Το 1) όσον αφορά τη ΓΛΩΣΣΑ είναι λάθος αλλά δε νομίζω ότι θα υπάρξει βαθμολογητής που θα το πάρει λάθος. Αυτό έχει να κάνει και με την φιλοσοφία του μαθήματος γενικότερα αλλά και με το γεγονός ότι η τάση είναι να ζητάμε αλγόριθμο και όχι πρόγραμμα όπως έχεις παρατηρήσει και εσύ πολλές φορές στο φόρουμ. Άλλωστε στα υποπρογράμματα θα πρέπει να είμαστε αυστηροί σε θέματα ορισμού και περάσματος παραμέτρων και γενικότερα θέματα που αφορούν μόνο υποπρογράμματα και όχι γενικότερα τη ΓΛΩΣΣΑ (Προσωπική άποψη)
Όσον αφορά το 2 τώρα ελπίζω ο μαθητής να μην έχει γράψει μετά τη λέξη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ τις παρακάτω γραμμές:
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
ΝΑΙ = ΑΛΗΘΗΣ
ΟΧΙ = ΨΕΥΔΗΣ
Με αυτή τη μικρή διόρθωση το 2 είναι σωστό. Ωστόσο στις εξετάσεις πιστεύω ότι θα έπρεπε να βαθμολογηθεί ως λάθος. Το θέμα είναι πόσο θα του κόψεις.
Προσωπικά πάντως αν κάποιος μαθητής είχε λύσει το θέμα σωστά και είχε αρκετά καλή εικόνα γραπτού θα το σκεφτόμουν πολύ να του κόψω από κάτι τέτοιο.
Τα παραπάνω τα έγραψα σκεπτόμενος τη βαθμολόγηση κατά τις εξετάσεις όπου τα πράγματα είναι κάπως πιο τυπικά.
Στο μάθημα όμως θα τα δεχόμουν και τα δυο σωστά γιατί είναι μέσα στη φιλοσοφία του μαθήματος. Ωστόσο θα προσπαθούσα να τους δώσω να καταλάβουν ότι θα πρέπει να τα αποφύγουν στις εξετάσεις.