Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 7121 φορές)

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Θέμα Δ
« στις: 23 Μάι 2011, 09:35:59 πμ »
Εδώ συζητάμε για το θέμα Δ´ των Πανελλήνιων Εξετάσεων Γ´ Τάξης Ημερησίων Γενικών Λυκείων.

Απαγορεύεται η δημοσίευση λύσεων πριν τις 12:30.
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Μάι 2011, 10:31:43 πμ από alkisg »

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #1 στις: 23 Μάι 2011, 09:56:02 πμ »
Ωραίο θέμα, έξυπνο και εύκολο!! ε??????

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #2 στις: 23 Μάι 2011, 10:14:21 πμ »
lysi


Από την ομάδα διαχείρισης: απαγορεύεται η ανάρτηση λύσεων πριν τις 12:30

« Τελευταία τροποποίηση: 23 Μάι 2011, 11:43:19 πμ από alkisg »

kpde

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 85
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #3 στις: 23 Μάι 2011, 10:28:33 πμ »
Ωραίο θέμα, έξυπνο και εύκολο!! ε??????

με ωραία σημεια που απαιτούν προσοχή (κοινώς.. παγιδίτσες..)

vasilpap

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #4 στις: 23 Μάι 2011, 01:10:26 μμ »
Αν κάποιος υπολογίσει τις ψήφους που έδωσαν και όχι που έλαβαν στο Δ4 ποσες μονάδες θα χάσει???
έχοντας όλη τη διαδικασία όπως παρακάτω

Για ι από 1 μεχρι 22
 απ[ι]<- ι
 πλ[ι]<-0
 Για j από 1 μέχρι 22
    Αν ΨΗΦΟΣ[i,j]=1 τότε
        πλ[ι]<-πλ[ι]+1
     Τέλον_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

kkkerm

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 19
Θέμα Δ (διορθωμένο Δ4 ερώτημα ...)
« Απάντηση #5 στις: 23 Μάι 2011, 01:56:35 μμ »
Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές.
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Μάι 2011, 05:03:55 μμ από kkkerm »

olga_2703

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #6 στις: 23 Μάι 2011, 02:28:37 μμ »
Αυτό πώς θα σας φαινόταν σαν λύση στο Δ4?

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3315
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #7 στις: 23 Μάι 2011, 02:30:25 μμ »
με μια πρώτη ματιά μου φαίνεται οκ. Εκμεταλλεύεσαι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ισοψηφίες. καλό
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3315
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #8 στις: 23 Μάι 2011, 02:34:39 μμ »
Θα ήθελα να πω κάτι το οποίο πραγματικά μου άφησε άσχημες εντυπώσεις σήμερα.
Αρκετοί συνάδελφοι στα βαθμολογικά από ότι έμαθα, θεώρησαν λάθος την λύση που έδωσε η ΚΕΕ όσον αφορά την ταξινόμηση
και στην οποία ανέβαιναν μόνο 3 φυσαλίδες γιατί μόνο τόσες χρειάζονταν. Η σωστή απάντηση κατά τη γνώμη πολλών ήταν η κλασσική φυσαλίδα που "τα κάνει όλα και δεν συμφέρει". Υπάρχει όμως στο βιβλίο!!!! άρα δεν είναι δυνατόν ο μαθητής να απαντήσει κάτι διαφορετικό.
Καλό θα ήταν λοιπόν στη βαθμολόγηση να το έχουμε αυτό στο νου μας.
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

agatha14

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #9 στις: 23 Μάι 2011, 02:38:49 μμ »
Έδωσα κι εγώ μια λύση που δε χρησιμοποιεί κανένο νέο πίνακα. Πώς σας φαίνεται;

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #10 στις: 23 Μάι 2011, 02:54:14 μμ »
Έδωσα κι εγώ μια λύση που δε χρησιμοποιεί κανένο νέο πίνακα. Πώς σας φαίνεται;
'Αριστη!
Πολύ καλή για κάποιον που δεν έχει διδαχτεί πίνακες.
Φανταστική για κάποιον που έχει διδαχτεί πίνακες!!!
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

noname

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #11 στις: 23 Μάι 2011, 03:10:41 μμ »
Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής δώσει τη λύση της agatha14 αλλά κάνει λάθος σε κάποιες εναλλαγές χάνει όλες τις μονάδες του  υποερωτήματος Δ4;


agatha14

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #12 στις: 23 Μάι 2011, 03:15:21 μμ »
'Αριστη!
Πολύ καλή για κάποιον που δεν έχει διδαχτεί πίνακες.
Φανταστική για κάποιον που έχει διδαχτεί πίνακες!!!

Να'σαι καλά :)

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #13 στις: 23 Μάι 2011, 03:20:55 μμ »
Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής δώσει τη λύση της agatha14 αλλά κάνει λάθος σε κάποιες εναλλαγές χάνει όλες τις μονάδες του  υποερωτήματος Δ4;



Δυστυχώς η ΚΕΕ δεν δίνει συγκεκριμένες οδηγίες βαθμολόγησης οπότε τα βαθμολογικά κέντρα ή καλύτερα ο κάθε βαθμολογητής βαθμολογεί κατά την κρίση του. Από μένα θα έπαιρνε τουλάχιστον τις μισές μονάδες. Μη σου πω θα έδινα και μπόνους σκέψης.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

tanius76

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 55
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #14 στις: 23 Μάι 2011, 03:48:26 μμ »
Εύκολα φέτος...
Εμ κάπως έπρεπε να σωθεί η μεγάλη κατρακύλα των βάσεων!!!
Ερωτησούλα!
Ένας μαθητής στο υποερώτημα Δ4
δεν δημιούργησε πίνακα με τους ψήφους που έλαβαν οι παίκτες, αθροίζοντας τα στοιχεία κατά στήλη
αλλά  χρησιμοποιήσε τον πίνακα, που είχε αθροίσει κατά γραμμή ....
πόσο θα του κόψουνε λέτε????
τα υπόλοιπα τα έχει κάνει σωστά.
Δηλαδή και πίνακα με τα νούμερα των παικτών δημιούργησε και στην ταξινόμηση αντιμετάθεσε και αυτόν πίνακα!