Ψυχραιμία συνάδελφοι!!!
Αν και συμφωνώ στα περισσότερα από τα προαναφερθέντα, θέλω να επισημάνω και μια άλλη προσέγγιση, η οποία όμως είναι ΘΕΤΙΚΗ!!
Ας ξεκινήσουμε όμως από το πρωταρχικό ερώτημα:
"ΓΙΑΤΙ μας καταργούν την απαλλαγή;"
Θα με θυμηθείτε που θα βγω "αληθινός"!! Αποκλείεται (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων...) να κάνουν "υπεύθυνους τάξεων" τους πληροφορικούς!! (ή άλλες παρόμοιες εργασίες) Όχι ότι δεν υπάρχουν "ανάποδοι" διευθυντές... Μιλάμε για "νορμάλ" καταστάσεις... Για άλλα μας θέλουν...
Θεωρώ πως η εν λόγω κατάργηση αποτελεί το λογικό επακόλουθο σε δυο πολύ "καυτά" ζητήματα, τα οποία όλοι γνωρίζουμε: 1) το e-School και 2) την "Ψηφιακή τάξη".
Δείτε τα νήματα, αντίστοιχα:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.0https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2113.0Μετά τόσο ντόρο και τόσα προβλήματα, ΠΟΙΑ γραμματέας ΠΕχχ σε διάθεση θα αναλάμβανε το ιιι-σκούλ; (κάτι σαν ι-χα!). Για ποιον χτυπά η καμπάνα για την επερχόμενη "Ψηφιακή Τάξη"; Θα το μάθουν το μαντάτο οι ΠΕ[00-19)+(20-άπειρο] {σκέφτηκα να το γράψω μαθηματικά αυτό...} το Σεπτέμβριο και θα αλλάξουν 10^3 χρώματα...
Συνάδελφοι:
Οι πληροφορικοί είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι (και οι χειρότερα αμοιβόμενοι...) ολόκληρης της μίζερης συνομοταξίας των ΠΕ.
Έχουν το μικρότερο ηλικιακό μέσο όρο και τη μεγαλύτερη όρεξη για δουλειά και προσφορά.
Έχουν την πληρέστερη επιστημονική κατάρτιση (κι ας μας κατηγορούν για την παιδαγωγική επάρκεια...).
Αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία θα χτιστεί (αν το θελήσουμε...) το ψηφιακό σχολείο του μέλλοντος.
{αρκετά όμως με τα κολακευτικά προς το παρόν, που όμως δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα...}
Και πάμε στο "δια ταύτα".
Αν και δεν αναφέρθηκε ρητά από τους "προλαλήσαντες", συνάγεται άδηλα η κατάφορη αδικία σε βάρος μας αναφορικά με την ποσότητα των εξωδιδακτικών ασχολιών. Πρόκειται για το γνωστό "χρόνιο" πρόβλημα, το οποίο φαίνεται να αναθερμαίνεται. Ο "πληροφορικός" για όλες τις δουλειές και οι υπόλοιποι παρέα με "Λουμίδη".
Πρόκειται για τη γνωστή αδικία (την άλλη...) ο νέος να κάνει 5ωρο καθημερινά και να παίρνει 1000 ενώ ο παλιός 3ωρο και να παίρνει 1500!! (και 2ωρο άμα έχει και κανένα εργαστήριο!!...) Γιατί γίνεται αυτό?? Γιατί να κοστολογείται διαφορετικά η ώρα του νέου; Και θα μου πείτε "είναι το 'bonus' της μείωσης ωραρίου που δίνεται στους παλιούς". ΔΕΝ θεωρώ λάθος το πνεύμα του νομοθέτη, αλλά έχουμε λοξοδρομήσει κατά πολύ. ΠΟΥΘΕΝΑ δε λέει ο νομοθέτης να κάνει το 2ωρό του ο παλιός και να πάει σπιτάκι του όπως γίνεται σήμερα. Αλλά να κάθεται στο γραφείο του στο σχολείο όπου λόγω της ΠΕΙΡΑΣ του μπορεί να ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ σε πολλούς άλλους τομείς της σχολικής ζωής. Και έτσι είναι. ΔΕ φτάνει όμως να μπορεί... Θέλει να προσφέρει?!?
Ζόρικα τα πράγματα... Πως θα κάνεις το λουφαδόρο εκ πεποιθήσεως να δουλέψει; Γίνεται; Δεεε γίνεται... Οπότε, για την άρση της αδικίας πρέπει να γίνουν τα εξής:
1) Υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο ΟΛΩΝ, σε ΟΛΗ τη διάρκεια λειτουργίας του (ισχύει αυτό νομίζω, άλλο που δεν εφαρμόζεται!). Και οι παλιοί με μειωμένο ωράριο πληρώνονται (και περισσότερα μάλιστα...) για να ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ στην υπηρεσία τους (τουλάχιστο, μιας και κανείς πλέον δεν τους ελέγχει στο εκπαιδευτικό τους έργο...) Είναι ο χρόνος (τμήμα του) της εξωδιδακτικής απασχόλησης άλλωστε...
2) Επιπλέον αποζημίωση για το "e-School" και την "Ψηφιακή Τάξη". Και ΑΥΤΟ είναι που πρέπει να επιδιώξουμε. Σκεφτείτε λιγάκι την κατάσταση ως έχει με τις πανελλήνιες και τους χειριστές VBI... Άλλη συμπεριφορά! ʼλλη αντιμετώπιση του θέματος!
Και κλείνοντας να σημειώσω τα εξής: Καλό είναι να μην υπάρχουν αντιπαλότητες μεταξύ των συναδέλφων. Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο στην καθημερινότητα από ένα "άσχημο" εργασιακό περιβάλλον. Θα πρέπει όμως να αρθούν κάποιες αδικίες και να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Οι πληροφορικοί δουλεύουμε με μεράκι "μη φείδοντας χρόνου και κόπου" γιατί αγαπάμε αυτό που κάνουμε. Κι αυτό είναι το σημαντικότερο, συνάδελφοι. Για μας, και για τα παιδιά. Τα παιδιά μας. Τη νέα "ψηφιακή" γενιά του μέλλοντος.
Ευχαριστώ που με αντέξατε και συγνώμη για τις υπερβολές.
