Το στέκι δεν είναι κάποια μυστική οργάνωση για να μαζεύονται οι διαχειριστές και να καθορίζουν τι θα βγει προς τα έξω ως κοινή άποψη. Ο καθένας έχει τη γνώμη του και τη λέει ελεύθερα χωρίς σκοπιμότητες.
Ποτέ κανείς δεν είπε στον άλλο τι να πει.
Και να σου θεσω ένα ερώτημα:
Θεωρείς σωστό το να δέχεσαι άλλες λύσεις στην ψευδογλώσσα και άλλες στη ΓΛΩΣΣΑ; Πιστεύεις ότι είναι σωστό να πάει το παιδί στο εργαστήριο και να του πούμε "η λύση που έδωσες στην ψευδογλώσσα δε λειτουργεί" ;
Οι δομές είναι μέρος του αλγορίθμου. Για αυτό ένα μάθημα μόνο με ψευσογλώσσα (και χωρίς κάποια γλώσσα δίπλα του) είναι ελλιπές... εκτός βέβαια αν μιλάμε για δυναμικούς πίνακες, οπότε πάμε αλλού και ξεμακραίνουμε από το διδακτικό πακέτο.
Σίγουρα, δεν εννοούσα να μαζεύονται οι διαχειριστές και να έχουν κοινή γραμμή ή κάτι παρόμοιο… Απλά ήθελα να ρωτήσω αν μιλήσατε γιατί εσείς γνωρίζεστε καλύτερα και μιλάτε περισσότερο… Και πιστεύω ότι βαραίνει η γνώμη σας περισσότερο, καλώς ή κακώς…
Ένας διαχειριστής έχει φτιάξει την
www.pseudoglossa.gr και ένας άλλος διαχειριστής έφτιαξε τον διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ…..και αυτά τα 2 όπως λες εσύ για τον ίδιο αλγόριθμο που έδωσα πριν δεν λειτουργούν το ίδιο…..δεν παίζει ρόλο;?...
Θεωρώ σωστό να μάθει ο μαθητής να δουλεύει στην αρχή με πίνακες, και όταν έρθει η στιγμή του προγραμματισμού να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές… Και μιλώντας για το συγκεκριμένο θέμα πάντα, με έναν πίνακα λογικών θέσεων για σχολικούς αγώνες, ότι λύση θα δώσεις στην ψευδογλώσσα, αυτήν θα δώσεις και στη ΓΛΩΣΣΑ…
Και αν κάποια προβλήματα είναι καλύτερα να λύνονται με δυναμικές δομές, όπως το θέμα 3, ας μην το βάλουν στις εξετάσεις για να γίνει με στατικές….. Γι’αυτό άλλωστε δεν έγιναν και οι δυναμικές; Για να μην κρατάμε περίσσεια μνήμη από την αρχή;??...