Αποστολέας Θέμα: Θέμα Α  (Αναγνώστηκε 10082 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 802
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #60 στις: 26 Μάι 2011, 10:50:44 πμ »
Οι πραγματικές παράμετροι όμως μπορεί να είναι και σταθερές στις συναρτήσεις. Αυτό το λέει κάπου;

Θεωρώ πως οι πραγματικές παράμετροι μπορούν να είναι και εκφράσεις στις συναρτήσεις.. Ούτε αυτό το λέει κάπου.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 802
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #61 στις: 26 Μάι 2011, 11:20:13 πμ »
Εντελώς αιρετικά, εξ όσων έχω διαβάσει στο Στέκι στο παρελθόν, θεωρώ πως το ίδιο (σταθερές, εκφράσεις και μεταβλητές) μπορούν να είναι και οι πραγματικές παράμετροι στις διαδικασίες..

Ούτε αυτό το γράφει πουθενά..

Ολυτε αυτό παραβιάζει την ουσία της επικοινωνίας μεταξύ τμημάτων προγράμματος..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3295
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #62 στις: 26 Μάι 2011, 11:32:21 πμ »
Σύμφωνα με το βιβλίο σελίδα 215 "Στο συγκεκριμένο παράδειγμα κάθε διαδικασία έχει από μία παράμετρο. Στη γενική περίπτωση μπορούν να υπάρχουν καμία, μία ή περισσότερες παράμετροι. Οταν υπάρχουν πολλές παράμετροι, τότε άλλες χρησιμοποιούνται για να μεταβιβάσουν τιμές στη διαδικασία και άλλες για να επιστρέψουν τιμές στο κύριο πρόγραμμα."
και το παράδειγμα στη σελίδα 217 (φορά κάθε βέλους στις παραμέτρους) φαίνεται να το επιβεβαιώνει αυτό
φαίνεται οτι ο μηχανισμός της διαδικασίας έχει την ικανότητα να ξεχωρίζει τις εισόδου από τις εξόδου

όμως στην επόμενη σελίδα αναφέρει: "Μετά την εκτέλεση των εντολών της διαδικασίας, όταν εκτελεστεί η εντολή ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, οι μεταβλητές της διαδικασίας που αναφέρονται στη δήλωση της διαδικασίας δίνουν τις τιμές που περιέχουν στις αντίστοιχες μεταβλητές που περιλαμβάνονται στην κλήση της διαδικασίας Πράξεις. Έτσι η Α παίρνει την τιμή της Χ (=5), η Β την τιμή της Υ (= 7), η Διαφ1 της Διαφορά (=-2) και η μεταβλητή Άθρ1 της Άθροισμα (=12). Με την επιστροφή στο κύριο πρόγραμμα όλες οι θέσεις μνήμης που είχαν δοθεί στη διαδικασία απελευθερώνονται."
άρα επιστρέφονται όλες οι τιμές, ακόμη και αυτές που δεν τροποποιήθηκαν και θεωρούνται "εισόδου".

Συνεπώς Σέργιο είναι θολό το σημείο αυτό. Από τα πολλά που το βιβλίο είναι ασυνεπές (μέσα σε 2 συνεχόμενες σελίδες!)..

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5433
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #63 στις: 26 Μάι 2011, 12:22:32 μμ »
Αυτό με τις παραμέτρους σταθερές/εκφράσεις σε διαδικασίες, το είχαμε συζητήσει μέχρι ...τελικής πτώσης πέρισυ, και τελικά συμφωνήσαμε ότι διαφωνούμε:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2700.0

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3295
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #64 στις: 26 Μάι 2011, 12:23:36 μμ »
Αυτό με τις παραμέτρους σταθερές/εκφράσεις σε διαδικασίες, το είχαμε συζητήσει μέχρι ...τελικής πτώσης πέρισυ, και τελικά συμφωνήσαμε ότι διαφωνούμε:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2700.0

I know

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 802
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #65 στις: 26 Μάι 2011, 12:48:33 μμ »
Αυτό με τις παραμέτρους σταθερές/εκφράσεις σε διαδικασίες, το είχαμε συζητήσει μέχρι ...τελικής πτώσης πέρισυ, και τελικά συμφωνήσαμε ότι διαφωνούμε:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2700.0

I know

Ι 2 ..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

karrasnikos

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #66 στις: 31 Μάι 2011, 06:11:15 μμ »
Για το Α4
Επειδή βαθμολόγησα είδα όντως πολλές περίεργες απαντήσεις.
Απο κλήση συνάρτησης μέχρι συνδυασμούς από λογικές πράξεις
Στατιστικά μεγάλη αποτυχία στο συγκεκριμένο ερώτημα και από μαθητές που πλησίαζαν το άριστα, που δείχνει ότι δεν έχει δοθεί βάρος και από σχολεία και από φροντιστήρια

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1424
  • There are always possibilities...
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #67 στις: 31 Μάι 2011, 08:22:36 μμ »
Είδα σήμερα δύο ωραία στο Α4:
Το πρώτο από κάποιον εξυπνάκια: (2+1=3) και Χ>1
Το δεύτερο: Χ>1 ή ψευδής. Μου άρεσε αυτή η απάντηση γιατί ο μαθητής απεικόνισε την δομή επιλογής στην συνθήκη.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson