Αποστολέας Θέμα: Οδηγίες για τον πίνακα Linux του φόρουμ  (Αναγνώστηκε 7028 φορές)

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5649
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Οδηγίες για τον πίνακα Linux του φόρουμ
« στις: 26 Ιούν 2012, 10:48:12 μμ »
Ο παρών πίνακας "Linux" αφορά στην υποστήριξη υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ, άλλων καθηγητών ή ακόμα και μαθητών που χρησιμοποιούν Linux (οποιαδήποτε διανομή ή έκδοση) στην εκπαιδευτική πράξη.
Όμως, καλό θα είναι να μην έχουμε επικάλυψη με άλλους ιστοχώρους υποστήριξης της κοινότητας ΕΛΛΑΚ.
Έτσι, τα θέματα που αναρτώνται καλύτερα να έχουν σχέση:
  • Με τη λύση Ubuntu/LTSP/sch-scripts/epoptes που προτείνει η Υπηρεσία Τεχνικής Στήριξης ΣΕΠΕΗΥ του υπουργείου,
  • Με το εκπαιδευτικό λογισμικό είτε γενικά είτε συγκεκριμένα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου,
  • Με προβλήματα διαχείρισης ΣΕΠΕΗΥ (αγορά υλικού, εγκαταστάσεις προγραμμάτων, διαχείριση χρηστών, επιβολή ρυθμίσεων, απομακρυσμένη πρόσβαση...),
  • Και φυσικά, δεν υπάρχει πρόβλημα να ξεφεύγουμε καμιά φορά και λίγο, ο στόχος είναι η καλύτερη οργάνωση και εξυπηρέτησή μας, όχι η ...λογοκρισία.

Παρατίθενται λίγοι μόνο από τους πολλούς χώρους υποστήριξης για άλλα θέματα που δεν ταιριάζουν στον παρόντα πίνακα:

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5649
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Οδηγίες για τον πίνακα Linux του φόρουμ
« Απάντηση #1 στις: 16 Φεβ 2015, 03:14:59 μμ »
Στην υποστήριξη χρηστών Linux μέσω φόρουμ, είναι πολλές φορές βολικότερο να δίνονται εντολές τερματικού (κονσόλας) αντί για οδηγίες που χρησιμοποιούν κάποιο γραφικό περιβάλλον (GUI).
Εάν λοιπόν σας ζητηθεί να εκτελέσετε κάποιες εντολές και να ανεβάσετε το αποτέλεσμά τους, κάντε τα παρακάτω βήματα:
  • Πατήστε Alt+Ctrl+T για να ανοίξει ένα τερματικό. Εναλλακτικά, μπορείτε να το βρείτε και στο μενού Εφαρμογές→Βοηθήματα→Τερματικό.
  • Γράψτε τις εντολές που θα σας ζητηθούν. Εάν τυχόν χρειαστεί να δώσετε και την εντολή sudo, τότε θα σας ζητηθεί να εισάγετε και τον κωδικό σας, αλλά προσέξτε ότι κατά την πληκτρολόγησή του δεν εμφανίζεται τίποτα στην οθόνη, ούτε καν τα συνηθισμένα αστεράκια *****.
  • Όταν τελειώσουν όλες οι εντολές, πηγαίνετε στο μενού Επεξεργασία→Επιλογή όλων του τερματικού, και στη συνέχεια στο Επεξεργασία→Αντιγραφή.
  • Στη συνέχεια πηγαίνετε μέσω ενός browser στο φόρουμ, και στην απάντηση κάντε δεξί κλικ→Επικόλληση και περικλείστε το κείμενο με ετικέτες
    [cοde][/cοde]. Έξω από τις ετικέτες αυτές γράψτε και ό,τι άλλη ανατροφοδότηση σας ζητηθεί.
Εάν παρατηρήσετε ότι το αποτέλεσμα ήταν πάνω από 500 γραμμές και κόπηκε η αρχή του, μπορείτε να αυξήσετε το μέγεθος της μνήμης του τερματικού από το μενού Επεξεργασία→Προτιμήσεις προφίλ→Καρτέλα Κύλιση→Κύλιση προς τα πάνω: [v] Απεριόριστο.

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5649
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Οδηγίες για τον πίνακα Linux του φόρουμ
« Απάντηση #2 στις: 27 Σεπ 2020, 08:47:11 πμ »
Μερικές πρακτικές για την καλύτερη χρήση του φόρουμ.

Ας πούμε ότι έχω ένα πρόβλημα με την ανάλυση ενός LTSP client. Ο καλύτερος τρόπος για να ψάξω για υπάρχοντα θέματα και λύσεις είναι να γράψω το παρακάτω στο google:
ανάλυση οθόνης site:alkisg.mysch.gr

Αν ξέρω περίπου τη λύση, μπορώ να βάλω και κάποια σπάνια keywords ώστε να εντοπίσω ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Για παράδειγμα αυτή τη στιγμή η παραπάνω αναζήτηση δίνει 144 αποτελέσματα, ενώ η παρακάτω δίνει 7:
nvidia nomodeset site:alkisg.mysch.gr

Αν τώρα βρήκα κάποιο θέμα που φαίνεται να ταιριάζει ακριβώς με αυτό που έχω, ποστάρω εκεί. Αν είναι πολύ παλιό δεν κάνω νεκρανάσταση. Επίσης αν δεν ταιριάζει ακριβώς, ανοίγω ένα νέο θέμα, και αν τελικά αποδειχτεί το ίδιο με κάποιο από τα παλιά, θα το ενώσουν οι διαχειριστές.

Στην περίπτωση που οι διαχειριστές μετακίνησαν το θέμα μου, μπορώ να το εντοπίσω είτε από τα "Τελευταία μηνύματα" στην αρχική σελίδα του φόρουμ (η οποία είναι και πολύ καλή για τους συχνούς επισκέπτες που θέλουν να δουν τις νέες συζητήσεις του φόρουμ), είτε από το προφίλ μου και στη συνέχεια κλικ στο "προβολή μηνυμάτων".

Έχω παρατηρήσει ότι κάποιοι συνάδελφοι λένε "για να μην ανοίγω άλλο θέμα, ας ποστάρω εδώ...". Το άνοιγμα νέων θεμάτων δεν αποτελεί πρόβλημα, ο ίδιος όγκος πληροφορίας μπαίνει στη βάση δεδομένων. Το ιδανικό είναι να έχουμε ένα topic του φόρουμ για κάθε θέμα συζήτησης, ώστε να μην υπάρχει αλληλεπικάλυψη συζητήσεων, να υπάρχει φυσική ροή διαλόγου, να μην χρειάζεται να κάνουμε "Παράθεση" επειδή απαντάμε σε ένα μήνυμα 5 θέσεις παραπάνω κλπ.

Και μιας και είπα για το "Παράθεση", μερικοί το χρησιμοποιούνε ακόμα κι όταν απαντάνε στο ακριβώς προηγούμενο μήνυμα· σ' αυτήν την περίπτωση, δεν χρειάζεται.
Τέλος, είναι καλύτερο να ανοίγουμε ένα topic ανά θέμα. Αν έχουμε 3 θέματα συζήτησης, καλύτερα να κάνουμε 3 topics, όχι να τα βάλουμε όλα σε ένα.

Εννοείται βέβαια ότι ο πρώτος στόχος του φόρουμ είναι η εξυπηρέτησή μας και όλες οι παραπάνω πρακτικές προτείνονται για να μας βολέψουν, δεν αποτελούν αυστηρούς κανόνες.

Καλημέρα!