Αποστολέας Θέμα: Θέμα Γ  (Αναγνώστηκε 15308 φορές)

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #75 στις: 24 Μάι 2011, 01:13:56 μμ »
οκ με την ίδια λογική ας κάναμε και από ένα υποπρόγραμμα να υπολογίζει τον μέγιστο των τριών βαθμών, τον μέσο όρο τους, το αν είναι όλοι πάνω από 50 και αν είναι ο ΜΟ πάνω από 55.
1,2,3,4 υποπρογράμματα.. γιατί όχι; :D
α θα μπορούσαμε να κάνουμε άλλο ένα να υπολογίζει αν τελικά είναι επιτυχών :D

Το καλύτερο θα ήταν ένα από τα 2 θέματα να είναι ελεύθερο, να γίνεται η διατύπωση του προβλήματος και των ζητούμενων και ο μαθητής να επέλεγε ένα τρόπο επίλυσης!  :D

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3291
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #76 στις: 27 Μάι 2011, 07:08:43 πμ »
Ζητώ συγγνώμη για το 3ο συνεχόμενο post στο ίδιο thread αλλά αφορά κάτι άλλο που αφορά όμως το θέμα Γ.
Πολλά άριστα γραπτά έχουν κάνει το εξής: Έχουν χρησιμοποιήσει δυναμικό πίνακα. Δηλαδή έχουν κανονικά μια Όσο, και έναν μετρητή πλήθος τον οποίο πρώτα αυξάνουν και μετά αποθηκεύουν αυτά που διαβάζουν στον δυναμικό πίνακα. Δηλαδή δεν έχουν θεωρήσει αρχικά κάποιο πλήθος. Στη συνέχεια όταν βγουν έξω υπολογίζουν το ελάχιστο στον πίνακα αφού τώρα ξέρουν το μέγεθος του. Τα υπόλοιπα τα κάνουν όλα μέσα στην επανάληψη και η λύση είναι ακριβώς ίδια με αυτή χωρίς πίνακες αν σβήσεις τις αγκύλες.
  Αναρωτιέμαι αν η εκφώνηση έλεγε "Να γράψετε πρόγραμμα" οι συγκεκριμένοι μαθητές θα το έκαναν αυτό?
   Να σημειώσω ότι σχεδόν όλοι οι μαθητές που έχουν δώσει τέτοια λύση είναι πολύ κοντά στο 100.
Οι πιο ξύπνιοι αποθηκεύουν στον δυναμικό πίνακα όχι όλους τους υποψηφίους αλλά μόνο τους επιτυχόντες.  ;)

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο κόβετε για αυτή τη λύση?
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Μάι 2011, 07:23:36 πμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1021
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #77 στις: 27 Μάι 2011, 07:58:17 πμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο κόβετε για αυτή τη λύση?

Ευριπίδη, καλημέρα.

Επαναδιατύπωση.

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο δίνετε για αυτή τη λύση?

Α.Π.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2795
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #78 στις: 27 Μάι 2011, 10:54:09 πμ »
Συνάδελφοι, έπειτα από σχετικό αίτημα για διαχωρισμό των μηνυμάτων του θέματος αυτού, πήρα την πρωτοβουλία και δημιούργησα νέο θέμα με τίτλο: "Χώρος προβλήματος και χρήση πινάκων" - https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3964.0

Βέβαια, επειδή τα μηνύματα σχετίζονται και με το παρόν θέμα, πιθανώς οι δημιουργοί τους να έχουν αντίρρηση με την ενέργειά μου... Σε τέτοια περίπτωση μπορούμε να (ξανα)μετακινήσουμε κάποια ή και όλα τα μηνύματα πάλι πίσω!
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Μάι 2011, 11:39:32 πμ από Νίκος Αδαμόπουλος »

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #79 στις: 27 Μάι 2011, 11:12:59 πμ »
ενα μεγαλο ποσοστο(40%) στα γραπτα που διορθωσα χρησιμοποιει πινακες. ή τους δημιουργει με την ΟΣΟ και μετα δουλευει μονο με πινακες, ή δημιουργει μονο για το Γ5 πίνακα με τις τελικες βαθμολογιες των υποψηφιων και με τα ονοματα τους

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2258
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #80 στις: 27 Μάι 2011, 11:30:30 πμ »
Αν θέλετε, αναφέρετε και τις περιοχές από όπου προέρχονται τα γραπτά σας μήπως και βγει κανένα συμπέρασμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #81 στις: 27 Μάι 2011, 08:54:44 μμ »

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο κόβετε για αυτή τη λύση?
Προσωπικά σε 65 γραπτά που είδα δεν συνάντησα τη συγκεκριμένη λύση. Χρήση δυναμικού πίνακα συνάντησα με εισαγωγή πλήθους στην αρχή.
Πάντως σχετικά με χρήση πίνακα στο θέμα Γ από την πρώτη μέρα που το συζητήσαμε είπαμε να κάνουμε ότι και πέρυσι. Δηλ. κατά την κρίση του καθενός 1 με 2 μόρια.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #82 στις: 28 Μάι 2011, 12:09:55 πμ »
Αν θέλετε, αναφέρετε και τις περιοχές από όπου προέρχονται τα γραπτά σας μήπως και βγει κανένα συμπέρασμα

Δε νομίζω πως έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε κάτι τέτοιο (όσο διαρκεί η βαθμολόγηση τουλάχιστον)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2258
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #83 στις: 28 Μάι 2011, 12:10:31 πμ »
Έστω τον νομό, δεν θέλω δήμο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #84 στις: 28 Μάι 2011, 12:41:50 πμ »
Πέτρο, δε θέλω να γίνω σπαστικός, αλλά ούτε αυτό είναι ανακοινώσιμο.. Ας διαφυλάξουμε το Στέκι.

Μετά τα αποτελέσματα δε νομίζω να υπάρχει κόλλημα
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3291
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #85 στις: 28 Μάι 2011, 09:22:38 πμ »
Προσωπικά σε 65 γραπτά που είδα δεν συνάντησα τη συγκεκριμένη λύση. Χρήση δυναμικού πίνακα συνάντησα με εισαγωγή πλήθους στην αρχή.
Πάντως σχετικά με χρήση πίνακα στο θέμα Γ από την πρώτη μέρα που το συζητήσαμε είπαμε να κάνουμε ότι και πέρυσι. Δηλ. κατά την κρίση του καθενός 1 με 2 μόρια.
Φαντάζομαι ότι εννοείς τη λύση με δυναμικό πίνακα που ανέφερα παραπάνω έτσι?
Σε περίπτωση που κάνει λύση με πίνακες και χρησιμοποιεί γνωστό πλήθος, π.χ. Ν ή 100 πόσο κόβετε? Σε αυτή την περίπτωση χάνει οπωσδήποτε όλο το Γ4 και λίγο από τα άλλα άρα....
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1370
  • There are always possibilities...
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #86 στις: 28 Μάι 2011, 09:33:02 πμ »
Σε περίπτωση που κάνει λύση με πίνακες και χρησιμοποιεί γνωστό πλήθος, π.χ. Ν ή 100 πόσο κόβετε? Σε αυτή την περίπτωση χάνει οπωσδήποτε όλο το Γ4 και λίγο από τα άλλα άρα....
Αυτές πιάνουν περίπου 10-12, αν δεν έχει άλλο λάθος. Στα γραπτά που έχω διορθώσει μέχρι τώρα νομίζω έχω συναντήσει 1 ή 2 που διάλεξαν συγκεκριμένο πλήθος και τα έκαναν όλα σωστά. Στα υπόλοιπα σίγουρα υπήρχαν και άλλα λάθη, οπότε κατέληξαν γύρω στο 5.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3291
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #87 στις: 28 Μάι 2011, 09:35:21 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα.

Αυτές πιάνουν περίπου 10-12, αν δεν έχει άλλο λάθος. Στα γραπτά που έχω διορθώσει μέχρι τώρα νομίζω έχω συναντήσει 1 ή 2 που διάλεξαν συγκεκριμένο πλήθος και τα έκαναν όλα σωστά. Στα υπόλοιπα σίγουρα υπήρχαν και άλλα λάθη, οπότε κατέληξαν γύρω στο 5.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr