Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα  (Αναγνώστηκε 399333 φορές)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2281
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #375 στις: 22 Σεπ 2013, 10:57:44 πμ »
Αν δεν τυπωθούν από φέτος τα βιβλία, τότε κερδίζουμε ένα χρόνο ακόμα
Αυτό είναι το καλύτερο σενάριο στην παρούσα φάση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 647
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #376 στις: 22 Σεπ 2013, 11:02:59 πμ »
Αν δεν τυπωθούν από φέτος τα βιβλία, τότε κερδίζουμε ένα χρόνο ακόμα
Αυτό είναι το καλύτερο σενάριο στην παρούσα φάση

και αν κερδίσουμε ένα χρόνο σημαίνει και σε πολιτικό επίπεδο πως θα έχουν διεξαχθεί εκλογές με ό,τι αυτό συνεπάγεται..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2281
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #377 στις: 22 Σεπ 2013, 11:09:24 πμ »
Και φυσικά είπαμε να μην γράφουμε εμπιστευτικές πληροφορίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 603
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #378 στις: 22 Σεπ 2013, 11:11:48 πμ »
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα βιβλία αλλά ξέρω ότι πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι με πτυχία πληροφορικής, με μεταπτυχιακά και τρομερές γνώσεις στον τομέα έχουν πάει στο δημοτικό να βάζουν τα παιδάκια να ζωγραφίζουν και στα λύκεια έχουν μήνει και άνθρωποι που έχουν ένα άσχετο πτυχίο του 1980 με μοναδική γνώση την χρήση υπολογιστή. Πώς μπορούμε λοιπόν να ζητάμε αναβάθμιση του μαθήματος χωρίς ανθρώπους να την στηρίξουν.

Ίσως μία λύση για το μάθημά μας είναι, στα νέα προγράμματα σπουδών να αυξήσουμε τις απαιτήσεις των μαθημάτων μας εξοστρακίζοντας τους άσχετους. Δείτε τα βιβλία που υπάρχουν - υπήρχαν στα ΕΠΑΛ. Ας μπουν αυτά και θα δείτε τι θα γίνει.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Menelaos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 48
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #379 στις: 22 Σεπ 2013, 11:51:42 πμ »
Και φυσικά είπαμε να μην γράφουμε εμπιστευτικές πληροφορίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Αυτές οι εμπιστευτικές πληροφορίες, ειναι σαν τους βουλευτές  που υποσχέθηκαν ότι θα στηρίξουν την πληροφορική και μας πούλησαν...!!!

Menelaos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 48
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #380 στις: 22 Σεπ 2013, 11:56:36 πμ »
Μεταφέρω μια πληροφορία με κάθε επιφύλαξη.
Χθες μου είπε κάποιος γνωστός μου ότι δόθηκε εντολή να σταματήσουν (να μην ξεκινήσουν ?) οι διαδικασίες
για τα νέα βιβλία της επόμενης χρονιάς. Η πληροφορία αυτή προέρχεται από κάποιους παλιούς προισταμένους
Γραφείων και Διευθύνσεων.
Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό?
Αν αληθεύει αυτή η πληροφορία, τότε τα πράγματα, κατά τη γνώμη μου, είναι άσχημα, διότι μάλλον
πάμε, πιθανώς, για αλλαγές.
Επίσης, κατά τη γνώμη μου, προφανώς οι αλλαγές δεν θα αφορούν μαθήματα τα οποία εξετάζονται παναλλαδικώς.
Άρα, καταλαβαί νουμε όλοι τι θα γίνει.
Ποιος μας λέει ότι αυτό που έγινε το καλοκαίρι δεν ήταν άσκηση?

Ό,τι να 'ναι! Θα γραφτούν νέα βιβλία από την αρχή; Πρέπει να γίνει διαγωνισμός (έστω και στημένος). Αν δε γραφτούν νέα βιβλία, τότε απλά θα κάνουν από τα ίδια βιβλία, εκτός από προγραμματισμό. Χαιρετίσματα!!!

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 666
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #381 στις: 22 Σεπ 2013, 12:24:36 μμ »
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα βιβλία αλλά ξέρω ότι πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι με πτυχία πληροφορικής, με μεταπτυχιακά και τρομερές γνώσεις στον τομέα έχουν πάει στο δημοτικό να βάζουν τα παιδάκια να ζωγραφίζουν και στα λύκεια έχουν μήνει και άνθρωποι που έχουν ένα άσχετο πτυχίο του 1980 με μοναδική γνώση την χρήση υπολογιστή. Πώς μπορούμε λοιπόν να ζητάμε αναβάθμιση του μαθήματος χωρίς ανθρώπους να την στηρίξουν.

Ίσως μία λύση για το μάθημά μας είναι, στα νέα προγράμματα σπουδών να αυξήσουμε τις απαιτήσεις των μαθημάτων μας εξοστρακίζοντας τους άσχετους. Δείτε τα βιβλία που υπάρχουν - υπήρχαν στα ΕΠΑΛ. Ας μπουν αυτά και θα δείτε τι θα γίνει.



++++1
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2281
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #382 στις: 22 Σεπ 2013, 01:07:55 μμ »
Αυτές οι εμπιστευτικές πληροφορίες, ειναι σαν τους βουλευτές  που υποσχέθηκαν ότι θα στηρίξουν την πληροφορική και μας πούλησαν...!!!

Μια χαρά στήριξαν την πληροφορική
Μην περιμένουμε να καταψηφίσουν ένα ολόκληρο νομοσχέδιο με τόσες λεπτομέρειες επειδή η πληροφορική δεν είναι εξεταζόμενο μάθημα
Εδώ ψήφισαν το μνημόνιο χωρίς να το διαβάσουν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3270
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #383 στις: 22 Σεπ 2013, 01:22:42 μμ »
Διαβάστε πώς ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος (και οι σύμβουλοί του):
- έμαθαν copy paste
- βελτιώνουν ολοένα και περισσότερο την αίσθηση του χιούμορ τους (αν δεν κλαίγαμε, μπορεί και να γελάγαμε).

Αναβάθμιση Πληροφορικής: http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/boyli/apantisi-pliroforiki-likio.pdf

Διδασκαλία Χημείας: http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/boyli/apantisi-xhmeia-likio.pdf

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #384 στις: 22 Σεπ 2013, 03:29:19 μμ »
Διαβάστε πώς ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος (και οι σύμβουλοί του):
- έμαθαν copy paste
- βελτιώνουν ολοένα και περισσότερο την αίσθηση του χιούμορ τους (αν δεν κλαίγαμε, μπορεί και να γελάγαμε).

Αναβάθμιση Πληροφορικής: http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/boyli/apantisi-pliroforiki-likio.pdf

Διδασκαλία Χημείας: http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/boyli/apantisi-xhmeia-likio.pdf
Αες μαρες κουκουναρες! Μπραβο Αρβανιτοπουλε με την αναβαθμιση που εκανες. Στο Δημοτικο την Παρασκευη δεν θυμαμαι ποσα κορδονια εδεσα. Α! επισης βοηθησα ενα παιδακι της πρωτης να φορεσει το κατουρημενο βρακακι του. Επισης δεν θυμαμαι ποσα ταπερακια εβαλα στο φουρνο μικροκυματων του ολοημερου. Και φυσικα δεν υπαρχει εργαστηριο.
Αυτη ειναι η αναβαθμιση της Πληροφορικης.

Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 370
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #385 στις: 22 Σεπ 2013, 05:01:10 μμ »
Εδώ η καλή αναβάθμιση...
http://tinyurl.com/pnkemfy

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 603
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #386 στις: 22 Σεπ 2013, 08:28:37 μμ »
Μόνο με την αναβάθμιση του μαθήματος με νέα δυνατά προγράμματα σπουδών θα δείξουμε την αξία της επιστήμη μας. Τέτοια προγράμματα που δεν θα είναι για όλους (θεωρητικούς). Να δείξουμε επιτέλους ότι όλα αυτά τα επιτεύγματα στην επιστήμη μας δεν έγιναν από ανθρώπους που ξέρουν τυφλό σύστημα, προ ή πως γίνεται το copy paste κτλ.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

AlexPapplir

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 197
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #387 στις: 22 Σεπ 2013, 10:36:10 μμ »
Πολιτική Παιδεία Α΄ Λυκείου:

Το βιβλίο για το μάθημα «Πολιτική Παιδεία» (Οικονομία-Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) αποτελεί σύνθεση μερών τριών ήδη υπαρχόντων βιβλίων (Αρχές Οικονομίας, Πολιτική και Δίκαιο, Κοινωνιολογία), γι’ αυτό και διακρίνεται σε τρία μέρη: Α΄ Μέρος: Οικονομία, Β΄ Μέρος: Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου, Γ΄ Μέρος: Κοινωνιολογία.
Copy + Ctrl
Α΄ ΜΕΡΟΣ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Από το βιβλίο «Αρχές Οικονομίας», Α΄ τάξης Λυκείου.
Β΄ ΜΕΡΟΣ- ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ: Από το βιβλίο «Πολιτική και Δίκαιο», Β΄ τάξης Λυκείου.
Γ΄ ΜΕΡΟΣ- ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ: Από το βιβλίο «Κοινωνιολογία», Γ΄ τάξης Λυκείου.

Paste!!!

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #388 στις: 22 Σεπ 2013, 11:06:01 μμ »
.... Να δείξουμε επιτέλους ότι όλα αυτά τα επιτεύγματα στην επιστήμη μας δεν έγιναν από ανθρώπους που ξέρουν τυφλό σύστημα, προ ή πως γίνεται το copy paste κτλ.

Εεεεεε καλά με το τυφλό σύστημα, καλά με το copy paste και το FB, αλλά να τα βάζουμε και με το ΠΡΟ !!!
Το ΠΡΟ είναι must για ένα σωστό curriculum, ρώτα και τον ALbandi  :D

Είναι η προφανής αναβάθμιση μετά το solitaire  ;D ;D ;D ;D ;D


tkon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2014
  • *
  • Μηνύματα: 31
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #389 στις: 23 Σεπ 2013, 12:45:39 πμ »
Η εύκολη λύση για τους βλάκες "μ.......ς" υπουργους, για απολύσεις είναι η εκπαίδευση και κυρίως η ειδικότητά μας, βρήκαν την ευκαιρία και το έκαναν, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά
Αυτοί ψήφισαν το νέο νομοσχέδιο, είναι σίγουροι ότι θα λειτουργήσει;
Επίσης οι απολύσεις σε λίγους μήνες θα αφορούν όλες τις ειδικότητες.
Οι μόνιμοι όλων των ειδικοτήτων ας ξυπνήσουν