ΕΙΠΑΝ:
1.
95 Πανεπιστημιακοί καθηγητές ΑΠΘ και άλλων Πανεπιστημίων
19 Αυγούστου 2013 – Δημόσια Διαβούλευση – Επιστολή στον Υπουργό Παιδείας
«…..η προετοιμασία των μαθητών που επιλέγουν τεχνολογικού προσανατολισμού σπουδές (όπως σε Τμήματα Πληροφορικής, Πολυτεχνείου, κλπ.) στη Χημεία (!) αποτελεί παρανόηση του είδους της εκπαίδευσης που παρέχουν τα Τμήματα αυτά και των προαπαιτούμενων γνώσεων των μαθητών.»
2.
(27/8/2013) Άρθρο του Καθηγητή Ιωάννη Α. Τσουκαλά, Μέλους του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας
«…Φοβούμαι ότι τα κριτήρια της επιλογής των μαθημάτων του «νέου λυκείου» δεν ήταν επιστημονικά αλλά διοικητικά και συνδικαλιστικά…»
«Δημόσιο σχολείο χωρίς ουσιαστικό ρόλο για την πληροφορική είναι σχολείο δεινοσαύρων»
3. Επιστολή 202 καθηγητών Πληροφορικής προς τους Βουλευτές:
Το νομοσχέδιο προβλέπει την δημιουργία 5 πεδίων σχολών, τις Ανθρωπιστικές- Νομικές σχολές, τις Θετικές-Τεχνολογικές σχολές, τις σχολές Υγείας, τις Οικονομικές, Διοικητικές και Πολιτικές σχολές και τις Παιδαγωγικές σχολές. Σύμφωνα με το μηχανογραφικό δελτίο του 2013, το πεδίο των Θετικών- Τεχνολογικών σχολών περιλαμβάνει 195 διαφορετικές σχολές, την ώρα που τα υπόλοιπα 4 πεδία περιλαμβάνουν όλα μαζί 234 σχολές. Ουσιαστικά, το πεδίο αυτό είναι η ένωση 2 πεδίων του υπάρχοντος μηχανογραφικού δελτίου (2ου και 4ου). Το λογικότερο θα ήταν να διασπαστεί το πεδίο αυτό σε Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες, όπου στο δεύτερο πεδίο θα υπάρχει ως εξεταζόμενο μάθημα η Πληροφορική και στο πρώτο η Χημεία.