Το ΛΑΘΟΣ (30 αντί για 31) δε χρεώθηκε σε κανένα (νομίζω) βαθμολογικό.
Όμως ο μαθητής θα έπρεπε να μπορεί να οριοθετήσει το χώρο του προβλήματος. ΝΑΙ έπρεπεπ να μπορέι να σκεφτεί ότι ο μήνας είχε 31 μέρες. Διαφορετικά ας υστερήσει κατά 1 μόριο σε σχέση με αυτόν που το ήξερε. Για όνομα του θεού, έγραφε στις 30 Μαΐου και το επόμενο μάθημα την 1η Ιουνίου. Μην ψάχνουμε για φαντάσματα.
Το μάθημα είναι πολύ γενικότερο απ' ότι νομίζουμε πολλοί. Δεν ζητήθηκε δα και η ημερομηνία γέννησης του Πάπα.
Οι επιτηρητές που απάντησαν την ερώτηση του μαθητή έκαναν λάθος τη δουλειά τους. Όπως και αυτοί που κοιμόντουσαν στις έδρες και δεν έβλεπαν τους μαθητές που γράφαν στην τελευταία σελίδα:
9, 2, 11
2, 9, 11
με ΤΕΡΑΣΤΙΑ γράμματα για να τα δείξουν από μακριά στους ... γείτονες. Είδαμε τέτοια γραπτά και ... δεν είμαστε βλάκες. Το ...πιάσαμε το υπονοούενο.
ΟΛΑ τα εξεταστικά ζήτησαν την ίδια διευκρίνυση από την ΚΕΕΛ σχετικά με τις μέρες του μήνα. Η απάντηση ήταν σαφής. Καμμία διευκρίνυση, το θέμα αναφέρει συγκεκριμένο μήνα.
Ο μαθητής που αναγνώρισε σωστά το χώρο του προβλήματος ΚΑΚΩΣ δεν κέρδισε 1 μονάδα σε σχέση με αυτόν που δεν το έκανε.
Προσωπική μου γνώμη (και νομίζω και της επιτροπής που έβαλε τα θέματα)