Text editor with C

Ξεκίνησε από theodoft, 23 Δεκ 2010, 04:53:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

theodoft

Καλησπέρα,
Είμαι Φοιτητής του τμήματος πληροφορικής ΑπΘ και ανοίγω αυτό το θέμα για να ζητήσω την βοήθεια σας για την δημιουργία ενός συντάκτη κειμένου στη γλώσσα C. Οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το πώς να ξεκινήσω θα ήταν ευπρόσδεκτη..
Ευχαριστώ

alkisg

Χρειάζονται πιο πολλές λεπτομέρειες.
Για παράδειγμα, το notepad++ είναι editor, αλλά σαν βάση χρησιμοποιεί το scintilla component το οποίο αναλαμβάνει την πολλή δουλειά, και το notepad++ απλά δίνει τα μενού και τους διαλόγους.

Αν πρόκειται για εργασία, τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν θέλουν να χρησιμοποιήσεις κάποιο έτοιμο component και να φτιάξεις μόνο τους διαλόγους, αλλά να φτιάξεις δικό σου component εξ' αρχής.
Αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο να το κάνεις σε κατάσταση γραφικών.
Κάτι πιο απλό για εργασία θα ήταν να φτιάξεις έναν editor σε κατάσταση κειμένου, πώς είναι για παράδειγμα ο MS DOS editor (έναρξη → εκτέλεση → edit στα windows).

Οπότε περιέγραψε λίγο καλύτερα τις απαιτήσεις...

theodoft

Προκειται για έναν απλό συντάκτη κειμένου ο οποίος θα δέχεται οποιοδήποτε σύμβολο χαρακτήρα ή αριθμό και θα τον εμφανίζει στην οθόνη . με το enter θα αλλάζει γραμμή με το backspace θα πηγαινει μια θέση πίσω και θα περιέχει ότι κλασσικο περιέχει το notepad . Η εκφώνηση ισως απλοποιησει τα πραγματα.

Θέλω απλά μερικές ιδέες για να ξεκινήσω που θα μου φανούν πολύτιμες στην παρούσα φάση. Εχω σκεφτεί την χρσιμοποιηση πολυδιάστατου πίνακα αλλα εχω προβλημα στην αναγνωση των στοιχειων του..

apanagio

Θα σου έλεγα να ξεκινήσεις μελετώντας τη βιβλιοθήκη που σας προτείνει ο καθηγητής. Λογικά θα έχει συναρτήσεις που θα λύνουν πολλά από τα προβλήματά σου.
Επίσης βρες πως μπορείς:

  • Να διαβάζεις και να γράφεις αρχεία
  • Να κάνεις loop και να βγαίνεις από αυτό με break κτλ
  • Να διαβάζεις χαρακτήρες από το πληκτρολόγιο (ακόμα και τους δύσκολους ctr+o, βελάκια κτλ)
  • Να μετακινέις τον κερσορα