Αποστολέας Θέμα: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση  (Αναγνώστηκε 14788 φορές)

kadafi

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 105
    • Προσωπική ιστοσελίδα
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #60 στις: 23 Μάι 2011, 11:54:07 μμ »
Παιδιά εγώ όταν είδα το Α4 κόλλησα και δεν ήξερα τι να κάνω (είμαι καθηγητής και όχι μαθητής)
Αρχικά΄προσπαθούσα να σκεφτώ αν υπάρχει κάποια συνάρτηση που να παίρνει έναν αριθμό και να βγάζει σαν έξοδο μια λογική τιμή.
Μετά το παράτησα, έλυσα τα υπόλοιπα θέματα και επανήλθα στο Α4.
Τότε σκέφτηκα το Κ<-- (Χ>1) αλλά είχα μεγάλη αμφιβολία αν μπορώ να βάλω συγκριτικό τελεστή σε μια εντολή εκχώρησης.
Το σκέφτηκα καλά και μου έμοιαζε λογικό αλλά και πάλι δεν ήμουν σίγουρος γιατί δεν το είχα δει πουθενά στο βιβλίο.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι υπάρχει τεράστια διαφορά του ερωτήματος Α4 με το το ερώτημα απο το διαγώνισμα στο Στέκι.
Στο Α4 δημιουργούνται αμφιβολίες αν μπορείς να βάλεις συγκριτικό τελεστή σε εντολή εκχώρησης, ενώ στο διαγώνισμα απο το Στέκι αυτό αποτελεί δεδομένο και είναι πολύ πιο εύκολο να απαντήσεις οτι η μεταβλητή Κ είναι λογική
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #61 στις: 23 Μάι 2011, 11:59:16 μμ »
Και εγώ κόλλησα  :D ρώτησα ένα άτομο από εδώ με μήνυμα, το άφησα τελευταίο! Ήταν μεγάλη πονηριά!  :P

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2806
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #62 στις: 24 Μάι 2011, 12:02:30 πμ »
Αυτό που θέλω να πω είναι οτι υπάρχει τεράστια διαφορά του ερωτήματος Α4 με το το ερώτημα απο το διαγώνισμα στο Στέκι.
Στο Α4 δημιουργούνται αμφιβολίες αν μπορείς να βάλεις συγκριτικό τελεστή σε εντολή εκχώρησης, ενώ στο διαγώνισμα απο το Στέκι αυτό αποτελεί δεδομένο και είναι πολύ πιο εύκολο να απαντήσεις οτι η μεταβλητή Κ είναι λογική

Χμμ! Δεν έχεις δει φαίνεται το Α3-υποερώτημα 4 του διαγωνίσματος του Στεκιού: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3839.0

elpis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #63 στις: 24 Μάι 2011, 08:03:33 πμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

johngreek

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 61
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #64 στις: 24 Μάι 2011, 05:56:05 μμ »
Τελικά τα τέρατα που περίμενα δεν έπεσαν !

Τα θέματα ήταν μετρίως ψημένα και νομίζω οτι οι καλοί και προσεκτικοί μαθητές θα έγραψαν καλά .

Γκρίνιες :

1. Στο θέμα με το υποπρόγραμμα δεν ζητείται πίνακας τιμών . Επικίνδυνο για αντιγραφή αλλά και για κακή αξιολόγηση αν έχει γίνει καμιά λάθος πράξη .
2. Η ταύτιση συνολικής  βαθμολογίας και μέσου όρου στο τέταρτο θέμα  , για να μπερδέψει τους μαθητές ήταν κατά τη γνώμη μου σαχλαμαρίτσα . Ένας προσεκτικός μαθητής βέβαια δεν θα το χάσει αλλά θα μπορούσαν να σκεφτούν μια πιο έξυπνη παγίδα . Αφήστε που η ταύτιση συνολικής και μέσης βαθμολογίας δεν ηχεί σωστά  σαν έκφραση . Η τελική βαθμολογία θα έπρεπε να είναι ο μέσος όρος ( βέβαια τότε δεν θα ήταν παγίδα αλλά δεν πειράζει ας υπήρχε κάτι καλύτερο ).
3. Πολλές μονάδες στην παπαγαλία
4. Πιστεύω οτι το Α4 δύσκολα θα το έβγαζε μαθητής αν δεν το είχε δουλέψει σε σχολείο ή φροντιστήριο.

Πολύ καλό βρήκα το Α2.5 . Έχω την εντύπωση οτι λίγοι μαθητές θα το πέτυχαν .

alex1alex

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 80
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #65 στις: 24 Μάι 2011, 08:21:45 μμ »
Του χρονου ολοι οι μαθητες μας στο στεκι μπας και πιασουν κανενα θεμα...Ε ρε ψωνια που ειμαστε μερικοι μερικοι
Ηθελα ναξερα ποσοι απο εμας εχουν παιδια σε γυμνασιο Λυκειο...
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ(ΩΝ)
οτι παραπανω ενισχυει την παραπαιδεια

sstergou

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 983
  • Program or be Programmed
    • pseudoglossa.gr
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #66 στις: 24 Μάι 2011, 08:31:58 μμ »
Σύμφωνοι αλλά από την στιγμή που οι πανελλήνιες είναι διαγωνισμός θα πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνει η επιλογή κάποιων και απόρριψη κάποιων άλλων.
Με ποιο άλλο τρόπο μπορεί να γίνει αυτό;

Επίσης δεν νομίζω ότι κάποιο από τα θέματα δεν έβγαινε με βάση αυτά που έχουν διδαχθεί οι μαθητές στο σχολείο σε συνδυασμό με την κοινή λογική.
Στάθης Στέργου - sstergouATgmailDOTcom - http://www.pseudoglossa.gr

johngreek

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 61
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #67 στις: 24 Μάι 2011, 09:03:44 μμ »
Με αφορμή την παραπάνω στιχομυθία σκέφτηκα μήπως θα ήταν χρήσιμο να κάνουμε το εξής :

Οσοι πάνε να βαθμολογήσουν , να σημειώσουν σε τι ποσοστό γραπτών ( επί όσων απαντήθηκαν στα σοβαρά και όχι με λόττο )  απαντήθηκαν σωστά οι "παγίδες" της θεωρίας  ( δηλαδή , κατ'εμέ  , το Α4 και το Α2.5 ) . Μετά να αναρτήσουν εδώ τα ευρήματά τους . Προφανώς δεν θα είναι  αντιπροσωπευτικό το δείγμα αλλά θα είναι μια καλή ένδειξη .

Γιάννης Σ.

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 146
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #68 στις: 24 Μάι 2011, 09:23:57 μμ »
Καλά παιδιά θα πάθετε πλάκα άμα δείτε τι απαντήσεις δώσαν τα παιδιά στο Α4... Με το δίκιο τους.. Ολονών το μυαλό πήγε σε μια λογική συνθήκη μακρινάρι του στυλ
κ<-- αληθής και όχι (ψευδής) ή ψευδής :(
ότι νά'ναι, βλακεία της επιτροπής...

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1053
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #69 στις: 24 Μάι 2011, 10:17:26 μμ »
βλακεία της επιτροπής...  !!!!!
Ωραία !!! Ό,τι δε φτάνουμε,  ... το φτύνουμε.
Α.Π.

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #70 στις: 24 Μάι 2011, 11:29:55 μμ »
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ(ΩΝ)
οτι παραπανω ενισχυει την παραπαιδεια

+1
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #71 στις: 24 Μάι 2011, 11:47:58 μμ »
Συμφωνώ και συμπληρώνω:
και την επίλυση όλων των ασκήσεων του Τετραδίου μαθητή που είναι μέρος του Διδακτικού Πακέτου

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ(ΩΝ)
οτι παραπανω ενισχυει την παραπαιδεια
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Σ.

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 146
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #72 στις: 25 Μάι 2011, 12:50:19 πμ »
βλακεία της επιτροπής...  !!!!!
Ωραία !!! Ό,τι δε φτάνουμε,  ... το φτύνουμε.
Α.Π.
Επανερχόμστε ξανά και ξανά στα ίδια: Τα παιδιά ΔΕΝ είναι προγραμματιστές, δεν το διδάχθηκες, δεν θα εξεταστείς σε αυτό, τόσο απλά... Εκτός και αν ήσουν τυχερός και έμπαινες στο στέκι... ;)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #73 στις: 25 Μάι 2011, 08:02:33 πμ »
Συγγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς. μήπως ήταν και εκτός ύλης?
Στο βιβλίο δεν αναφέρεται ρητά ότι έχουμε
  μεταβλητή  <-- έκφραση
δεν είναι φανερό ότι μπορείς να γράψεις    <μεταβλητή λογικού τύπου> <-- <έκφραση λογικού τύπου>
επίσης το χ > 1 δεν είναι έκφραση λογικού τύπου, που έχει σαν αποτέλεσμα λογική τιμή?
Ποιο από τα παραπάνω δεν έχει διδαχθεί?
ή μήπως εννοείς ότι θα πρέπει οποιαδήποτε άσκηση πέφτει στις εξετάσεις να την έχουν κάνει προηγουμένως τα παιδιά, ώστε να είναι όλοι ευτυχισμένοι?

Επανερχόμστε ξανά και ξανά στα ίδια: Τα παιδιά ΔΕΝ είναι προγραμματιστές, δεν το διδάχθηκες, δεν θα εξεταστείς σε αυτό, τόσο απλά... Εκτός και αν ήσουν τυχερός και έμπαινες στο στέκι... ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση
« Απάντηση #74 στις: 25 Μάι 2011, 09:30:49 πμ »
  μεταβλητή  <-- έκφραση
Πράγματι, αυτό τα λέει όλα και τα υπόλοιπα είναι γενίκευση αυτού.
Δηλαδή, αν σου μάθω πρόσθεση χρησιμοποιώντας τα παραδείγματα 17+22  και 104+58, τότε το να σε ρωτήσω πόσο κάνει 35+62 είναι εκτός ύλης ;
Η γενίκευση, το να σκεφτόμαστε παραπέρα τις προεκτάσεις αυτού που λέει το βιβλίο, είναι προσόν του καλού μαθητή και του καλού καθηγητή. Αλλιώς θα διαβάζουμε το βιβλίο με παρωπίδες.
Επίσης, το να μπει ένας μαθητής στο Στέκι (ή οπουδήποτε σχετικά) δεν είναι απλή τύχη. Είναι αποτέλεσμα της διάθεσής του για βαθύτερη κατανόηση του αντικειμένου του. Ε, ναι, είναι δίκαιο να φανεί κάπου ότι αυτός αναζήτησε και κατάλαβε περισσότερα.

Ακόμα ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω σε παραπάνω σχόλια κάποιους επαγωγικούς συλλογισμούς που απαξιώνουν τόσο τη σχολική διδασκαλία όσο και την εξωσχολική. Από πού προκύπτουν;
ζητάμε κάτι παραπάνω ==> ενισχύουμε την παραπαιδεία
Δηλαδή κάνουμε τις παραδοχές
σχολείο ==> μόνο ότι λέει το βιβλίο
φροντιστήριο ==> προεκτάσεις (κακό πράγμα!)
Αυτή η νοοτροπία διέπει την εκπαίδευσή μας ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός