Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα χωρίς δεδομενα  (Αναγνώστηκε 1770 φορές)

chzisi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« στις: 21 Σεπ 2010, 03:48:49 μμ »
Υπαρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα??

gpitsa01

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #1 στις: 21 Σεπ 2010, 05:42:21 μμ »
Ενοείς χωρίς να χρησιμοποιούμε την εντολή Διάβασε. Ναι αν υπάρχει κάποια γενήτρια που παράγει δεδομένα. Όπως π.χ
Να βρεθεί το άθροισμα των αριθμών από το 1 εως το 100.
σ<-0
Για ι απο 1 μεχρι 100
σ<-σ+ι
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε σ


evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #2 στις: 22 Σεπ 2010, 09:16:37 πμ »
Ενοείς χωρίς να χρησιμοποιούμε την εντολή Διάβασε. Ναι αν υπάρχει κάποια γενήτρια που παράγει δεδομένα. Όπως π.χ
Να βρεθεί το άθροισμα των αριθμών από το 1 εως το 100.
Αυτά που είναι με έντονη γραφή είναι τα δεδομένα. Από τη στιγμή που δίνονται είναι δεδομένα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Circle

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 161
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #3 στις: 22 Σεπ 2010, 01:19:18 μμ »
Υπαρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα??

Όχι, δεν υπάρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα.
Θυμήσου τον ορισμό των δεδομένων στην πληροφορική (δηλ με απλά λόγια: τα γνωστά στοιχεία που δίνονται με την εκφώνηση ενός προβλήματος ή αυτά που εύκολα (κ χωρίς επεξεργασία) μπορώ να συλλέξω).   8)

chzisi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #4 στις: 06 Οκτ 2010, 12:42:44 μμ »
Είσοδος: Καμία , μία ή περισσότερες τιμές δεδομένων πρέπει να δίνονται ως είσοδος.
 Δεν αναφέρομαι μονο στο δεδομένο που δίνει ο χρήστης με τη διάβασε. Και η αρχικοποίηση μιας μεταβλητης μεσα στον αλγόριθμο μπορούμε να πουμε ότι είναι δεδομένο.
 Απορώ για το τι έννοει ο ορισμός "καμία".
π.χ. η δημιουργία μιας τυχαίας ακολουθίας αριθμών από εναν αλγόριθμο, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα???

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #5 στις: 06 Οκτ 2010, 01:24:06 μμ »
Πρόσεξε:
άλλο τα δεδομένα του αλγόριθμου (είσοδος)
και άλλο τα δεδομένα του προβλήματος !!
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #6 στις: 06 Οκτ 2010, 01:51:55 μμ »
Πρόσεξε μην σε ακούσει ο Άλκης.  :) :) :) :) :)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #7 στις: 06 Οκτ 2010, 01:55:17 μμ »
Ωχ!
Εμένα ; Γιατί ;   :angel:
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5165
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #8 στις: 06 Οκτ 2010, 02:05:15 μμ »
Χαχα  ;D
Όχι ΟΚ το εξαντλήσαμε το θέμα παλιότερα (no link πρόχειρο), προσωπικά δεν έχω να προσθέσω κάτι καινούργιο...

printf("Hello world!"); :)

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #9 στις: 06 Οκτ 2010, 02:09:17 μμ »
Αν λες για το τι είναι είσοδος, θυμάμαι τη συζήτηση και μάλιστα ότι συμφωνούμε πως είσοδος ότι είναι ότι έρχεται στον αλγόριθμο απ έξω.
Το θέμα ετούτο πάντως για μένα είναι διαφορετικό : τι είναι δεδομένα για το πρόβλημα
... θα αναπτύξω όμως άλλη στιγμή λόγω πίεσης χρόνου  ;)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

olga_ath

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 64
Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
« Απάντηση #10 στις: 06 Οκτ 2010, 10:35:03 μμ »
@gthal Νομίζω πως συμφωνούμε (αν κατάλαβα σωστά  :angel:) Στα αρχικά μαθήματα ζητάω από τους μαθητές μολις διαβάσουνε την εκφώνηση να βρούνε α) τα δεδομένα εισόδου για τον αλγόριθμο που θα υλοποιήσουνε Β) τα ζητούμενα τα οποία θα αποτελέσουνε και την έξοδο του αλγορίθμου. Επίσης  ζωγραφίζω και το κλασικό κουτί στον πίνακα όπου φαίνεται η έξοδος και η είσοδος.

Αν σε ένα πρόβλημα έχουμε και σταθερές τότε γίνεται έκδηλο ότι τα δεδομένα εισόδου ειναι υποσύνολο των δεδομένων που μας δίνει το πρόβλημα. Επίσης συνηθίζω να υπογραμμίζω ότι δεδομένο για το προβλημα μας είναι και ο τροπος υπολογισμού οχ που πρέπει να εφαρμόσουμε που δεν είναι κπ νούμερο.

Αυτό (νομίζω) οτι βοηθάει να καταλάβουν ότι τα δεδομένα εισόδου  είναι μεταβλητές ή πίνακες αργότερα και να το αντιδιαστείλουν με τις σταθερές τις οποίες ούτε διαβάζουμε ούτε τις περικλείουμε στην εντολή Δεδομένα //    //.

Αν υπάρχουν αντίθετες απόψεις θα χαρώ να τις ακούσω  8)
Doubt everyone and first of all yourself