Αποστολέας Θέμα: 30 μέρες αντί 31  (Αναγνώστηκε 5883 φορές)

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 565
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #15 στις: 02 Ιούν 2006, 05:28:25 μμ »
Στην κλασσική άσκηση που είχα βάλει στη διάρκεια της χρονιάς: "ΝΓΑ που διαβάζει τον αριθμό ενός μήνα και εμφανίζει το πλήθος των ημερών του" οι μαθητές μου γενικά δεν απάντησαν και έλεγαν ότι "που να ξέρω πόσες ημέρες έχει ο κάθε μήνας;". Τους έδειχνα δε το τρυκ που γίνεται με τους κόμπους στο χέρι και ήταν έκπληκτοι!!! Μάλλον πολλά πράγματα φταίνε από το δημοτικό... Πάντως στην παρούσα κατάσταση δεν νομίζω ότι πρέπει να κοπούν μονάδες...

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3304
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #16 στις: 02 Ιούν 2006, 06:35:37 μμ »

Παρόλα αυτά αν κάποια άσκηση (αλγόριθμος) ζητούσε τον υπολογισμό εμβαδού του κύκλου (και φυσικά δεν έδινε η εκφώνηση είναι 3.14) θα είχαμε την ίδια γνώμη αν κάποιος μαθητής θεωρούσε οτι το π είναι 3 και έλυνε την άσκηση.
Αν χρησιμοποιούσε λάθος τύπο υπολογισμού;
Κάποιες γνώσεις δεν εξετάζονται γιατί είναι δεδομένες...

Πάντως θα μπορούσε η ΕΜΥ να κρατάει 30 θερμοκρασίες για το Μάιο αφού είναι ελληνική υπηρεσία

Θεωρώ οτι πρέπει να κοπεί 1 μόριο, αλλά αντιλαμβάνομαι το λόγο που δεν θα κοπεί

heartless

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #17 στις: 02 Ιούν 2006, 06:49:06 μμ »
Θα μας τρελανετε τωρα? Με συγχωρειτε, καθηγητες πληροφορικης ειστε ή νηπιαγωγοι? Συγνωμη αλλα εχετε μπερδευτει.. Επαναλαμβανω.. Στις εξετασεις σκοπος ειναι να φανει κατα ποσο εχει εμπεδωθει η διδακτεα υλη! Σκοπος σας μηπως ειναι το 1.5ευρω στην τελικη?

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #18 στις: 04 Ιούν 2006, 10:02:47 μμ »
Το ΛΑΘΟΣ (30 αντί για 31) δε χρεώθηκε σε κανένα (νομίζω) βαθμολογικό.

Όμως ο μαθητής θα έπρεπε να μπορεί να οριοθετήσει το χώρο του προβλήματος.  ΝΑΙ έπρεπεπ να μπορέι να σκεφτεί ότι ο μήνας είχε 31 μέρες.  Διαφορετικά ας υστερήσει κατά 1 μόριο σε σχέση με αυτόν που το ήξερε.  Για όνομα του θεού, έγραφε στις 30 Μαΐου και το επόμενο μάθημα την 1η Ιουνίου.  Μην ψάχνουμε για φαντάσματα.

Το μάθημα είναι πολύ γενικότερο απ' ότι νομίζουμε πολλοί.  Δεν ζητήθηκε δα και η ημερομηνία γέννησης του Πάπα.

Οι επιτηρητές που απάντησαν την ερώτηση του μαθητή έκαναν λάθος τη δουλειά τους.  Όπως και αυτοί που κοιμόντουσαν στις έδρες και δεν έβλεπαν τους μαθητές που γράφαν στην τελευταία σελίδα:
 9, 2, 11
 2, 9, 11
με ΤΕΡΑΣΤΙΑ γράμματα για να τα δείξουν από μακριά στους ... γείτονες.  Είδαμε τέτοια γραπτά και ... δεν είμαστε βλάκες.  Το ...πιάσαμε το υπονοούενο.

ΟΛΑ τα εξεταστικά ζήτησαν την ίδια διευκρίνυση από την ΚΕΕΛ σχετικά με τις μέρες του μήνα.  Η απάντηση ήταν σαφής.  Καμμία διευκρίνυση, το θέμα αναφέρει συγκεκριμένο μήνα.

Ο μαθητής που αναγνώρισε σωστά το χώρο του προβλήματος ΚΑΚΩΣ δεν κέρδισε 1 μονάδα σε σχέση με αυτόν που δεν το έκανε.

Προσωπική μου γνώμη (και νομίζω και της επιτροπής που έβαλε τα θέματα)

silvia

  • Επισκέπτης
Απ: 30 μέρες αντί 31
« Απάντηση #19 στις: 05 Ιούν 2006, 01:07:53 πμ »
Κόβουμε μία μονάδα στο βαθμολογικό που βαθμολογώ, γιατί αναφερόμαστε σε συγκεκριμένο μήνα και όχι σε τυχαίο. Επίσης ο μέσος όρος προκύπτει με βάση τις 31 ημέρες και όχι τις 30.