Παιδιά, θα πρότεινα απλά να συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε, παραβλέποντας ορισμένες ατυχείς εκφράσεις, πριν μετατρέψουμε το νήμα σε προσωπική αντιπαράθεση. Προέχει ο γόνιμος σχολιασμός του διαγωνίσματος.
Θα επαναλάβω μόνο οτι επαναληπτικά θέματα μπορεί να βρει κανείς από πολλές πηγές, ξεκινώντας βέβαια από το μεγάλο εύρος θεμάτων των ίδιων των πανελλαδικών εξετάσεων. Το διαγώνισμα του Στεκιού έχει διαχρονικά συγκεκριμένη προσέγγιση, προσπαθώντας να δείξει στους μαθητές την ομορφιά και την πρόκληση που μπορεί να βρει κανείς στην κατασκευή αλγορίθμων. Αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί με τυποποιημένα θέματα. Από κει και πέρα ο καθένας από εμάς ξέρει καλύτερα τι έχει διδάξει και κατά πόσο αυτό ταιριάζει στην προσέγγιση που προτείνει το Στέκι. Είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε, ακόμα και να διαφωνήσουμε, αρκεί η αντιπαράθεση να είναι εποικοδομητική.