Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα  (Αναγνώστηκε 399227 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3404
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #360 στις: 19 Σεπ 2013, 09:24:04 μμ »
Αντιλαμβάνομαι ότι αρκετοί έχουν την άποψη πως αν το μάθημά μας είναι γραπτώς εξεταζόμενο και τα καλλιτεχνικά όχι θα επιλέγουν όλοι τα καλλιτεχνικά διότι θα το θεωρούν ώρα του παιδιού (όπως τόσα χρόνια συνέβαινε με τα δικά μας μαθήματα έτσι? μην τα ξεχνάμε αυτά).

Προσωπικά θεωρώ παιδαγωγικά απαράδεκτο να εξετάζεται το μάθημα των καλλιτεχνικών γραπτά. Δεν μπορεί ένα τέτοιο μάθημα να έχει αξιολόγηση με τη μορφή που έχουμε εμείς στο μυαλό μας.

Επίσης θα πρέπει να αποφασίσουμε τι πληροφορική θέλουμε στο σχολείο. Γερό μάθημα που να εξετάζεται γραπτώς και να δίνει στέρεες γνώσεις στους μαθητές με τον κίνδυνο κάποιοι να μην το επιλέγουν λόγω της δυσκολίας του ή να είναι ώρα του παιδιού όπως ήταν τόσα χρόνια (και κανείς δεν έλεγε τίποτα), για να συμπληρώνουμε το ωράριό μας και να μην τρέχουμε σε άλλο σχολείο?
Και τα δύο δε γίνονται.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #361 στις: 19 Σεπ 2013, 09:57:28 μμ »
...άλλο ένα μπάλωμα στην κουρελού.
Πολύ "έθνικ" υπουργείο έχουμε.

Δεν υπάρχει ελπίδα λέμε!
Η μόνη ελπίδα που έχουμε βρίσκεται μέσα μας, αλλά πρέπει να κοπιάσουμε ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #362 στις: 19 Σεπ 2013, 10:49:34 μμ »
........
Επίσης θα πρέπει να αποφασίσουμε τι πληροφορική θέλουμε στο σχολείο. Γερό μάθημα που να εξετάζεται γραπτώς και να δίνει στέρεες γνώσεις στους μαθητές με τον κίνδυνο κάποιοι να μην το επιλέγουν λόγω της δυσκολίας του ή να είναι ώρα του παιδιού όπως ήταν τόσα χρόνια (και κανείς δεν έλεγε τίποτα), για να συμπληρώνουμε το ωράριό μας και να μην τρέχουμε σε άλλο σχολείο?
Και τα δύο δε γίνονται.

Όποιος θέλει «παιδική χαρά» ας πάρει μετάταξη!

Υπάρχει λογικός άνθρωπος που να πιστεύει ότι η πληροφορική θα παραμείνει στο Λύκειο αν δεν αναβαθμιστεί ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος και στις τρείς τάξεις του Λυκείου? 

Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι η αναβάθμιση έχει να κάνει μόνο με το 2 ή 1 ή 6 ώρες και όχι με το τι και πως διδάσκει ο κάθε καθηγητής?

Πρόταση:  Μέσα από τους servers να κλειδωθούν εφαρμογές όπως FB, και οι όποιες «περίεργες» σελίδες.   
Το διαδίκτυο στο σχολείο αυστηρά και μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους.
Το surfing στο σπίτι και στα Internet Café ……. Τέλος η ώρα του παιδιού!

Αλλιώς να το πάρουμε απόφαση, Πολύ σύντομα … Τέλος η πληροφορική από το Λύκειο.

ν


andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1024
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #363 στις: 19 Σεπ 2013, 10:59:14 μμ »
+1
Ήδη το έχω κάνει πράξη !
Δοκιμάστε την εφαρμογή "Κ9" !!

Α

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 603
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #364 στις: 19 Σεπ 2013, 11:44:44 μμ »
Έτσι μπράβο. Πρέπει επιτέλους να αναδείξουμε τι δυναμική της πληροφορικής.
 Κανένα από τα τελευταία επιστημονικά επιτεύγματα δεν έγινε, γιατι κάποιοι ξέρανε να χειρίζονται το FB το word ή το excel.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #365 στις: 20 Σεπ 2013, 04:17:13 μμ »
+1
Ήδη το έχω κάνει πράξη !
Δοκιμάστε την εφαρμογή "Κ9" !!

Α

Δοκιμαστε το squid. Τους μπλοκαρει τα παντα. Ειχα βρει την υγεια μου τα 8 χρονια που ημουν στο λυκειο.

gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 144
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #366 στις: 21 Σεπ 2013, 04:06:21 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,

το σοκ στην πρωτοβάθμια μεγάλο...
ακόμα μεγαλύτερο όμως για τους συναδέλφους δασκάλους και καθηγητές με τις υποχρεωτικές αποσπάσεις
ΠΥΣΠΕ-->ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ-->ΠΥΣΔΕ, και μιλάμε για συναδέλφους και με οργανικές...

το σχέδιο του υπουργείου προχωράει κανονικά!!

πάμε καλά... :'(

Υ.Γ οι νέοι σχολικοί φύλακες, προς αποφυγήν αλλαγής πόλης...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

anasta

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 59
  • Ok, yes... Ok, yes...
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #367 στις: 21 Σεπ 2013, 04:37:45 μμ »
?????? 
"η αξιολόγηση του μαθήματος Καλλιτεχνική Παιδεία Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου θα γίνεται γραπτώς."
λίγες μέρες πριν έλεγε με την μέθοδο των προτζεκτ!

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/enhmerosi-mathimata-a-taxis-gel-a-b-esperinoy-gel

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1024
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #368 στις: 21 Σεπ 2013, 08:17:33 μμ »
"Ό, τι νάναι !!!" Έτσι αντέδρασαν τα πρωτάκια ...

Α

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2280
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #369 στις: 21 Σεπ 2013, 08:52:19 μμ »
Πού να δεις πώς αντιδρούν τα τριτάκια όταν μαθαίνουν ότι το μόνο μάθημα που καταργείται από τις πανελλαδικές είναι ο προγραμματισμός
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 603
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #370 στις: 21 Σεπ 2013, 09:01:01 μμ »
Και εγώ σας λέω ότι έχω πολλά παραδείγματα μαθητών που οι καθηγητές τους (πληροφορικής) δεν τους έχουν ακόμα ενημερώσει για το τι συμβαίνει στο κλάδο μας. Σαν να μην συμβαίνει τίποτα.   >:(
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2280
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #371 στις: 21 Σεπ 2013, 10:11:08 μμ »
Μπράβο στα παιδιά
Όταν θα απολυθούν, να μην ξεχάσουν να κατηγορήσουν το ανάλγητο υπουργείο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tkon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2014
  • *
  • Μηνύματα: 31
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #372 στις: 22 Σεπ 2013, 12:41:53 πμ »
θα έπρεπε κανονικά οι μόνιμοι καθ. της πληροφορικής μέσα στα αιτήμα των απεργιακών κινητοποιήσεων να έχουν και την κατάργηση της πληροφορικής (υπήρχε φιλόλογος ο οποιός έλεγε "με έβαλαν και τρέχω σε 3 σχολεία με έσας θα ασχολούμαι")
Μόνο οι μαθητές μπορούν να καταφέρουν κάτι
Οι τς Α λυκείου δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί για το νέο σύστημα, όταν καταλάβουν τις σημαντικές αλλαγές (την άδικη κατάργηση του μαθήματος της Ανάπτυξης) τότε θα ξεσηκωθούν.
Οι μόνιμοι επίσης θα πρέπει να ενημερώνουν τους μαθητές για την αδικία που έγινε.
 

kostaskls

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 33
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #373 στις: 22 Σεπ 2013, 08:27:07 πμ »
Μεταφέρω μια πληροφορία με κάθε επιφύλαξη.
Χθες μου είπε κάποιος γνωστός μου ότι δόθηκε εντολή να σταματήσουν (να μην ξεκινήσουν ?) οι διαδικασίες
για τα νέα βιβλία της επόμενης χρονιάς. Η πληροφορία αυτή προέρχεται από κάποιους παλιούς προισταμένους
Γραφείων και Διευθύνσεων.
Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό?
Αν αληθεύει αυτή η πληροφορία, τότε τα πράγματα, κατά τη γνώμη μου, είναι άσχημα, διότι μάλλον
πάμε, πιθανώς, για αλλαγές.
Επίσης, κατά τη γνώμη μου, προφανώς οι αλλαγές δεν θα αφορούν μαθήματα τα οποία εξετάζονται παναλλαδικώς.
Άρα, καταλαβαί νουμε όλοι τι θα γίνει.
Ποιος μας λέει ότι αυτό που έγινε το καλοκαίρι δεν ήταν άσκηση?

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 367
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #374 στις: 22 Σεπ 2013, 09:22:20 πμ »
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς όταν λες άσχημα. Ποιο άσχημα από ότι είναι τώρα γίνεται; Εγώ πιστεύω πως όχι.
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr