Ψηφοφορία

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
28 (8.2%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.7%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 339

Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2010  (Αναγνώστηκε 179263 φορές)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #390 στις: 28 Μάι 2010, 05:11:07 μμ »
Η βάση του προβλήματος θεωρώ οτι είναι η κακή χρήση που κάνουμε (και με το πρώτο πληθυντικό εννοώ την εκπαιδευτική κοινότητα: συγγραφείς βιβλίου, υπουργείο, καθηγητές, σύμβουλοι) στην ψευδογλώσσα. Αντί για ένα δομημένο τρόπο να γράφουμε πρόχειρες αλγοριθμικές λύσεις την χρησιμοποιούμε ως μία γλώσσα προγραμματισμού . Ως τέτοια έχει συντακτικό, συναρτήσεις και όλα τα συμπαραμαρτούντα που έχει μία γλώσσα όπως η ΓΛΩΣΣΑ. Ως τέτοια έχει και επιτρεπτές ή ανεπίτρεπτες δομές δεδομένων, λέξεις, συναρτήσεις. Ενώ θα έπρεπε να δείχνει τη διαδρομή για την επίλυση ενός προβλήματος. Ασχέτως γλώσσας. Συγκεκριμένα, ο αλγόριθμος με χρήση πινάκων εφαρμόζεται ΩΣ ΕΧΕΙ σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού. Άρα ...
Ξανά: η ψευδογλώσσα (πρέπει να) δείχνει *τρόπο σκέψης* κι όχι πρόταση υλοποίησης. Κι έτσι χρησιμοποιείται από τους προγραμματιστές ανα τη γη (έχω βγάλει αλγόριθμους που υλοποίηθηκαν σε γλώσσες που ούτε κάν ξέρω, ο προγραμματιστής τη βρήκε την άκρη).
Η απορία μου (από το πρωϊ) είναι η εξής: γιατί δεν ζητήθηκε υλοποίηση σε ΓΛΩΣΣΑ? Επειδή κάποιός θεώρησε ότι βρήκε την πονηριά (γειά σου ρε γίγαντα) που θα αφήσει ξερή την επιστημονική κοινότητα? Ποιανού το όνειρο ήταν να γίνει διαιτητής και να σφυρίξει πέναλτι υπέρ του Θρύλου στο 93 μέσα στην Τούμπα και δεν του βγήκε (και την πληρώνουν τώρα τα πιτσιρίκια)?

Αν ήταν ΓΛΩΣΣΑ, πάλι το επιχείρημα για επίλυση με πίνακα
θα ήταν πως έχουν 100000 θέσεις το πολύ και τις δηλώνουμε

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 175
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #391 στις: 28 Μάι 2010, 05:11:38 μμ »

Η απορία μου (από το πρωϊ) είναι η εξής: γιατί δεν ζητήθηκε υλοποίηση σε ΓΛΩΣΣΑ? Επειδή κάποιός θεώρησε ότι βρήκε την πονηριά (γειά σου ρε γίγαντα) που θα αφήσει ξερή την επιστημονική κοινότητα?

Πέστα
+10000000000000000000000000
VR in Computing

chzisi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #392 στις: 28 Μάι 2010, 05:11:54 μμ »
οι 2 τελικοί πίνακες έχουν ΤΟ ΠΟΛΥ 30 θέσεις (και έτσι θα δηλώνονταν στη ΓΛΩΣΣΑ)
να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς την άσκηση
Παντώς είναι δυναμικός πίνακας.Αρα τους χρησιμοποιουμε στις ασκησεις
Και επιμένω οτι το θέμα Γ ζητάει καποιον αριθμό απο το πληκτρολογιο.
Πειτε μου έναν αριθμό ο οποίος μπορεί να εισαχθει απο το πληκτρολογιο και είναι απειρος

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #393 στις: 28 Μάι 2010, 05:12:04 μμ »
στο θέμα 3 το 2007
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_gen_2007.htm

που κόπηκαν 8/20 μονάδες (απο οτι είχα διαβάσει στο στέκι τότε) ήταν παράλογο;;;;

dski

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 187
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #394 στις: 28 Μάι 2010, 05:12:14 μμ »
Δημήτρη κάποια προβλήματα είναι άλυτα είτε το θέλουμε είτε όχι. Δεν έχει σημασία το τι λέει ο εργοδότης :)
ΥΓ:
Ξαναλέω ότι δεν συμφωνώ το ότι εξετάστηκε ένα τόσο λεπτό σημείο. Το συγκεκριμένο όμως ήταν επιλύσιμο...

Παναγιώτη,

Πράγματι, κάποια προβλήματα είναι άλυτα, αλλά όχι αυτό! Και είναι τουλάχιστον αστείο να υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο όταν και οι δύο γνωρίζουμε το πόσο απλή είναι η λύση το προβλήματος στον πραγματικό κόσμο και όχι στο θεωρητικό "κατασκεύασμα" ενός βιβλίου. Μη το πάρεις στραβά, αλλά εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε ένα μαθητή μου ότι δε μπορώ να λύσω το πρόβλημα επειδή ο πίνακας δεν έχει εκ των προτέρων γνωστό πλήθος στοιχείων...

όπως έγραψε κάποιος νωρίτερα, από του χρόνου στη Θεωρητική Κατεύθυνση η ΑΕΠΠ... Μήπως να ξεπεράσουμε λίγο τον εγωισμό μας?  :)

Καλά να είσαι!  :)

Δημήτρης Σκυριανόγλου

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #395 στις: 28 Μάι 2010, 05:12:56 μμ »
Παντώς είναι δυναμικός πίνακας.Αρα τους χρησιμοποιουμε στις ασκησεις
Και επιμένω οτι το θέμα Γ ζητάει καποιον αριθμό απο το πληκτρολογιο.
Πειτε μου έναν αριθμό ο οποίος μπορεί να εισαχθει απο το πληκτρολογιο και είναι απειρος

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ, είναι στατικός δηλώνει 30 θέσεις και χρησιμοποιεί λιγότερες

denispyr

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #396 στις: 28 Μάι 2010, 05:13:03 μμ »
Παναγιώτη, μία ΓΛΩΣΣΑ έχει συγκερκιμένους (κι αυστηρούς) κανόνες - μία ψευδογλώσσα δεν (θα έπρεπε να) έχει. Αλλά αυτή του βιβλίου (τη βάζουμε να) έχει!!!!
Αν ήταν ΓΛΩΣΣΑ, πάλι το επιχείρημα για επίλυση με πίνακα
θα ήταν πως έχουν 100000 θέσεις το πολύ και τις δηλώνουμε
Διονύσης

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #397 στις: 28 Μάι 2010, 05:13:31 μμ »
στο θέμα 3 το 2007
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_gen_2007.htm

που κόπηκαν 8/20 μονάδες (απο οτι είχα διαβάσει στο στέκι τότε) ήταν παράλογο;;;;

σε όσους πήραν ΓΙΑ και πίνακες κόπηκαν

kLee

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • Is the Singularity near?
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #398 στις: 28 Μάι 2010, 05:13:40 μμ »
Τίποτα δε θα είναι πια το ίδιο...
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

gkoubaroulis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #399 στις: 28 Μάι 2010, 05:14:00 μμ »
Μου αρέσει πάρα πολύ αυτός ο "πόλεμος" για το θέμα Γ, αλλά αν καθηγητές πληροφορικής κάνουν τόσα post τι θα σκεφτεί ένας μαθητής που μόλις βγήκε από το εξεταστικό; όσων αφορά τα θέματα αν το 98% των μαθητών έκανε χρήση πίνακα, ασχέτως ποιον δάσκαλο είχε ή ποιο βοήθημα χρησιμοποιούσε, μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάποια σημείωση για την μη χρήση πίνακα έτσι ώστε να αναγκαστούν όλοι να περάσουν από το δύσκολο δρόμο; και κάτι τελευταίο θεωρώ απαράδεχτο το ότι δεν έβαλαν τίποτα από το 10.

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #400 στις: 28 Μάι 2010, 05:14:11 μμ »
Παράθεση
Μάλλον η ΚΕΕ είχε κατά νου ένα θέμα με πίνακες και ένα θέμα χωρίς πίνακες και στο τέλος καθυστερημένα πήγε να το σώσει. (αυτό είναι προσωπική άποψη).

Ακριβώς αυτό!!!! Και καθόμαστε εμείς να λέμε γιατί τα παιδιά δεν σκέφτηκαν την σκέψη της επιτροπής. Άστα. Απογοήτευση.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #401 στις: 28 Μάι 2010, 05:14:19 μμ »
Τίποτα δε θα είναι πια το ίδιο...
;D ;D ;D ;D ;D ;D
το πρόσεξα και γω

C

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #402 στις: 28 Μάι 2010, 05:15:13 μμ »
ακούτε πάνω απο το δικό του πτώμα σφαζόμαστε ...
παλικάρι μου και εσύ δίκαιο έχεις εν μέρη ...
αλλά και αυτός που το έκανε χωρίς πίνακες πρέπει να πάρει κάτι παραπάνω ...

για το αν θα έπρεπε να είναι αλλιώς το θέμα δεν το συζητάμε ... η 25 σελίδες ποστ τα λένε όλα ...


Η ουσία είναι αυτή:

Ο υποψήφιος της θετικής κατεύθυνσης που έγραψε σήμερα 100 στη χημεία θα μπεί αύριο στην ηλεκτρολόγων και μηχανικών Η/Υ ενώ ο υποψήφιος της τεχνολογικής μπορεί να μείνει απέξω.

eurih70

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #403 στις: 28 Μάι 2010, 05:16:04 μμ »
Παναγιώτη,

Πράγματι, κάποια προβλήματα είναι άλυτα, αλλά όχι αυτό! Και είναι τουλάχιστον αστείο να υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο όταν και οι δύο γνωρίζουμε το πόσο απλή είναι η λύση το προβλήματος στον πραγματικό κόσμο και όχι στο θεωρητικό "κατασκεύασμα" ενός βιβλίου. Μη το πάρεις στραβά, αλλά εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε ένα μαθητή μου ότι δε μπορώ να λύσω το πρόβλημα επειδή ο πίνακας δεν έχει εκ των προτέρων γνωστό πλήθος στοιχείων...

όπως έγραψε κάποιος νωρίτερα, από του χρόνου στη Θεωρητική Κατεύθυνση η ΑΕΠΠ... Μήπως να ξεπεράσουμε λίγο τον εγωισμό μας?  :)

Καλά να είσαι!  :)

Δημήτρης Σκυριανόγλου

Γεια στο στόμα σου συνάδελφε!!! Επιτέλους πρέπει να δούμε την αλήθεια, η οποία είναι η πληρης ανεπάρκεια του βιβλίου που επί τόσα χρόνια κάνουν ότι δεν το βλέπουν στο Παιδαγωγικό!!!!

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #404 στις: 28 Μάι 2010, 05:16:59 μμ »
Παναγιώτη,

Πράγματι, κάποια προβλήματα είναι άλυτα, αλλά όχι αυτό! Και είναι τουλάχιστον αστείο να υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο όταν και οι δύο γνωρίζουμε το πόσο απλή είναι η λύση το προβλήματος στον πραγματικό κόσμο και όχι στο θεωρητικό "κατασκεύασμα" ενός βιβλίου. Μη το πάρεις στραβά, αλλά εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε ένα μαθητή μου ότι δε μπορώ να λύσω το πρόβλημα επειδή ο πίνακας δεν έχει εκ των προτέρων γνωστό πλήθος στοιχείων...

όπως έγραψε κάποιος νωρίτερα, από του χρόνου στη Θεωρητική Κατεύθυνση η ΑΕΠΠ... Μήπως να ξεπεράσουμε λίγο τον εγωισμό μας?  :)

Καλά να είσαι!  :)

Δημήτρης Σκυριανόγλου


Συμφωνώ!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52