μεταβλητή <-- έκφραση
Πράγματι, αυτό τα λέει όλα και τα υπόλοιπα είναι γενίκευση αυτού.
Δηλαδή, αν σου μάθω πρόσθεση χρησιμοποιώντας τα παραδείγματα 17+22 και 104+58, τότε το να σε ρωτήσω πόσο κάνει 35+62 είναι εκτός ύλης ;
Η γενίκευση, το να σκεφτόμαστε παραπέρα τις προεκτάσεις αυτού που λέει το βιβλίο, είναι προσόν του καλού μαθητή και του καλού καθηγητή. Αλλιώς θα διαβάζουμε το βιβλίο με παρωπίδες.
Επίσης, το να μπει ένας μαθητής στο Στέκι (ή οπουδήποτε σχετικά) δεν είναι απλή τύχη. Είναι αποτέλεσμα της διάθεσής του για βαθύτερη κατανόηση του αντικειμένου του. Ε, ναι, είναι δίκαιο να φανεί κάπου ότι αυτός αναζήτησε και κατάλαβε περισσότερα.
Ακόμα ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω σε παραπάνω σχόλια κάποιους επαγωγικούς συλλογισμούς που απαξιώνουν τόσο τη σχολική διδασκαλία όσο και την εξωσχολική. Από πού προκύπτουν;
ζητάμε κάτι παραπάνω ==> ενισχύουμε την παραπαιδεία
Δηλαδή κάνουμε τις παραδοχές
σχολείο ==> μόνο ότι λέει το βιβλίο
φροντιστήριο ==> προεκτάσεις (κακό πράγμα!)
Αυτή η νοοτροπία διέπει την εκπαίδευσή μας ;