Αποστολέας Θέμα: Θέμα Γ  (Αναγνώστηκε 15339 φορές)

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #45 στις: 23 Μάι 2011, 04:20:51 μμ »
Γιατί να τον δηλώσουν, αφού δε ζητάει πρόγραμμα..

Αυτή δεν ήταν η διαφωνία μας και πέρισυ ;;

σωστό και αυτό, αλλά πρέπει τουλάχιστον να αιτιολογηθεί η χρήση του πίνακα. διαφορετικά νομίζω χάνει από τη φιλοσοφία της άσκησης.
τουλάχιστον συμφωνούμε ότι πρέπει να κοπούν μονάδες;
και αν συμφωνούμε σε αυτό, συμφωνούμε ότι πρέπει όλοι όσοι διορθώνουν να κόψουν τις ίδιες;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dimpapadop

  • Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας
  • *
  • Μηνύματα: 60
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #46 στις: 23 Μάι 2011, 04:21:06 μμ »
Πέρυσι, ναι, άντε να μπερδευτούν, από την εκφώνηση της άσκησης... δεν έχουν μεγάλη εμπειρία προγραμματισμού, αλλά φέτος, δύσκολο να μην κατάλαβαν από την 1η ματιά ότι δε χρειάζεται πίνακας. Βέβαια, αν το έλυσε μαθητής με 2δ πίνακα, και 1δ, θα ξεκ@@@θηκε στη δουλειά....  :D σε σχέση με αυτά τα λίγα που θα έπρεπε να κάνει αν δεν χρησιμοποιούσε πίνακα.

τώρα και εγώ συμφωνώ ότι και πέρυσι και φέτος, ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ λύση είναι αποδεκτή, οπότε, γιατί να μην έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν πίνακα; Ο ptsiotakis είπε ένα μέγεθος δεκτό π.χ. (και σωστά άλλοι συνάδελφοι ανέφεραν ότι πρόκειτε για αλγόριθμο)  ::)

Stefevan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 274
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #47 στις: 23 Μάι 2011, 04:24:39 μμ »
Μετά από ότι έγινε στα άλλα μαθήματα νομίζω πως δεν πρέπει να κοπούν μονάδες(για κάτι σωστό- που τρέχει - που έχει το ίδιο αποτέλεσμα). Πάντως κανένας μαθητής δε γνωρίζει πόσοι μπορούν να εξεταστούν στον ΑΣΕΠ (και δεν τους αφορά)  :P

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #48 στις: 23 Μάι 2011, 04:28:09 μμ »
Θεωρω οτι λιγα θα ειναι τα γραπτα με πινακα, αλλα δεν μπορουμε να λεμε: "περυσι δεν ηταν ξεκαθαρο, φετος ειναι"  και οτι κοβουμε περισσοτερα απο περυσι...Ακριβως τα ιδια! Καλως ή κακώς ,νομιζω οτι δε χρειαζεται να αναλυθει αλλο, εγινε περυσι..

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #49 στις: 23 Μάι 2011, 04:28:25 μμ »
495.000.000 είναι οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο ΑΣΕΠ...

Έχουν δικαίωμα, δεν έχουν;

αυτό που το λέει στο βιβλίο; δεν το βρίσκω  :angel:
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #50 στις: 23 Μάι 2011, 04:49:13 μμ »
Χωρις καμια διαθεση αντιπαραθεσης-ειρωνειας, πιστευω οτι οσοι περυσι υποστηριζαν τη χρηση πινακα, πρεπει να τη δεχτουν χωρις 2η κουβεντα και φετος...

Μπορει να "φωναζε" για καποιους. Για άλλους όμως μπορει να εγινε πιο ...δυσκολο αφου αντι να ζηταει το συνολικο αριθμο αγωνιζομενων, επρεπε να υπολογισθει ο συνολικος αριθμος των συμμετεχοντων(μεσω της ΟΣΟ)
Συμφωνουμε οτι "ξεχειλωνει" το πραγμα, αλλα εμεις φταιμε γι αυτο , που δεν το ξεκοψαμε περυσι. Και συμφωνω επισης πων οπωσδηποτε πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ξεκαθαριστει..
Θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά και να διαφωνούσα, το ίδιο είναι, αφού δεύτερη κουβέντα δεν επιτρέπεις άλλωστε...
Λυπάμαι πραγματικά,γιατί όλο και περισσότερο εδώ στο στέκι διαβάζω εκφράσεις τουλάχιστον ατυχείς για να μην πω τίποτε χειρότερο...
Anyway προσπερνώντας τα περί δεύτερης κουβέντας, τουλάχιστον μπορούμε να κάνουμε και από εδώ μέσα μια συντονισμένη ενέργεια-πρόταση για να ξεκαθαριστεί αυτή η "γκρίζα ζώνη".
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #51 στις: 23 Μάι 2011, 04:53:30 μμ »
Θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά και να διαφωνούσα, το ίδιο είναι, αφού δεύτερη κουβέντα δεν επιτρέπεις άλλωστε...
Λυπάμαι πραγματικά,γιατί όλο και περισσότερο εδώ στο στέκι διαβάζω εκφράσεις τουλάχιστον ατυχείς για να μην πω τίποτε χειρότερο...
Ισως δε διαβασες την πρωτη μου φραση. και για να στο επιβεβαιωσω παιρνω πισω την επιμαχη-ατυχη φραση μου, ζητωντας σου συγνωμη, αν σε εθιξα. Δεν υπηρχε προθεση. το "χωρις 2η κουβεντα" απλα το εγραψα για να επισημανω πως οτι καναμε περυσι δεν μπορουμε να το αναιρεσουμε φετος.

mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #52 στις: 23 Μάι 2011, 04:54:52 μμ »
Ισως δε διαβασες την πρωτη μου φραση. και για να στο επιβεβαιωσω παιρνω πισω την επιμαχη-ατυχη φραση μου, ζητωντας σου συγνωμη, αν σε εθιξα. Δεν υπηρχε προθεση. το "χωρις 2η κουβεντα" απλα το εγραψα για να επισημανω πως οτι καναμε περυσι δεν μπορουμε να το αναιρεσουμε φετος.
Anyway προσπερνώντας τα περί δεύτερης κουβέντας, τουλάχιστον μπορούμε να κάνουμε και από εδώ μέσα μια συντονισμένη ενέργεια-πρόταση για να ξεκαθαριστεί αυτή η "γκρίζα ζώνη".
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #53 στις: 23 Μάι 2011, 04:57:21 μμ »
Anyway προσπερνώντας τα περί δεύτερης κουβέντας, τουλάχιστον μπορούμε να κάνουμε και από εδώ μέσα μια συντονισμένη ενέργεια-πρόταση για να ξεκαθαριστεί αυτή η "γκρίζα ζώνη".
Συμφωνω, αν και επρεπε ηδη να την ειχαμε κανει. Οι "διαφωνιες" μας ειναι το λιγοτερο, τα παιδια πρεπει να σκεφτομαστε και πως θα βαλουμε "ταξη" στο μυαλο τους...

Obelix

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 119
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #54 στις: 23 Μάι 2011, 04:57:57 μμ »
Αν ένας μαθητής όριζε ως min το 100 αντί του 101, πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα έπρεπε να χάσει; Προσωπικά 1...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2260
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #55 στις: 23 Μάι 2011, 05:00:07 μμ »
Εγώ προσωπικά μπορεί και να μην έκοβα καθόλου, θεωρώντας πρακτικά απίθανο να έχουν όλοι οι υποψήφιοι βαθμό στο 100, αλλά και πάλι είναι προσωπικό το θέμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #56 στις: 23 Μάι 2011, 05:01:51 μμ »
Αν ένας μαθητής όριζε ως min το 100 αντί του 101, πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα έπρεπε να χάσει; Προσωπικά 1...
και κανενα μη σου πω...ειδικα να ειχε βαλει στην αρχη ονομα_min<--ονομα

themata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #57 στις: 23 Μάι 2011, 05:03:36 μμ »
και min να βαλεις το 100
αν στην συνθηκη βαλεις ανισοϊσότητα (Αν βαθμος <=min τότε) σωστός είσαι

kpde

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 85
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #58 στις: 23 Μάι 2011, 05:12:40 μμ »
Αν ένας μαθητής όριζε ως min το 100 αντί του 101, πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα έπρεπε να χάσει; Προσωπικά 1...

κάτι χάνω.. ποιό είναι το λάθος με το 100?

mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #59 στις: 23 Μάι 2011, 05:17:00 μμ »
Συμφωνω, αν και επρεπε ηδη να την ειχαμε κανει. Οι "διαφωνιες" μας ειναι το λιγοτερο, τα παιδια πρεπει να σκεφτομαστε και πως θα βαλουμε "ταξη" στο μυαλο τους...
Τελειώνοντας, να πω ότι δεν έθιξα καθόλου το ζήτημα της βαθμολόγησης ,αυτό είναι ένα άλλο κομμάτι.
Απλά προσπάθησα να κάνω μία σύγκριση μεταξύ των δύο θεμάτων (2010-2011) που συνοψίζεται στα εξής,κατά τη γνώμη μου πάντα:
1) το 3ο του 2010,καλώς ή κακώς, στο μυαλό του ταλαίπωρου μέσου υποψηφίου χτύπησε το αντανακλαστικό "ΠΙΝΑΚΕΣ" και έτσι ακολούθησε τον ασφαλή αυτό δρόμο...
2) το φετινό 3ο, θεωρώ ότι δεν οδηγούσε τον μέσο υποψήφιο στη χρήση πινάκων...
Τέλος πάντων,αυτό που καίει τώρα είναι το θέμα της βαθμολόγησης και να τηρηθεί μια κοινή γραμμή.
Πάντα υποστήριζα και υποστηρίζω ότι στη βάρβαρη αυτή διαδικασία των Πανελλαδικών ακόμη και το 1 μόριο μετράει,είναι τεράστια ευθύνη η βαθμολόγηση και πολύ σημαντική η τήρηση κοινής γραμμής απ'όλους.

Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής