Αποστολέας Θέμα: Θέμα Γ  (Αναγνώστηκε 15342 φορές)

dimitra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #15 στις: 23 Μάι 2011, 01:00:45 μμ »
Γιατί υπαρχει περίπτωση να υπάρχει ισοβαθμία μεταξύ κάποιων βαθμών. Οπότε πρέπει να μπει >= στις συνθήκες.
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 914
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #16 στις: 23 Μάι 2011, 01:01:30 μμ »
Γιατί να είναι λάθος;
γιατί αν β1=β2 και είναι μέγιστα, τότε θα εμφανίσει το β3. Έτσι δεν είναι ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

NIKOS_KALYVAS

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #17 στις: 23 Μάι 2011, 01:02:43 μμ »
ΦΙΛΕ mbathas
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ "ΤΕΛΟΣ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...  (ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ)


petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2260
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #18 στις: 23 Μάι 2011, 01:02:55 μμ »
Αν εννοούμε αυτό (>=) τότε συμφωνούμε
Αλλά σαν σκεπτικό λύσης, δεν είναι λάθος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

iri

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #19 στις: 23 Μάι 2011, 01:04:05 μμ »
Ναι, έχεις δίκιο. Απλά είχα στο μυαλό μου το >=

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #20 στις: 23 Μάι 2011, 01:07:06 μμ »
Πάντως, όποιος έχει δώσει αυτή την λύση με τελεστές αυστηρά μεγαλύτερους ή μικρότερους θα χάσει μόρια.

Αν εννοούμε αυτό (>=) τότε συμφωνούμε
Αλλά σαν σκεπτικό λύσης, δεν είναι λάθος

kkkerm

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 19
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #21 στις: 23 Μάι 2011, 01:31:53 μμ »
Δείτε και τη δική μου απάντηση...  8)

mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #22 στις: 23 Μάι 2011, 01:44:18 μμ »
ΦΙΛΕ mbathas
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ "ΤΕΛΟΣ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...  (ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ)


ναι έχεις δίκιο,στη λύση που έδωσα θεωρώ ότι θα διαβαστεί τουλάχιστον ένας υποψήφιος.
Μάλλον καλύτερα είναι να βάλουμε εξ'αρχής σαν ελάχιστο βαθμό επιτυχόντα το 101 π.χ
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

mhtsaras2

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #23 στις: 23 Μάι 2011, 02:03:50 μμ »
Βάλτε ως βαθμούς 60, 60 40

και θα εμφανίσει 40.

και ομως ειναι σωστο αφου κυκλωφορησε σχετικη διευκρηνηση:
οτι δηλαδη οι τιμες δεν ειναι και ισες :)

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 914
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #24 στις: 23 Μάι 2011, 02:05:28 μμ »
και ομως ειναι σωστο αφου κυκλωφορησε σχετικη διευκρηνηση:
οτι δηλαδη οι τιμες δεν ειναι και ισες :)
εννοείς ήρθε σχετική διευκρίνιση στα εξεταστικά κέντρα;
είναι έγκυρο αυτό; πού το ξέρεις ;
τι ακριβώς έλεγε η διυκρίνιση;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

mhtsaras2

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #25 στις: 23 Μάι 2011, 02:11:55 μμ »
ναι ημουνα υποψηφιος φετος :)
η διευκρηνηση ελεγε οτι να λαβουμε υποψειν μας οτι δεν υπαρχουν ιδιες βαθμολογιες

αυτο βεβαια που μου κανει εντιπωση...:
στο νετ που εχω βρει προηγουμενα θεματα οι διευκρηνησεις μοιραζονταν σε ολους τους μαθητες
φετος 3 διευκρηνησεις  σε 3 μαθηματα δεν μας μοιραστηκαν απλα μας το ανακοινωσαν και το εγραψαν στον πινακα !!!

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3315
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #26 στις: 23 Μάι 2011, 02:21:45 μμ »
Δεν έχει καμία σημασία αν οι βαθμολογίες είναι ίδιες. Από την στιγμή που ζητάει την μεγαλύτερη βαθμολογία και όχι την θεματική ενότητα με την μεγαλύτερη βαθμολογία δεν χρειάζεται καμία διευκρίνηση
Για παράδειγμα αν οι βαθμολογίες είναι 60, 60, 60 τότε προφανώς η μεγαλύτερη είναι 60.
Από ότι ξέρω πάντως η ΚΕΕ έστειλε μια διευκρίνηση, υπάρχει και άλλη? δηλαδή σας την διάβασαν σχολείο?

ναι ημουνα υποψηφιος φετος :)
η διευκρηνηση ελεγε οτι να λαβουμε υποψειν μας οτι δεν υπαρχουν ιδιες βαθμολογιες

αυτο βεβαια που μου κανει εντιπωση...:
στο νετ που εχω βρει προηγουμενα θεματα οι διευκρηνησεις μοιραζονταν σε ολους τους μαθητες
φετος 3 διευκρηνησεις  σε 3 μαθηματα δεν μας μοιραστηκαν απλα μας το ανακοινωσαν και το εγραψαν στον πινακα !!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #27 στις: 23 Μάι 2011, 02:39:18 μμ »
ναι ημουνα υποψηφιος φετος :)
η διευκρηνηση ελεγε οτι να λαβουμε υποψειν μας οτι δεν υπαρχουν ιδιες βαθμολογιες

αυτο βεβαια που μου κανει εντιπωση...:
στο νετ που εχω βρει προηγουμενα θεματα οι διευκρηνησεις μοιραζονταν σε ολους τους μαθητες
φετος 3 διευκρηνησεις  σε 3 μαθηματα δεν μας μοιραστηκαν απλα μας το ανακοινωσαν και το εγραψαν στον πινακα !!!
Μήπως έδινες στα εσπερινά? Γιατί στα ημερήσια τέτοια διευκρίνηση δεν ήρθε. Η διευκρίνηση στα ημερήσια έλεγε να θεωρήσετε ότι υπάρχει τουλάχιστον ένας επιτυχών
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #28 στις: 23 Μάι 2011, 03:12:20 μμ »
Πάντως, όποιος έχει δώσει αυτή την λύση με τελεστές αυστηρά μεγαλύτερους ή μικρότερους θα χάσει μόρια.

Ε βέβαια.. όμως μόρια ή μόριο;  Η μάλλον (ορθότερα) μονάδες ή μονάδα;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Θέμα Γ
« Απάντηση #29 στις: 23 Μάι 2011, 03:13:25 μμ »
Μονάδα!!!

Μονάδα!!!