Αποστολέας Θέμα: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ  (Αναγνώστηκε 10738 φορές)

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« στις: 02 Μάι 2009, 03:54:47 μμ »
Όπως είδαμε πέρυσι στο 2ο Θέμα ο αλγόριθμος ήταν αυτούσιος με αυτόν της άσκησης ΔΣ3 στη σελίδα 42 του τετραδίου μαθητή. Για το λόγο αυτό και για το ότι, ένα βιβλίο που δίνεται στους μαθητές ως εργαλείο για τις εξετάσεις πρέπει και να χρησιμοποιείται, συγκέντρωσα επιλεκτικά κάποια θέματα απ' όλο το τετράδιο μαθητή και τα ανεβάζω αυτούσια όπως παρουσιάζονται. Ελπίζω σε κάποιους να φανούν χρήσιμα !  Για οποιοδήποτε σχόλιο... στειλτε μήνυμα.

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #1 στις: 03 Μάι 2009, 03:32:17 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου. Πολλά από τα θέματα έχουν πεσει σχεδόν ίδια απο αυτό το τετράδιο. Για φέτος βλέπω SOS την ΔΣ6 από το κεφάλαιο 9

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3517
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #2 στις: 03 Μάι 2009, 04:18:11 μμ »
  Ουσιαστικά πρόκειται για σάρωση ενός τριγωνικού πίνακα, όπως ακριβώς ήταν και η άσκηση που βάλαμε στο επαναληπτικό διαγώνισμα. Το πρόβλημα φυσικά είναι η διατύπωση διότι πουθενά δεν αναφέρει τίποτα για τα ονόματα των ομάδων. Δηλαδή αν η άσκηση μπει έτσι δεν είναι καθόλου απλή αν δεν έχεις και έναν πίνακα με τα ονόματα. Θα χρειαστεί να κάνεις μια σκέψη την οποία δύσκολα μπορεί να κάνει μαθητής εκείνη τη στιγμή.
 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #3 στις: 03 Μάι 2009, 08:41:30 μμ »
Εχεις δικιο. Ορισμένες απο τις ασκησεις έχουν πολλή δυσνόητη εκφώνηση. >:(

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1132
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #4 στις: 04 Μάι 2009, 10:36:27 πμ »
Συμφωνω και εγώ με την σειρά μου,οτι το τετράδιο του μαθητή έχει αρκετές αξιόλογες ασκήσεις καθώς και σου δείχνει το δρόμο για να δημιουργηθούν αξιολογες ασκήσεις.
Το πρόβλημα που έχει όπως σωστά εντοπίσατε είναι στις εκφωνήσεις που θέλουν αρκετή βελτίωση.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3517
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #5 στις: 04 Μάι 2009, 11:31:09 πμ »

  Πάντως μια από τις ασκήσεις του Τετραδίου μαθητή που έχει ωριμάσει ο καιρός για να μπει νομίζω ότι είναι η έξυπνη φυσαλίδα. Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα απόδοσης που είναι εκτός ύλης διότι αν η εκφώνηση λέει ρητά "να σταματάει όταν διαπιστώσει ότι ο πίνακας είναι ταξινομημένος" είναι οκ.
   Απλά επειδή είναι λίγο δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος εκείνη τη στιγμή και θα ευνοηθούν όσοι το έχουν κάνει (φροντιστήριο, ιδιαίτερα). Για αυτό ίσως θα μπορούσε το πρώτο ερώτημα να είναι

 - Κατασκευάστε υποπρόγραμμα το οποίο να ελέγχει αν ένας πίνακας είναι ταξινομημένος σε αύξουσα σειρά.

Μετά θα ήταν πιο απλό πιστεύω και θα έδινε μια ευκαιρία σε όλους
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #6 στις: 04 Μάι 2009, 11:50:00 πμ »
evry, συμφωνώ με το σκεπτικό σου και προσθέτω  την Άσκηση:
ΔΣ3 (σελ.110  στο Τετράδιο μαθητή)
Να επεκτείνεις το παράδειγμα 1 (σελ. 100 Τετράδιο μαθητή) ώστε να υπολογίζει την επικρατούσα τιμή δηλαδή την τιμή που εμφανίζεται περισσότερες φορές.


Η παραπάνω άσκηση μπορεί να λυθεί με διάφορους τρόπους και να ενσωματωθεί σε πάρα πολλά προβλήματα (πχ. καταμέτρηση ψήφων, θερμοκρασιών, βαθμολογιών κτλ.).

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #7 στις: 05 Μάι 2009, 08:32:51 πμ »
evry, συμφωνώ με το σκεπτικό σου και προσθέτω  την Άσκηση:
ΔΣ3 (σελ.110  στο Τετράδιο μαθητή)
Να επεκτείνεις το παράδειγμα 1 (σελ. 100 Τετράδιο μαθητή) ώστε να υπολογίζει την επικρατούσα τιμή δηλαδή την τιμή που εμφανίζεται περισσότερες φορές.


Η παραπάνω άσκηση μπορεί να λυθεί με διάφορους τρόπους και να ενσωματωθεί σε πάρα πολλά προβλήματα (πχ. καταμέτρηση ψήφων, θερμοκρασιών, βαθμολογιών κτλ.).

Αν μιλάμε για γνωστό εύρος τιμών, π.χ. ακέραιοι βαθμοί από 1 έως 20, τότε έχουμε πίνακα μετρητών Π[20]. Αν όμως έχουμε άγνωστο εύρος τιμών, τότε ποια θεωρείται πιο βατή λύση για τα παιδιά, η ταξινόμηση και μετά η σάρωση για συνεχόμενες τιμές ή η δημιουργία πίνακα με τις διαφορετικές τιμές και ξανά σάρωση του αρχικού πίνακα για το πόσες φορές εμφανίζεται;
Το βιβλίο καθηγητή λέει "βλέπε συνοδευτικό υλικό", πού είναι αυτό, οέο;

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1517
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #8 στις: 05 Μάι 2009, 11:20:02 πμ »
Εννοεί τη δισκέτα που συνοδεύει το βιβλίο καθηγητή η οποία περιέχει λύσεις κάποιων ασκήσεων σε Pascal και Basic.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2814
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #9 στις: 05 Μάι 2009, 11:57:13 πμ »
Εννοεί τη δισκέτα που συνοδεύει το βιβλίο καθηγητή η οποία περιέχει λύσεις κάποιων ασκήσεων σε Pascal και Basic.

Υπάρχει πουθενά αναρτημένο το περιεχόμενο της δισκέτας;

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1517
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #10 στις: 05 Μάι 2009, 01:40:23 μμ »
Δεν ξέρω , δέν έχει τύχει να την αναζητήσω στο Διαδίκτυο γιατί την έχω στην κατοχή μου...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2814
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #11 στις: 05 Μάι 2009, 03:16:29 μμ »
Δεν ξέρω , δέν έχει τύχει να την αναζητήσω στο Διαδίκτυο γιατί την έχω στην κατοχή μου...

Είναι εύκολο να στείλεις το περιεχόμενο ή να το ανεβάσεις στο forum;

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1517
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #12 στις: 06 Μάι 2009, 12:58:33 μμ »
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Δισκέτα #1
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1517
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #13 στις: 06 Μάι 2009, 12:59:40 μμ »
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Δισκέτα #2
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3517
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #14 στις: 06 Μάι 2009, 01:34:15 μμ »
Παρεπιπτόντως τι έγινε με αυτό που λέγαμε για το παλιό βιβλίο της ΑΕΠΠ? Το έχει κανείς (παλιός) σε ηλεκτρονική μορφή να μου το στείλει? :-\
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1517
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #15 στις: 06 Μάι 2009, 02:09:25 μμ »
Ευριπίδη δυστυχώς δε το έχω πια σε μορφή pdf. Το είχα σε παλιότερο δίσκο ο οποίος βρίσκεται εδώ και χρόνια στα θυμαράκια. Το μόνο που έσωσα είναι το βιβλίο Καθηγητή ....
Παλιότερα υπήρχε στο ΠΙ όταν ακόμα υπήρχαν 2 διδακτικά πακέτα. Έψαξα να βρω αν υπάρχει πουθενά αλλού αλλά ... τίποτα.

Έχω το βιβλίο μαθητή-καθηγητή και τετράδιο μαθητή αλλά πίστεψέ με δεν έχω καθόλου χρόνο για να το σκανάρω  :D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3517
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #16 στις: 06 Μάι 2009, 02:17:56 μμ »
 Ε καλά είπαμε όχι και να το σκανάρεις, απλά υπέθεσα ότι το είχες σε ηλεκτρονική μορφή
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1517
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #17 στις: 06 Μάι 2009, 02:49:21 μμ »
Αν θυμηθώ θα σου το φέρω στη συνάντηση (προφανώς θα γίνει ε;) να το δεις
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2814
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #18 στις: 06 Μάι 2009, 07:22:31 μμ »
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Ευχαριστούμε! Το zip αρχείο της 1ης Δισκέτας σάς ανοίγει κανονικά;

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #19 στις: 06 Μάι 2009, 07:54:32 μμ »
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Ευχαριστούμε! Το zip αρχείο της 1ης Δισκέτας σάς ανοίγει κανονικά;

Θα τρέξεις το exe. Πάτα 2 φορές ignore στο μήνυμα "The disk in the drive appears to be missing or has an incorrect label. Insert disk number 1." Πάτα unzip στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, άλλη μία φορά ignore και μόλις εμφανιστεί το ίδιο μήνυμα λάθους αλλά με disk number 2, μετακίνησε αλλού το AEPPCode.zip και μετονόμασε το δεύτερο zip σε AEPPCode.zip, πάτα ignore και θα βγει μήνυμα επιτυχίας ότι αποσυμπιέστηκαν 169 αρχεία (ουφ!)

ΥΓ1: Γιατί να παιδεύεστε; Τα στέλνω όλα σε ένα zip.
ΥΓ2: Ευχαριστούμε, Laertis!  :)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2814
  • Πύργος Ηλείας
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #20 στις: 06 Μάι 2009, 09:47:57 μμ »
Θα τρέξεις το exe. Πάτα 2 φορές ignore στο μήνυμα "The disk in the drive appears to be missing or has an incorrect label. Insert disk number 1." Πάτα unzip στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, άλλη μία φορά ignore και μόλις εμφανιστεί το ίδιο μήνυμα λάθους αλλά με disk number 2, μετακίνησε αλλού το AEPPCode.zip και μετονόμασε το δεύτερο zip σε AEPPCode.zip, πάτα ignore και θα βγει μήνυμα επιτυχίας ότι αποσυμπιέστηκαν 169 αρχεία (ουφ!)

ΥΓ1: Γιατί να παιδεύεστε; Τα στέλνω όλα σε ένα zip.
ΥΓ2: Ευχαριστούμε, Laertis!  :)

Δεν είχα δοκιμάσει καν το exe αρχείο...! Έπρεπε να φύγω... και... Ευχαριστούμε...

Manolis Kosmidis

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 15
    • ΑΕΠΠ, θέματα και λύσεις, εξετάσεων, τετραδίου μαθητή, παραδείγματα βιβλίου
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #21 στις: 02 Ιαν 2017, 10:30:50 πμ »
Οι ασκήσεις και οι λύσεις του Τετραδίου Μαθητή (εργασιών) είναι διαθέσιμες στο https://aepp.gr. Επίσης, σε μορφή html και με φίλτρα αναζήτησης, είναι διαθέσιμα τα μέχρι τώρα θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τα βιβλία και τα θέματα Πανελληνίων είναι οι σταθερές για τη εξέλιξη των θεμάτων Είναι, νομίζω, σημαντικό να δίνεται έμφαση στη μελέτη τους.
To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 563
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #22 στις: 03 Ιαν 2017, 12:45:10 πμ »
Οι ασκήσεις και οι λύσεις του Τετραδίου Μαθητή (εργασιών) είναι διαθέσιμες στο https://aepp.gr. Επίσης, σε μορφή html και με φίλτρα αναζήτησης, είναι διαθέσιμα τα μέχρι τώρα θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τα βιβλία και τα θέματα Πανελληνίων είναι οι σταθερές για τη εξέλιξη των θεμάτων Είναι, νομίζω, σημαντικό να δίνεται έμφαση στη μελέτη τους.
Απίστευτα πολύ ωραίο .
Πολλά μπράβο 😍😍😍
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ'ευχές ή παρακάλια
(Κ. Βάρναλης)

Μερεντίτης Νικόλαος
Καθηγητής Πληροφορικής - Φροντιστής

Παπαμιχαήλ Δημήτρης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 27
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #23 στις: 10 Ιαν 2017, 11:42:30 πμ »
Καλή χρονιά ,
Ευχαριστούμε πολύ !!

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 802
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
« Απάντηση #24 στις: 29 Μάρ 2017, 09:21:41 μμ »
Οι ασκήσεις και οι λύσεις του Τετραδίου Μαθητή (εργασιών) είναι διαθέσιμες στο https://aepp.gr. Επίσης, σε μορφή html και με φίλτρα αναζήτησης, είναι διαθέσιμα τα μέχρι τώρα θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τα βιβλία και τα θέματα Πανελληνίων είναι οι σταθερές για τη εξέλιξη των θεμάτων Είναι, νομίζω, σημαντικό να δίνεται έμφαση στη μελέτη τους.

Πολύ καλή δουλειά !!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)