστικής σημασίας τι λετε να κόψουν (Αν κόψουν) αν έγινε το θέμα για 30 μέρες.
Άποψή μου είναι ότι δεν πρέπει να κοψουν τίποτα

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3244
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #1 στις: 31 Μάι 2006, 04:49:30 μμ »

Αν ήταν ο μήνας ο Φλεβάρης, θα μπορούσε να μπει επίσης 30;

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1022
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #2 στις: 01 Ιούν 2006, 12:43:36 πμ »
Δεν κόβεται τίποτα.

klitos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #3 στις: 01 Ιούν 2006, 11:37:35 πμ »
συζητηθηκε στο βαθμολογικο και αποφασιστηκε να μην κοπουν μορια
κλητος χατζηγεωργιου

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #4 στις: 01 Ιούν 2006, 11:52:26 πμ »
Στα μαθηματικά ο μήνας΄έχει πάντα 30 μέρες. Νομίζω ότι αρκετοί μαθητές μπορεί να μπερδεύτηκαν από αυτό. Δεν βρίσκω σκόπιμο να κοπούν μόρια από τη στιγμή που όλα τα άλλα είναι σωστά.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3244
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #5 στις: 01 Ιούν 2006, 04:37:42 μμ »
Στα μαθηματικά ΕΝΑΣ (κάποιος) μήνας έχει 30 μέρες, συμφωνώ.

Αλλά ο μήνας ΜΑΙΟΣ, πόσες μέρες έχει;

Να μην κοπούν μόρια, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ οτι υπάρχουν μαθητές στη Γ Λυκείου που δεν ξέρουν πόσες μέρες έχει ο Μάιος (έδιναν και στις 30/5)

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #6 στις: 01 Ιούν 2006, 05:03:57 μμ »
δεν εννοούσα ότι δεν γνώριζαν. απλά ότι ίσως μπερδευτηκαν με τον 'μαθηματικό' μήνα
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3244
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #7 στις: 01 Ιούν 2006, 05:16:33 μμ »
Ok Ελένη, δεν αναφέρομαι σε σένα, και δικός μου μαθητής πήρε 30 στήλες στον πίνακα

Απλά λέω οτι ο 'μαθηματικός' μήνας είναι ένας τυχαίος μήνας, ο Μάιος είναι συγκεκριμένος και γενικά (όχι για όλα τα παιδιά) κατά τη γνώμη μου δείχνει οτι είναι λίγο (ή πολύ) επιπόλαια

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #8 στις: 01 Ιούν 2006, 05:17:56 μμ »
Νομίζω ότι συμφωνώ και εγώ σε αυτό (όσον αφορά την επιπολαιότητα που δείχνουν)
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #9 στις: 01 Ιούν 2006, 08:45:16 μμ »
Προσωπικά με προβληματίζει η μεγάλη αντίδραση του σώματος των βαθμολογητών να δεχθεί απώλεια έστω της μίας μονάδας για λανθασμένη επιλογή πλήθους ημερών.

Διδάσκουμε αλγοριθμική λύση πραγματικών προβλημάτων

Αν Η ΕΜΥ κρατούσε 30 θερμοκρασίες για το Μάιο θα θεωρούσατε το ΜΟ που θα προέκυπτε σωστό;

Δηλαδή πώς ζητάμε από το μαθητή να προσδιορίσει το χώρο του προβλήματος και από την άλλη δεχόμαστε την άποψη ότι ο Μάιος έχει 30 μέρες.

Δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαία η ονομασία του πίνακα στα θέματα.

Πιστεύω ότι "αρνούμενοι" να θεωρήσουμε ως μόνη σωστή την απάντηση 31 παραβιάζουμε τη λογική του θέματος.

Άλλο ένας μήνας και άλλο ο Μάιος ή ο Φεβρουάριος

Προσωπική μου άποψη βέβαια.  Δε μοντελοποιούμε μαθηματικά προβλήματα.  Λύνουμε πραγματικά προβλήματα
« Τελευταία τροποποίηση: 01 Ιούν 2006, 08:46:58 μμ από filippos »

flou21

  • Επισκέπτης
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #10 στις: 01 Ιούν 2006, 09:42:04 μμ »
Νομίζω ότι συμφωνώ και εγώ σε αυτό (όσον αφορά την επιπολαιότητα που δείχνουν)
Επιπολαιότητα!!! Δεν λέτε τίποτα.
Δεν διαβάζουν προσεκτικά ακόμα και καλοί μαθητές και μου κάνει εντύπωση που
την κοπανάνε στην 1 και μισή ώρα.
2 μαθητές μου δεν πρόσεξαν ότι θέλει συνάρτηση,
(Ααα ήθελε και συνάρτηση?? η απάντησή τους)
και στα περισσότερα θέματα η κατανόηση είναι το βασικότερο.

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #11 στις: 01 Ιούν 2006, 11:21:31 μμ »
@flou21

Σε μένα κάποιοι δεν είδαν το γράψε που υπήρχε στο πρόγραμμα. Έκαναν το γράψε της διαδικασίας αλλά όχι το 2ο. Και μιλάμε για πολύ καλούς μαθητές. Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου. Περισσότερο ενοχλήθηκα από αυτά τα λάθη παρά που κάποιοι στο 3ο διάβασαν τον αριθμό των αιθουσών και έκαναν Για.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

dimitrios67

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 107
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #12 στις: 01 Ιούν 2006, 11:26:06 μμ »
Θα συμφωνήσω με το ότι η άσκηση έπρεπε να λυθει για 31 ημέρες, διότι τα παιδιά (πρέπει να) μαθαίνουν να λύνουν πραγματικά προβλήματα. Διότι μια γενίκευση του συγκεκριμένου προβλήματος σε πραγματικές συνθήκες θα ήταν μια function που θα έπαιρνε σαν παράμετρο τις ημέρες του μήνα, ή το όνομα ή τον κωδικό του μήνα κλπ.  

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 789
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #13 στις: 02 Ιούν 2006, 11:37:46 πμ »
Εγώ διαφωνώ (και μάλιστα κάθετα - που συνήθιζαν να λένε οι παλιοί πολιτικοί).  Τι εξετάζουμε βρε παιδιά;  Την ικανότητα του μαθητής να χρησιμοποιεί ένα πίνακα δύο διαστάσεων ή τη γνώση του αν ο μήνας έχει 30 ή 31 μέρες.  Στο δικό μου βαθμολογικό ένας μαθητής ρώτησε χαρακτηριστικά "θα πρέπει να ξέρω το πλήθος των ημερών που έχει ο Μάιος;" Ποιά θα ήταν η απάντηση του Fiillipos και των άλλων σε αυτό;.  Προσέξτε ο μαθητής αναγνώρισε το χώρο του προβλήματος σωστά και δεν "ξέρει¨το πλήθος των ημερών του συγκεκριμένου μήνα.  Σε συνθήκες πραγματικού προβλήματος θα είχα την απαίτηση να το κανει σωστά γιατί ο μαθητής θα μπορούσε να κοιτάξει ένα ημερολόγιο.  Στο δικό μας χώρο τι θα κάνει;.  Το πόσες μέρες έχει ο Μάιος είναι γνώση που παρέχεται απο το μάθημα μας για να την εξετάζουμε;.
Τέλος σε κάποιο βαθμολογικό ένας μαθητής  ρώτησε τον επιτηρητή (άσχετο με το μάθημα ) .  Πόσες μέρες κύριε έχει ο Μάιος και εκέινος απάντησε 31.  Εγώ θα πρέπει να βάλω μονάδες στο μαθητή για το λόγο αυτό;.
 

heartless

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #14 στις: 02 Ιούν 2006, 05:02:47 μμ »
Στις πανελληνιες εξετασεις ζητατε να δειτε αν εχουμε εμπεδωσει την διδακτεα υλη ή κατα ποσο ειμαστε γνωστες του Τριβιαλ? Ε ελεος.. Δεν ειναι διαγωνισμος πληροφορικης! Αυτο πρεπει να το καταλαβουν καποιοι..