Αποστολέας Θέμα: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι  (Αναγνώστηκε 31485 φορές)

tsabatman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 108
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #45 στις: 29 Απρ 2010, 12:41:51 μμ »
γεια σας!οι απαντησεις στο διαγωνισμα ποτε θα παρουσιαστουν?????

Teoubas

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #46 στις: 30 Απρ 2010, 12:49:15 πμ »
Καλησπέρες,

το 4ο θέμα παιδιά σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να το γράψεις σε χαρτί... Εκτός από το ότι είναι ένα δύσκολο θέμα(και προφανώς όλο το διαγώνισμα δε μπορεί να γραφτεί μέσα σε ένα 3ωρο με καμία παναγία), είναι και τεράστιο σε έκταση.

Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως μπορεί να λύσει κάποιος αυτό το θέμα σε ΧΑΡΤΙ και να μην κάνει λάθος έστω και μια πολύ μικρή λεπτομέρεια... Είναι αδύνατον... Ακόμα και αν δεχτούμε ότι μπορεί να λυθεί σε χαρτί, θα ξοδέψεις ένα πακετό κόλες Α4.
Αλλά τώρα που το καλοσκέφτομαι, αφού θα εκνευριστείς πολύ με όλες τις κόλλες που θα χρησιμοποιήσεις και τις μουτζούρες που θα έχεις κάνει, τελικά θα το αφήσεις και δε θα το λύσεις...

Εγώ το έλυσα στον υπολογιστή βέβαια και το έτρεξα και είδα ότι παίζει μια χαρά...

Ανυπομονώ να δω τις λύσεις να δω πόση θα είναι η έκταση της "επίσημης" λύσης. Εμένα βγήκε 120 γραμμές κώδικας με αρκετά optimizations!

Μαθητής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3167
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #47 στις: 30 Απρ 2010, 10:34:55 πμ »
Η έκταση της λύσης είναι όχι πάνω από 100 γραμμές, υπολόγισα γύρω στις 90-95 με μια πρόχειρη ματιά, δηλαδή γύρω στη μιάμιση σελίδα.
Επίσης Το θέμα 4)ΣΤ βγαίνει με 3 διαφορετικούς τρόπους. (τουλάχιστον τόσους σκέφτηκα εγώ, πιθανόν οι άλλοι συνάδελφοι να έχουν βρει και άλλους)

Όλοι οι επιστήμονες οι οποίοι προσπαθούν να λύσουν προβλήματα χρησιμοποιούν πολλές κόλλες και κάνουν πάρα πολλές μουντζούρες για να φτάσουν στη λύση του προβλήματος. (Αυτό σημαίνει Ανάλυση προβλήματος, δηλαδή ότι σκέφτονται.)Η ιδέα ήταν να βάλουμε ένα πρόβλημα που θα απαιτούσε από τον μαθητή που θα το λύσει να κάτσει και να σκεφτεί και όχι να εξετάσουμε αν ξέρει το ποίημα (min, max, Μο κλπ). Η σκέψη λοιπόν απαιτεί πολλά χαρτιά και πολλές μουντζούρες.

Σίγουρα το διαγώνισμα είναι απαιτητικό και ίσως να το φορτώσαμε λίγο παραπάνω, αλλά νομίζω ότι θα ήταν χειρότερο να βάλουμε μια από τα ίδια, έτσι ώστε να ικανοποιήσουμε τους πλασματικούς αριστούχους του συστήματος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Teoubas

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #48 στις: 30 Απρ 2010, 01:08:25 μμ »
Ναι εγώ το έλυσα σε 100-120 γραμμές κάνοντας πρόγραμμα , δηλαδή δήλωση μεταβλητών κτλ....

Ότι αφορά το ΣΤ) ερώτημα εγώ έχω σκεφτεί 2 τρόπους. Μπορούμε να πούμε την άποψη μας ή δεν επιτρέπεται μέχρι να κυκλοφορήσουν οι λύσεις?

pmouz

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 33
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #49 στις: 01 Μάι 2010, 01:14:13 πμ »
Που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα; Σε αυτό το thread; Περιμένω να δώ και τις λύσεις των υπολοίπων.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2452
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #50 στις: 01 Μάι 2010, 07:44:41 πμ »
Οι λύσεις θα βγουν σε πολύ λίγο (πιθανόν Δευτέρα-Τρίτη) και θα γίνει κουβέντα.
Teouba θα περίμενα από ένα μαθητή που έλυσε το 4στ να είναι πολύ ευχαριστημένος με τέτοια θέματα. Μέσα στη μόνιμη μετριότητα των θεμάτων που πέφτουν συνήθως, είναι μια από τις ελάχιστες ευκαιρίες που έχει  πραγματικά κάλος να ξεχωρίσει. Τι προτιμάς; να γράψεις εύκολα 20 και να είσαι μαζί με όλους τους άλλους και τελικά να μπει στο πανεπιστήμιο αυτός που έγραψε καλύτερα τα φαιδρό μάθημα της ΑΟΔΕ… ή  να γράψεις δύσκολα 19 και οι άλλοι να είναι στο 16 και να μπεις εσύ;

Τα θέματα αυτά είναι φτιαγμένα για να προστατέψουν τον πραγματικά κάλο μαθητή και να τον βοηθήσουν να διακριθεί. Δε σε νοιάζει πόσο θα γράψεις σε αυτές τις εξετάσεις. Αρκεί να γράψεις καλύτερα απ τους άλλους. Και εμάς μας νοιάζει να γράψουν καλύτερα οι πραγματικά καλύτεροι.

pmouz

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 33
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #51 στις: 01 Μάι 2010, 12:07:45 μμ »
Τι προτιμάς; να γράψεις εύκολα 20 και να είσαι μαζί με όλους τους άλλους και τελικά να μπει στο πανεπιστήμιο αυτός που έγραψε καλύτερα τα φαιδρό μάθημα της ΑΟΔΕ… ή  να γράψεις δύσκολα 19 και οι άλλοι να είναι στο 16 και να μπεις εσύ;

Τα θέματα αυτά είναι φτιαγμένα για να προστατέψουν τον πραγματικά κάλο μαθητή και να τον βοηθήσουν να διακριθεί. Δε σε νοιάζει πόσο θα γράψεις σε αυτές τις εξετάσεις. Αρκεί να γράψεις καλύτερα απ τους άλλους. Και εμάς μας νοιάζει να γράψουν καλύτερα οι πραγματικά καλύτεροι.


Σωστός σε όλα...

EvrisTK

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #52 στις: 01 Μάι 2010, 02:06:10 μμ »
Μια ερώτηση. Μέσα στη δομή επανάληψης Για...μέχρι...με_βημα μπορούμε να αλλάξουμε το βήμα; Πχ:

Για i από 1 μέχρι 5
.
.
.
Αν <συνθήκη> τότε
i<-- i + 1
Τέλος_αν
.
.
.
Τέλος επανάληψης


Βασικά θα θελα να ξέρω αν είναι δεκτό στο μάθημα ΑΕΠΠ, γιατί πιθανότατα να γίνεται στη γλωσσομάθεια για παράδειγμα.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3167
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #53 στις: 01 Μάι 2010, 03:43:27 μμ »
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει στείλει έγγραφο που λέει ότι αυτό είναι λάθος.
Υπάρχει και σχετική παράγραφος στο τετράδιο μαθητή που λέει ότι δεν πρέπει να αλλάζεις το βήμα μέσα στη Για.
Αυτό άλλωστε είναι και λογικό. Χρησιμοποιείς τη Για όταν ξέρεις πόσες επαναλήψεις θα γίνουν. Σε αυτή την περίπτωση ο αριθμός των επαναλήψεων δεν είναι προκαθορισμένος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

EvrisTK

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #54 στις: 01 Μάι 2010, 07:38:48 μμ »
Οκ, ευχαριστω πολύ!

(βρε βρε, κι άλλος ευριπίδης, πίστευα ότι ήμουν ο μοναδικός  ;D)

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1466
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #55 στις: 01 Μάι 2010, 11:22:47 μμ »
Επειδή αρκετοί ρωτούν για τις λύσεις ανακοινώνω ότι οι λύσεις θα αναρτηθούν αφού ελεγχθούν απο την ομάδα μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Teoubas

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #56 στις: 02 Μάι 2010, 12:43:17 μμ »
κ.gpapargi συμφωνώ σε όλα 100%  και αυτή είναι και η δική μου άποψη...

Για κάποιον καλό μπορεί να το τελειώσει σε λιγότερο απο 3 ώρες σίγουρα. Κάποιος μέτριος όμως που θα κάνει την προσπάθεια του να το τελειώσει μπορεί να μην το καταφέρει στην τελική. Έτσι με αυτό τον τρόπο ένας μέτριος και ένας κακός μαθητής θα έχουν την ίδια βαθμολογία...

Το ίδι ομπορεί να συμβεί και σε έναν καλό μαθητή. Μπορεί να γνωρίζει το θέμα να το λύσει και να κάνει κάποια λαθάκια απο απροσεξία(μιας και το θέμα είναι αρκετά μεγάλο). έτσι πάλι πάει αυτός κάτω στην βαθμολογία...

Φυσικά δεν συζητώ για το διαγώνισμα αυτό μιλάω γενικά για το σύστημα της εκπαίδευσης που δεν βγάζεις άκρη με τίποτα.

Καλά όσο για την Α.Ο.Δ.Ε δεν υπάρχει χειρότερο μάθημα..

Φιλικά

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 892
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #57 στις: 02 Μάι 2010, 02:18:05 μμ »
Έτσι με αυτό τον τρόπο ένας μέτριος και ένας κακός μαθητής θα έχουν την ίδια βαθμολογία...
Συμφωνώ σ' αυτό με τον Teoubas, Γιώργο, και πάνω στις ίδιες γραμμές θα ήθελα να απαντήσω.
Φοβάμαι ότι ξεχωρίζεις δύο κατηγορίες μαθητών : τους αδιάφορους και τους καλούς και ξεχνάς την ενδιάμεση κατηγορία, εκείνων που προσπαθούν αλλά δεν το 'χουν και είναι μέτριοι (ως και απλώς καλοί).

Όπως έχω ξαναπεί, τα δύσκολα ζητήματα στο μάθημά μας έχουν μια ιδιαιτερότητα: αν δεν τα καταλάβεις δεν μπορείς να γράψεις ούτε γραμμή! Αν δεν μπορείς να αναλύσεις το αρχικό πρόβλημα σε υποπροβλήματα τότε δεν έχεις τίποτα για να λύσεις! Αν πάλι μπορείς να αναλύσεις το συνθετότερο πρόβλημα σε υποπροβλήματα τότε μάλλον δεν θα έχεις δυσκολία να κάνεις το ίδιο και για τα υποπροβλήματα.

Έτσι, σε ένα δύσκολο ζήτημα 8 μονάδων (ας πούμε), ο καλός/άριστος θα πάρει μάλλον και τις 8 και το θέλουμε, ο άσχετος/αδιάφορος δε θα πάρει καθόλου μονάδες και το θέλουμε κι αυτό αλλά και ο μέτριος έχει πολλές πιθανότητες να πάρει επίσης 0 και αυτό δεν το θέλουμε.

Είναι λίγο boolean η κατάσταση δηλαδή. Γιαυτό υποστήριξα ότι δε χρειάζονται πολλές μονάδες στο δύσκολο ζήτημα. Λίγες φτάνουν. Δεν βαθμολογούμε με τη λογική "θα σε πληρώσω πολλά γιατί έκανες πολλή δουλειά και δύσκολη" αλλά "θα σε πληρώσω λίγα, αλλά ακριβά - ελάχιστοι θα τα πάρουν"
Οι τρεις πρώτοι στο κατοστάρι διαφέρουν κατά ελάχιστα κλάσματα του δευτρολέπτου, αρκετά όμως για να ξεχωρίσουν τις θέσεις τους στο βάθρο.   :)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

asterios karan

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #58 στις: 02 Μάι 2010, 02:53:25 μμ »
καλησπέρα,έχουν αναρτηθεί κάπου οι λύσεις του επαναληπτικού διαγωνίσματος????αν όχι θα γίνει σύντομα??ευχαριστώ.

Loukritia

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 221
  • It takes two to tango...
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι
« Απάντηση #59 στις: 02 Μάι 2010, 03:06:43 μμ »
Οι λύσεις θα βγουν σε πολύ λίγο (πιθανόν Δευτέρα-Τρίτη) και θα γίνει κουβέντα.

Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz