Ένα είναι γεγονός. Ότι υπάρχει καπνός. Και όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.
Η επιτροπή απέτυχε. Και απέτυχε για 2 τουλάχιστον λόγους:
1. Ήδη έχουμε τοποθετήσεις βαθμολογητών που είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. Άλλοι λένε δεν κόβω τίποτα, άλλοι, ...κόβω 2, άλλοι 4.
Άρα λοιπόν χάνεται η αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης.
2. Σε όλες τις προηγούμενες χρονιές, δεν υπήρξε αντίστοιχη σε μέγεθος και διάσταση απόψεων καθηγητών και βαθμολογητών που διδάσκουν το μάθημα αντίδραση.
Προφανώς λοιπόν, έστω και αν υποθέσουμε ότι η συγκεκριμένη επιτροπή κατάφερε να διαβαθμίσει με τέτοιον τρόπο τα θέματα, ώστε να περικόψει τους "άριστους" μαθητές, δεν έπραξε σωστά, διότι μέσα σε ένα διαχρονικά δυναμικό εκπαιδευτικό σύστημα, δεν επιτρέπεται να λειτουργεί κανένας και καμία επιτροπή με την λογική του κεραυνού εν αιθρία. Η δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν είναι δοκιμαστικός σωλήνας στα χέρια "τρελών" επιστημόνων. Είναι ένα αναλογικό σύστημα που πρέπει να βασίζεται στην συνέχεια και όχι στις στιγμιαίες εκλάμψεις στους εγκεφάλους των "τρελών" επιστημόνων. ...